Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 25 mei 2019 om 15:01
Een forummer logt in en komt op de persoonlijke pagina van een andere forummer terecht. Vervolgens vraagt de mod om een screenshot???? En worden vragen hierover als off topic in de put gegooid. En wordt er niet gecommuniceerd hoe ze hiermee aan de slag gaan

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 25 mei 2019 om 15:40
Valt het jullie ook op dat als er eenmaal een onderwerp aangesneden wordt, er meteen soortgelijke komen. nou ja soms wel breed, Zoals die begint met vriend die uit zijn mond stinkt, stinkende plek in huis tot stinkende hoofdhuid. En volgens mij was er nog iets stinkends
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zaterdag 25 mei 2019 om 15:41
Echt te idioot voor woorden.
Geen bijzonderheden

zaterdag 25 mei 2019 om 15:42
Haha het viel mij ook op. Vandaag stinkt mijn kat, heb er maar geen topic over gemaaktnlies schreef: ↑25-05-2019 15:40Valt het jullie ook op dat als er eenmaal een onderwerp aangesneden wordt, er meteen soortgelijke komen. nou ja soms wel breed, Zoals die begint met vriend die uit zijn mond stinkt, stinkende plek in huis tot stinkende hoofdhuid. En volgens mij was er nog iets stinkends

zaterdag 25 mei 2019 om 15:49
bethweeter schreef: ↑25-05-2019 15:45Ik neig ernaar om een topic te openen met de titel “ik heb geen last van stinkende dingen, mensen of dieren”![]()

zaterdag 25 mei 2019 om 16:20
Dit is toch weleens eerder gebeurd? Bleek toen een storm in een glas water. Je bleek alleen op die voorpagina uit te komen en verder nergens op te kunnen klikken.
Such fun!1
zaterdag 25 mei 2019 om 16:30
Ook zonder te klikken zie je alle eerste zinnen van berichten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zaterdag 25 mei 2019 om 17:11
Als ik jou was, zou ik een aantal PB's wissen. Je hebt geluk dat ik het was die ze kon zien en niemand anders.
Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 25 mei 2019 om 17:24
doornroosje9 schreef: ↑25-05-2019 17:11Als ik jou was, zou ik een aantal PB's wissen. Je hebt geluk dat ik het was die ze kon zien en niemand anders.
Nah, ik heb niets te verbergen

*haast zich naar de delete knop*
zaterdag 25 mei 2019 om 17:27
doornroosje9 schreef: ↑25-05-2019 17:11Als ik jou was, zou ik een aantal PB's wissen. Je hebt geluk dat ik het was die ze kon zien en niemand anders.
Jij ook...
What have we done....

zondag 26 mei 2019 om 13:13
Zij zijn forummer van de maand.kopjechino schreef: ↑26-05-2019 13:10Als ik bij pijler overzicht zit, zijn sommige TO'ers roodgekleurd. Waardoor is dit?

zondag 26 mei 2019 om 14:01
kopjechino schreef: ↑26-05-2019 13:10Als ik bij pijler overzicht zit, zijn sommige TO'ers roodgekleurd. Waardoor is dit?
Die zijn ongesteld en daar moet je dus extra voorzichtig mee zijn met wat je zegt.

zondag 26 mei 2019 om 16:10
ModeratorViva schreef: ↑26-05-2019 16:03Wij moeten je het antwoord nog even schuldig blijven maar we vragen het na.
Goh, alweer?