Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Blondie456 schreef:
09-05-2019 01:30
Ik ben net thuis. Ik heb achter de bar gewerkt in onze voetbalkantine met heel veel Feyenoordsupporters. Na de rust zijn er al mensen chagrijnig naar huis gegaan. Nooit gedacht dat de avond zo mooi zou eindigen. Ik ben wat langer open gebleven om het te vieren met bier en bitterballen. Ik verbaas me wel hoe veel grappige filmpjes er nu al zijn over het verlies van Ajax. De mooiste vond ik wel dat men aan het aftellen was vanaf 10 en de 1 hebben ze niet gehaald want toen scoorde Tottenhem :yes: :-D :puh: :cheers: Ik ben zooo blij en ook voor de TO die 1 juni haar bruiloft heeft.
Tjongjonge zeg :facepalm:

Ik geef niks om voetbal maar dit vind ik wel zuur. Zelfs de Feijenoord fans in mijn omgeving gunden Ajax de finale.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 09-05-2019 07:24
0.56% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
Blondie456 schreef:
Ik ben net thuis. Ik heb achter de bar gewerkt in onze voetbalkantine met heel veel Feyenoordsupporters. Na de rust zijn er al mensen chagrijnig naar huis gegaan. Nooit gedacht dat de avond zo mooi zou eindigen. Ik ben wat langer open gebleven om het te vieren met bier en bitterballen. Ik verbaas me wel hoe veel grappige filmpjes er nu al zijn over het verlies van Ajax. De mooiste vond ik wel dat men aan het aftellen was vanaf 10 en de 1 hebben ze niet gehaald want toen scoorde Tottenhem :yes: :-D :puh: :cheers: Ik ben zooo blij en ook voor de TO die 1 juni haar bruiloft heeft.

Treurig mens ben je. Toen Feyenoord het recentelijk goed deed op Europees niveau stond heel het land achter ze, want hee, goed voor het Nederlandse voetbal om weer eens een NL club op de kaart te hebben, maar nee, jij bent blij.
bethweeter schreef:
09-05-2019 06:54
Vrij triest dit.
En vrij effectief, gezien het aantal reacties op haar gezuig
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
In elk geval mooi voor die TO die gaat trouwen (en ze is vast niet de enige die op die datum een feest organiseert)
Blondie456 schreef:
Als jij niet dwars kan pissen dan leef je niet he?
JollyRider schreef:
09-05-2019 07:36
Wat is dat toch voor badinerend toontje, dat aangeeft dat reageren toch wel minnetjes is hoor.

En wat een bijzonder motto heb jij.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik vind het juist altijd wel fijn dat er tenminste nog één forummer is die ons vrouwtjes een beetje de weg wijst, waar we wel en niet dienen te reageren en zo.
JollyRider schreef:
09-05-2019 07:36
Het is maar wat je effectief noemt. Misschien heb je het niet door maar dit is een forum. Daar reageer je op andermans reacties.

Maar in jouw redenering is mijn post ook effectief. Jij reageert er ten slotte op. Dank dus.
Lady*Voldemort schreef:
09-05-2019 07:54
Ik vind het juist altijd wel fijn dat er tenminste nog één forummer is die ons vrouwtjes een beetje de weg wijst, waar we wel en niet dienen te reageren en zo.

:HA:
Lady*Voldemort schreef:
Ah, dank voor de uitleg.
redbulletje schreef:
09-05-2019 07:41
In elk geval mooi voor die TO die gaat trouwen (en ze is vast niet de enige die op die datum een feest organiseert)
In Engeland zullen ook bruiloften en feesten zijn. En met twee Engelse clubs in de finale zijn daar nog veel meer ‘slachtoffers’. :-)
Solomio schreef:
09-05-2019 07:46
Wat is dat toch voor badinerend toontje, dat aangeeft dat reageren toch wel minnetjes is hoor.

Ooit anders van hem gelezen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
:lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Solomio schreef:

Toontjes zijn invulling. Van jou, in dit geval. Maar geniet er weer van met elkaar vast te stellen dat ik een lul ben. Ik ben het gewend
(Dead Kennedys)
Oh god daar gaan we weer. Nieuwe nick dan maar? Pfffffffffff.
Lady*Voldemort schreef:
09-05-2019 07:43
Als jij niet dwars kan pissen dan leef je niet he?
Dit. We hadden het eigenlijk wel kunnen incalculeren. En ik scroll doorrrrr....
Nouschi schreef:
09-05-2019 08:26
Ooit anders van hem gelezen?
Eerlijk gezegd wel ja.
JollyRider schreef:
09-05-2019 08:28
Toontjes zijn invulling. Van jou, in dit geval. Maar geniet er weer van met elkaar vast te stellen dat ik een lul ben. Ik ben het gewend
Inderdaad, toontjes zijn invulling.
En nu?
Solomio schreef:

Niks nieuws toch?
bethweeter schreef:
09-05-2019 07:55
Het is maar wat je effectief noemt. Misschien heb je het niet door maar dit is een forum. Daar reageer je op andermans reacties.

Maar in jouw redenering is mijn post ook effectief. Jij reageert er ten slotte op. Dank dus.
Hij heeft op zich gelijk. Maar het is zo'n vreselijk open deur. Want inderdaad, het is een forum.
JollyRider schreef:
09-05-2019 08:28
Ja. Je bent een effectieve lul.
Solomio schreef:
09-05-2019 08:35
Inderdaad, toontjes zijn invulling.
En nu?
Nu niets. Jij vindt het badinerend, iedereen onderstreept nog even dat ik nu eenmaal zo altijd ben, iedereen weer gelukkig. Dat het mogelijk is dat ik iets te makkelijk een toon krijg toegedicht doet er niet toe, ik ben immers een lul. Lekker toch, even trappen?
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 09-05-2019 08:44
0.26% gewijzigd
(Dead Kennedys)
coolpack2 schreef:
09-05-2019 08:41
Ja. Je bent een effectieve lul.
Heel effectief. Je moest eens weten
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
09-05-2019 08:42
Nu niets. Jij vindt het badinerend, iedereen onderstreept nog even dat ik nu eenmaal zo altijd ben, iedereen weer gelukkig. Dat het mogelijks dat ik iets te makkelijk een toon krijg toegedicht doet er niet toe, ik ben immers een lul. Lekker toch, even trappen?
Dit klinkt bijna als slachtoffergedrag.

Blijkbaar ervaren mensen jouw posts vaker als badinerend. Als je niet badinerend wilt overkomen kun je natuurlijk roepen dat mensen je verkeerd lezen, hoef je verder zelf niks te doen.

Maar als je wilt dat mensen je 'toon' goed lezen slaag je daar blijkbaar vrij slecht in.
Mss vind je dat prima, ook goed, dan vooral zo doorgaan.
JollyRider schreef:
09-05-2019 08:42
Nu niets. Jij vindt het badinerend, iedereen onderstreept nog even dat ik nu eenmaal zo altijd ben, iedereen weer gelukkig. Dat het mogelijk is dat ik iets te makkelijk een toon krijg toegedicht doet er niet toe, ik ben immers een lul. Lekker toch, even trappen?
Nah, een lul vind ik nou ook weer zoiets. Maar je komt op mij wel vaak badinerend over, en daarin ben ik blijkbaar niet de enige. Als dat niet je bedoeling is kun je misschien ook eens de hand in eigen boezem steken in plaats van weer te gaan huilen schrijven dat het allemaal aan zullie ligt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven