Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 7 mei 2019 om 13:37
Niks zo nieuwsgierig als een mens. Mensen willen nu eenmaal weten hoe een persoon eruit ziet die dit op zijn geweten zou kunnen hebben.
Hoe ze die info gebruiken, vind ik erger.
dinsdag 7 mei 2019 om 14:03
Toch wel gek. De afgelopen 10 jaar heb ik flinke astma en allergieën opgebouwd. Nu blijkt dat de woningbouw in al die jaren dat deze huizen bestaan (30+) nog nooit wat aan de ventilatiekanalen heeft gedaan. De mannen van het bedrijf die nu met het onderhoud bezig zijn, zijn diep onder de indruk van wat ze tegen komen.
Wie weet had ik al die klachten nooit gehad of niet zo heftig als dat wel netjes was bijgehouden.
Wie weet had ik al die klachten nooit gehad of niet zo heftig als dat wel netjes was bijgehouden.
dinsdag 7 mei 2019 om 14:10
Volgens mij is het vooral een soort controledwang: als je weet hoe een moordenaar eruitziet kun je jezelf wijsmaken dat je zelf kunt zorgen dat je zo iemand uit de weg gaat.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 7 mei 2019 om 14:15
Oh, wat erg!Moire schreef: ↑07-05-2019 14:03Toch wel gek. De afgelopen 10 jaar heb ik flinke astma en allergieën opgebouwd. Nu blijkt dat de woningbouw in al die jaren dat deze huizen bestaan (30+) nog nooit wat aan de ventilatiekanalen heeft gedaan. De mannen van het bedrijf die nu met het onderhoud bezig zijn, zijn diep onder de indruk van wat ze tegen komen.
Hier kan de woningbouw er ook wat van trouwens. Toen wij dit huis kregen werd de asbest gesaneerd. Onder andere uit de vensterbanken. De vriend van de vorige bewoonster schrok zich de tandjes toen hij dat hoorde. Hij heeft namelijk nog in de oude vensterbanken staan zagen, waarbij eerst nog goed gevraagd werd bij de wbv of dat veilig kon. Juist omdat in huizen van deze leeftijd nog wel eens asbest zit. Ja hoor, zou helemaal veilig zijn, daar zou geen asbest meer zitten. Nou, blijkbaar wel dus. Of het is spontaan terug gegroeid in de week tussen dat zij dit huis achterlieten en dat de asbestinspectiemeneer hier kwam.
dinsdag 7 mei 2019 om 14:18
dinsdag 7 mei 2019 om 14:27
Moire schreef: ↑07-05-2019 14:03Toch wel gek. De afgelopen 10 jaar heb ik flinke astma en allergieën opgebouwd. Nu blijkt dat de woningbouw in al die jaren dat deze huizen bestaan (30+) nog nooit wat aan de ventilatiekanalen heeft gedaan. De mannen van het bedrijf die nu met het onderhoud bezig zijn, zijn diep onder de indruk van wat ze tegen komen.
Schadeclaim
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
dinsdag 7 mei 2019 om 14:43
Zou kunnen maar kwam op mij meer over als sensatiezucht maar goed ik moet daar niet meer lezen .
dinsdag 7 mei 2019 om 15:29
Lekker toch, beetje ramptoerisme op z'n tijd? Die reacties op dat fb-account waren om van te smullen. De schandpalen uit de middeleeuwen waren er niets bij. Helaas voor degenen die nu ook willen gaan lezen: het account is inmiddels verwijderd/onzichtbaar gezet.
dinsdag 7 mei 2019 om 15:31
Ja, geniet je daar echt van? Dat snap ik dan weer niet.redbulletje schreef: ↑07-05-2019 15:29Lekker toch, beetje ramptoerisme op z'n tijd? Die reacties op dat fb-account waren om van te smullen. De schandpalen uit de middeleeuwen waren er niets bij. Helaas voor degenen die nu ook willen gaan lezen: het account is inmiddels verwijderd/onzichtbaar gezet.
dinsdag 7 mei 2019 om 15:42
redbulletje schreef: ↑07-05-2019 15:30Dit! Niet geschoten is altijd mis. Wie weet wat je er nog aan over kan houden (behalve je allergieen)
Dat is mss nog enigszins haalbaar met een hele straat. Je denkt toch niet dat ze mevrouw Moi met wat klachten schathemelrijk gaan maken?
dinsdag 7 mei 2019 om 15:42
Wat vind je daar dan leuk van? Beetje pissen op een anders ellende ofzo?redbulletje schreef: ↑07-05-2019 15:29Lekker toch, beetje ramptoerisme op z'n tijd? Die reacties op dat fb-account waren om van te smullen. De schandpalen uit de middeleeuwen waren er niets bij. Helaas voor degenen die nu ook willen gaan lezen: het account is inmiddels verwijderd/onzichtbaar gezet.