Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 8 mei 2019 om 22:20
Misschien heb je geluk! Nog 1 doelpunt en het feest is over.coolpack2 schreef: ↑08-05-2019 22:10Ik gun het de mensen die het leuk vinden ook wel, ware het niet dat ik op 1 juni iets gepland heb staan (nee, geen bruiloft) dat waarschijnlijk niet doorgaat als (ik kan denk ik inmiddels wel bijna 'nu') schrijven. Een zelfde soort activiteit ging een paar weken terug om een andere reden ook al niet door. Dus mjah.
I like being a mess. It's who I am.
woensdag 8 mei 2019 om 22:27
Ik zag al iets in het bruilofttopic en hoorde een gepijnigde kreet bij de buren... Nou ja, ik ga er verder niets meer over zeggen hier, ieder wacht het op zijn manier af
woensdag 8 mei 2019 om 22:58
Ja, veel blije engelsen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
woensdag 8 mei 2019 om 23:01