Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 6 mei 2019 om 12:14
Mss word je oud en doe je dingen die je je niet meer kan herinneren?Solomio schreef: ↑06-05-2019 12:06kinderen/geen-of-laat-kinderen-krijgen- ... p=29888968#
12.01
Dat je iemand voor het eerst leest, te horen krijgt dat je haar volgt en dat ze je ook nog onder de negeer heeft.
Het blijft een rare gewaarwording.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 6 mei 2019 om 12:16
WO2 wordt steeds meer geschiedenis. Net zoals de Napoleontische tijd dat nu voor ons is.DuchessMeganMarkle schreef: ↑05-05-2019 12:21Ik was gisteren op verjaardag, waar ook neefjes en nichtjes tussen de 14 en 20 jaar waren. We hadden het over de 2e Wereldoorlog, en wat opa en oma mee hadden gemaakt, de jongeren wisten niet veel, terwijl ik op hun leeftijd al zoveel meer wist, omdat grootouders die de oorlog mee hadden gemaakt verhalen vertelde aan ons. Dat heeft de komende generatie niet meer, grootouders die de oorlog hebben meegemaakt.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
maandag 6 mei 2019 om 12:23
Daar staan alle eentjes en nulletjes ook niet even mooi rechtop.Solomio schreef: ↑06-05-2019 12:06kinderen/geen-of-laat-kinderen-krijgen- ... p=29888968#
12.01
Dat je iemand voor het eerst leest, te horen krijgt dat je haar volgt en dat ze je ook nog onder de negeer heeft.
Het blijft een rare gewaarwording.
maandag 6 mei 2019 om 12:23
Zij is de enige die mij doorheeft, nickwisselgewijs.doornroosje9 schreef: ↑06-05-2019 12:17Het lijkt alsof ze bedoelt dat jij haar onder andere nicks ook volgt. En dat je af en toe op anoniem gaat? Zou ze jou verwarren met iemand anders ofzo? Wat raar.
Memories are priceless... especially the awful ones that keep you up at night.
Week 29 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 6 mei 2019 om 12:32
Doet ze wel lief tegen anderen?
Ik kan haar niet loepen, das reuze lastig als je iemand wilt achtervolgen.
maandag 6 mei 2019 om 12:36
Vergeet ook mijn lange tenen niet.Pinda-Kaas schreef: ↑06-05-2019 12:35het is wel zo dat jij met je enorm lange dagen daar natuurlijk heel erg veel tijd voor hebt
maandag 6 mei 2019 om 13:29
Aka Soul, Solo,...
Life is short. Eat dessert first.
maandag 6 mei 2019 om 13:30
Even mijn agressieve bui afreageren. Op mn werk (ik zit achter de receptie) was vanochtend brandoefening. Allemaal leuk en aardig, even verplicht buiten staan, jullie kennen het wel.
Na minuut of 20 mochten we weer naar binnen, en alle alarmen waren uit, behalve die bij de balie. En die ging ook met geen mogelijkheid uit. Ik zit nu dus al vanaf een uur of half 11 in het gepiep. Te wachten op monteur.
Na minuut of 20 mochten we weer naar binnen, en alle alarmen waren uit, behalve die bij de balie. En die ging ook met geen mogelijkheid uit. Ik zit nu dus al vanaf een uur of half 11 in het gepiep. Te wachten op monteur.
maandag 6 mei 2019 om 13:39
Oeh dat is echt kutvivapimpelmees schreef: ↑06-05-2019 13:30Even mijn agressieve bui afreageren. Op mn werk (ik zit achter de receptie) was vanochtend brandoefening. Allemaal leuk en aardig, even verplicht buiten staan, jullie kennen het wel.
Heb het ooit in een nachtdienst gehad, storing in het pieper systeem, iedere minuut kreeg je dan een noodoproep. Je reageert toch dan. En je moet kijken want je collega kán je nodig hebben. Heel storend en vermoeiend, ook voor patiënten die er wakker van werden.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 6 mei 2019 om 14:00
Kan ik me voorstellen. Verschrikkelijk steeds zo’n gepiep. Ik hoop dat het vanaf nu stil is om je heenvivapimpelmees schreef: ↑06-05-2019 13:41Monteur is er... het is stil. Pfffffft.
Maar ik merk dat ik gewoon opgefokt ben.
maandag 6 mei 2019 om 14:06
N=1-onderzoek - onderzoek waar maar één onderzoeksobject wordt onderzocht.
maandag 6 mei 2019 om 14:08
Heb je geen hamer om dat ding van de muur te slaan? Ik zou weggaan als je hem niet mag slopen en pas terugkomen als ze het opgelost hebben.vivapimpelmees schreef: ↑06-05-2019 13:30Even mijn agressieve bui afreageren. Op mn werk (ik zit achter de receptie) was vanochtend brandoefening. Allemaal leuk en aardig, even verplicht buiten staan, jullie kennen het wel.