Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Filtert altijd lekker de kortzichtigen.
feow schreef:
06-05-2019 20:02
Euh... voor mij is dat napraat.
Maar ik zou wel eens een rottevistopic willen. Vrijplaats waar je over degenen die daar zijn (en enkel die, geen roddeltopic) mag zeggen. Ik zou wel eens willen weten wat anderen aan grieven aan mij kwijt willen zonder dat dat daarna weggeknuffeld of weggenegeerknopt moet worden.
Ik vrees dat ik daar te onzeker voor ben, maar het lijkt me een interessant experiment.
Betty_Slocombe schreef:
06-05-2019 20:17
Ik vrees dat ik daar te onzeker voor ben, maar het lijkt me een interessant experiment.
Het wordt nergens echt goed ontvangen, een ongefilterde mening.
Napraat is daar een goed voorbeeld van.
Dan zou je in zo'n topic bepaalde spelregels moeten hanteren waar iedereen zich aan houdt. Nagenoeg onmogelijk.
Jawlensky schreef:
06-05-2019 20:10
Goh, mensen die bipolair zijn verschuilen zich achter hun ziekte en nemen een slachtofferrol aan. Dat lijkt echt helemaal op de bipolaire mensen die ik ken. :wtf:
Iedereen verschuilt zich achter zijn/haar ziekte. Daar zijn ziektes toch voor?
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
06-05-2019 20:21
Iedereen verschuilt zich achter zijn/haar ziekte. Daar zijn ziektes toch voor?

Ik heb geen ziekte, dus ik weet het niet. Telt een etiketje ook?
Jawlensky schreef:
06-05-2019 20:23
Verzin een diagnose.
Jawlensky schreef:
06-05-2019 20:23
Nee. Bloederig zakdoekje wel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Moire schreef:
06-05-2019 20:24
Verzin een diagnose.

Hmmm, ik heb een theatrale introversiestoornis. Dus.
feow schreef:
06-05-2019 20:26
Nee. Bloederig zakdoekje wel.
Oh, even me mannetje een bloedneus slaan :hamer:
Ik weet nog altijd niet waar ik mijn irritatie van de dag kwijt kan! :whistle:
Betty had toch ooit zo'n topic geopend?
Marana schreef:
06-05-2019 20:34
Betty had toch ooit zo'n topic geopend?
Nou, dat is nu vooral precies het topic geworden waar mensen me al bang voor gemaakt hadden. Niets geen gezellige ironische boosheid, maar ofwel enorm griezelige naarheid ("buurman ik hoop dat je doodgaat aan een ziekte omdat je vanochtend ging boren") of gejank op de vierkante centimeter ("mijn lievelingsdropjes worden niet meer verkocht en waarom haat de wereld me zo" en dat dan niet gezellig ironisch).
Betty_Slocombe schreef:
06-05-2019 20:36
Nou, dat is nu vooral precies het topic geworden waar mensen me al bang voor gemaakt hadden. Niets geen gezellige ironische boosheid, maar ofwel enorm griezelige naarheid ("buurman ik hoop dat je doodgaat aan een ziekte omdat je vanochtend ging boren") of gejank op de vierkante centimeter ("mijn lievelingsdropjes worden niet meer verkocht en waarom haat de wereld me zo" en dat dan niet gezellig ironisch).
:rofl:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Poker schreef:
06-05-2019 20:32
Doe maar gewoon hier hoor. En trek je niks aan van Noes.
Betty_Slocombe schreef:
06-05-2019 20:36

In het begin las ik er nog wel eens mee, maar ik trok het serieuze gejank ook niet meer na een poosje. Zo jammer, je begon zo veelbelovend.
Poker schreef:
Hier

overig/wat-je-niet-hardop-wilt-zeggen-d ... ges/440376

Of gewoon op napraat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sta ik even buiten te roken, gaat de buurman uitgebreid over zijn nek. Met het wc-raampje open natuurlijk, zodat ik ongestoord mee kan genieten van de antiperistaltische geluiden die hij voortbrengt. Ik wil verhuizen. Naar een hutje op de hei.
Lady*Voldemort schreef:
06-05-2019 21:39
Sta ik even buiten te roken, gaat de buurman uitgebreid over zijn nek. Met het wc-raampje open natuurlijk, zodat ik ongestoord mee kan genieten van de antiperistaltische geluiden die hij voortbrengt. Ik wil verhuizen. Naar een hutje op de hei.
Effectief om je buren binnen te laten roken dus.
Ik had vannacht ineens een bloedneus. Zo onhandig.
Lady*Voldemort schreef:
06-05-2019 21:39
Jij weet duidelijk nog niet welke geluiden schapen produceren.
Moire schreef:
06-05-2019 21:41
Ik had vannacht ineens een bloedneus. Zo onhandig.
Ik vaak als ik op toilet zit. Dan kan je echt nergens naartoe.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
06-05-2019 21:44
Ik vaak als ik op toilet zit. Dan kan je echt nergens naartoe.
Hangt het wc papier wel naast je.
Poker schreef:
overig/onbenullige-ergernissen-deel-2/l ... ges/261197
¡Apagando las luces!
Moire schreef:
06-05-2019 21:45
Hangt het wc papier wel naast je.
Dat is een voordeel idd. Anders is het rennen naar toilet of naar de keukenrol. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
feow schreef:
06-05-2019 21:42
Jij weet duidelijk nog niet welke geluiden schapen produceren.
En ze zijn ook niet leuk om te aaien, want ze zitten vaak vol met maden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven