Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 19 mei 2019 om 22:14
Ik vraag me af waarom je zo post en vooral waarom je zo denkt.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 19 mei 2019 om 22:14
Ben jij een man?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

zondag 19 mei 2019 om 22:18
Opmerking staat er nog en is idd met de beste wil van de wereld niet positief uit te leggen.Toverspiegel schreef: ↑19-05-2019 22:16het was anders opgeschreven, dit is mijn interpretatie.
Ik kan er met de beste wil van de wereld geen positieve draai geven aan die kut-opmerking. Wat wil zo iemand bereiken?
Maar wordt ook steeds duidelijker dat ze alleen maar aan het provoceren is.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 19 mei 2019 om 22:20

zondag 19 mei 2019 om 22:22
LIeve Asolo. hoe graag jij ook wil dat ik altijd tegen jou praat: dat is niet zo.
Ik heb in het gebroken voetje topic alleen gereageerd op baisis van de info die er staat: een meervoudig gehandicapt kind en een verstuikte voet. In mijn verleden zijn zulke situaties ook voorgekomen en daarin bleek opeens meer mogelijk dan verwacht. Dat iemand dat hier dan als een aanval voelt, is niet mijn probleem, denk ik.
zondag 19 mei 2019 om 22:23
Ik vraag me echt serieus af of er iets mis is met jou. Geen grap dit.alkemade schreef: ↑19-05-2019 22:22LIeve Asolo. hoe graag jij ook wil dat ik altijd tegen jou praat: dat is niet zo.
Ik heb in het gebroken voetje topic alleen gereageerd op baisis van de info die er staat: een meervoudig gehandicapt kind en een verstuikte voet. In mijn verleden zijn zulke situaties ook voorgekomen en daarin bleek opeens meer mogelijk dan verwacht. Dat iemand dat hier dan als een aanval voelt, is niet mijn probleem, denk ik.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 19 mei 2019 om 22:24
Er is ontzettend veel mis met mij.doornroosje9 schreef: ↑19-05-2019 22:23Ik vraag me echt serieus af of er iets mis is met jou. Geen grap dit.
zondag 19 mei 2019 om 22:24
nee, je zou eens rekening houden met de gevoelens van een ander zegalkemade schreef: ↑19-05-2019 22:22LIeve Asolo. hoe graag jij ook wil dat ik altijd tegen jou praat: dat is niet zo.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

zondag 19 mei 2019 om 22:25
Onkruid is sowieso marginaal.
zondag 19 mei 2019 om 22:26
Nee hoor, soms zijn wel drastische maatregelen nodig, maar elk onkruid kan gewied worden!

Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Heel eerlijk vind ik die dan wel weer grappig gevondendoornroosje9 schreef: ↑19-05-2019 22:23Ik vraag me echt serieus af of er iets mis is met jou. Geen grap dit.

Sorry Solo.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Welnee. Tis best knap, om in zo korte tijd zo veel mensen boos te krijgen.doornroosje9 schreef: ↑19-05-2019 22:23Ik vraag me echt serieus af of er iets mis is met jou. Geen grap dit.
Dat je daar je plezier uit moet halen.......
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 19 mei 2019 om 22:27
zondag 19 mei 2019 om 22:27
Door de weeks heb ik jouw kind in de klas.doornroosje9 schreef: ↑19-05-2019 22:26Is het dan wel een goed idee om zo om je heen te slaan op een forum?