Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 6 mei 2019 om 20:17
Ik vrees dat ik daar te onzeker voor ben, maar het lijkt me een interessant experiment.feow schreef: ↑06-05-2019 20:02Euh... voor mij is dat napraat.
Maar ik zou wel eens een rottevistopic willen. Vrijplaats waar je over degenen die daar zijn (en enkel die, geen roddeltopic) mag zeggen. Ik zou wel eens willen weten wat anderen aan grieven aan mij kwijt willen zonder dat dat daarna weggeknuffeld of weggenegeerknopt moet worden.
maandag 6 mei 2019 om 20:21
Het wordt nergens echt goed ontvangen, een ongefilterde mening.Betty_Slocombe schreef: ↑06-05-2019 20:17Ik vrees dat ik daar te onzeker voor ben, maar het lijkt me een interessant experiment.
Napraat is daar een goed voorbeeld van.
Dan zou je in zo'n topic bepaalde spelregels moeten hanteren waar iedereen zich aan houdt. Nagenoeg onmogelijk.
maandag 6 mei 2019 om 20:21
Iedereen verschuilt zich achter zijn/haar ziekte. Daar zijn ziektes toch voor?
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 6 mei 2019 om 20:26
maandag 6 mei 2019 om 20:36
Nou, dat is nu vooral precies het topic geworden waar mensen me al bang voor gemaakt hadden. Niets geen gezellige ironische boosheid, maar ofwel enorm griezelige naarheid ("buurman ik hoop dat je doodgaat aan een ziekte omdat je vanochtend ging boren") of gejank op de vierkante centimeter ("mijn lievelingsdropjes worden niet meer verkocht en waarom haat de wereld me zo" en dat dan niet gezellig ironisch).
maandag 6 mei 2019 om 20:42
Betty_Slocombe schreef: ↑06-05-2019 20:36Nou, dat is nu vooral precies het topic geworden waar mensen me al bang voor gemaakt hadden. Niets geen gezellige ironische boosheid, maar ofwel enorm griezelige naarheid ("buurman ik hoop dat je doodgaat aan een ziekte omdat je vanochtend ging boren") of gejank op de vierkante centimeter ("mijn lievelingsdropjes worden niet meer verkocht en waarom haat de wereld me zo" en dat dan niet gezellig ironisch).
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 6 mei 2019 om 20:55
Betty_Slocombe schreef: ↑06-05-2019 20:36Nou, dat is nu vooral precies het topic geworden waar mensen me al bang voor gemaakt hadden. Niets geen gezellige ironische boosheid, maar ofwel enorm griezelige naarheid ("buurman ik hoop dat je doodgaat aan een ziekte omdat je vanochtend ging boren") of gejank op de vierkante centimeter ("mijn lievelingsdropjes worden niet meer verkocht en waarom haat de wereld me zo" en dat dan niet gezellig ironisch).
In het begin las ik er nog wel eens mee, maar ik trok het serieuze gejank ook niet meer na een poosje. Zo jammer, je begon zo veelbelovend.
maandag 6 mei 2019 om 21:31
Hier
overig/wat-je-niet-hardop-wilt-zeggen-d ... ges/440376
Of gewoon op napraat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 6 mei 2019 om 21:40
Effectief om je buren binnen te laten roken dus.Lady*Voldemort schreef: ↑06-05-2019 21:39Sta ik even buiten te roken, gaat de buurman uitgebreid over zijn nek. Met het wc-raampje open natuurlijk, zodat ik ongestoord mee kan genieten van de antiperistaltische geluiden die hij voortbrengt. Ik wil verhuizen. Naar een hutje op de hei.
maandag 6 mei 2019 om 21:42
Jij weet duidelijk nog niet welke geluiden schapen produceren.Lady*Voldemort schreef: ↑06-05-2019 21:39Sta ik even buiten te roken, gaat de buurman uitgebreid over zijn nek. Met het wc-raampje open natuurlijk, zodat ik ongestoord mee kan genieten van de antiperistaltische geluiden die hij voortbrengt. Ik wil verhuizen. Naar een hutje op de hei.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 6 mei 2019 om 21:45
Hangt het wc papier wel naast je.doornroosje9 schreef: ↑06-05-2019 21:44Ik vaak als ik op toilet zit. Dan kan je echt nergens naartoe.
maandag 6 mei 2019 om 21:46