Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
coolpack2 schreef:
08-05-2019 22:10
Ik gun het de mensen die het leuk vinden ook wel, ware het niet dat ik op 1 juni iets gepland heb staan (nee, geen bruiloft 🤪) dat waarschijnlijk niet doorgaat als (ik kan denk ik inmiddels wel bijna 'nu') schrijven. Een zelfde soort activiteit ging een paar weken terug om een andere reden ook al niet door. Dus mjah.
Misschien heb je geluk! Nog 1 doelpunt en het feest is over.
I like being a mess. It's who I am.
AllyMcBeal schreef:
08-05-2019 22:20
Misschien heb je geluk! Nog 1 doelpunt en het feest is over.
Ik zag al iets in het bruilofttopic en hoorde een gepijnigde kreet bij de buren... Nou ja, ik ga er verder niets meer over zeggen hier, ieder wacht het op zijn manier af 🙂
Ik gok dat er heel wat nagelgebeten wordt. :(
Nou zeg, dat zou jammer zijn!
Life is short. Eat dessert first.
Ok ik trek het niet meer....pfffff
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kolère
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Aaaaaaaaaaaaa
Een zebra is geen paard met strepen
Nagels zijn op.
FUCK
Vieze hoerige kutzooi.
Ohhh my fucking God. :swear: :swear: :swear:
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 08-05-2019 22:58
84.89% gewijzigd
Afbeelding
prada schreef:
08-05-2019 22:57
Ohhhh dat dak gaat er zo echt af. Amsterdam bruist vanavond, wat een feest gaat dat worden. Heerlijk om weer eens zoveel blije mensen te zien. Dat is vooral de reden dat ik kijk.
Wat voor feest precies?
Wat is dit
Een zebra is geen paard met strepen
prada schreef:
Ohhhh dat dak gaat er zo echt af. Amsterdam bruist vanavond, wat een feest gaat dat worden. Heerlijk om weer eens zoveel blije mensen te zien. Dat is vooral de reden dat ik kijk.
Ja, veel blije engelsen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Zo jammer.
prada schreef:

Kijk je met vertraging?
Star² schreef:
08-05-2019 22:58
Wat voor feest precies?
Al gewist. Ik had het nooit moeten schrijven, dat is de goden verzoeken zie je maar weer :sick: :sick: :flag:
Kudt, geen poezenchocoladeplaatjes?
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Wat stom.
Omfg wat ernstig dit. Wat een achterlijke wending... maar hoe dan ook: het was wel een echte halve finale.
Solomio schreef:
08-05-2019 23:00
:|
Niet te geloven dit. Afbeelding
Getsie, Balen voor velen! , (finale doordeweeks zou sowieso beter geweest zijn, mensen kijken toch wel als 'ze' erin staan).
Solomio schreef:
08-05-2019 23:00
Nee wel deze: :)
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven