Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Gecondoleerd Coconuts.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gecondoleerd en sterkte Coco. :hug:
Sterkte, Coco 💜
Sterkte Coconuts
Lief, dank jullie :lips:
Sterkte 🌺
Geen bijzonderheden
Een forummer logt in en komt op de persoonlijke pagina van een andere forummer terecht. Vervolgens vraagt de mod om een screenshot???? En worden vragen hierover als off topic in de put gegooid. En wordt er niet gecommuniceerd hoe ze hiermee aan de slag gaan :-[
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Valt het jullie ook op dat als er eenmaal een onderwerp aangesneden wordt, er meteen soortgelijke komen. nou ja soms wel breed, Zoals die begint met vriend die uit zijn mond stinkt, stinkende plek in huis tot stinkende hoofdhuid. En volgens mij was er nog iets stinkends
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Oudblond schreef:
25-05-2019 15:01
Een forummer logt in en komt op de persoonlijke pagina van een andere forummer terecht. Vervolgens vraagt de mod om een screenshot???? En worden vragen hierover als off topic in de put gegooid. En wordt er niet gecommuniceerd hoe ze hiermee aan de slag gaan :-[
Echt te idioot voor woorden.
Geen bijzonderheden
nlies schreef:
25-05-2019 15:40
Valt het jullie ook op dat als er eenmaal een onderwerp aangesneden wordt, er meteen soortgelijke komen. nou ja soms wel breed, Zoals die begint met vriend die uit zijn mond stinkt, stinkende plek in huis tot stinkende hoofdhuid. En volgens mij was er nog iets stinkends
Haha het viel mij ook op. Vandaag stinkt mijn kat, heb er maar geen topic over gemaakt
Moezy schreef:
25-05-2019 15:42
Haha het viel mij ook op. Vandaag stinkt mijn kat, heb er maar geen topic over gemaakt
Ik neig ernaar om een topic te openen met de titel “ik heb geen last van stinkende dingen, mensen of dieren” :-)
bethweeter schreef:
25-05-2019 15:45
Ik neig ernaar om een topic te openen met de titel “ik heb geen last van stinkende dingen, mensen of dieren” :-)
:hihi:
Oudblond schreef:
25-05-2019 15:01

Dit is toch weleens eerder gebeurd? Bleek toen een storm in een glas water. Je bleek alleen op die voorpagina uit te komen en verder nergens op te kunnen klikken.
Such fun!1
MarindaH schreef:
25-05-2019 16:20
Dit is toch weleens eerder gebeurd? Bleek toen een storm in een glas water. Je bleek alleen op die voorpagina uit te komen en verder nergens op te kunnen klikken.
Ook zonder te klikken zie je alle eerste zinnen van berichten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
25-05-2019 16:30
Ook zonder te klikken zie je alle eerste zinnen van berichten.

Ik heb dat ook, maar heb er geen melding van gemaakt. Vind het veel te interessant om alle pb's van forummers te lezen (6)
Jawlensky schreef:
25-05-2019 16:46
Ik heb dat ook, maar heb er geen melding van gemaakt. Vind het veel te interessant om alle pb's van forummers te lezen (6)
Als ik jou was, zou ik een aantal PB's wissen. Je hebt geluk dat ik het was die ze kon zien en niemand anders.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
25-05-2019 17:11
Als ik jou was, zou ik een aantal PB's wissen. Je hebt geluk dat ik het was die ze kon zien en niemand anders.

Nah, ik heb niets te verbergen :whistle:

*haast zich naar de delete knop*
doornroosje9 schreef:
25-05-2019 17:11

Jij ook...
What have we done....
nbk schreef:
25-05-2019 17:27
Jij ook...
Afbeelding
Life is short. Eat dessert first.
kopjechino schreef:
26-05-2019 13:10
Als ik bij pijler overzicht zit, zijn sommige TO'ers roodgekleurd. Waardoor is dit?
Zij zijn forummer van de maand.
kopjechino schreef:
26-05-2019 13:10
Als ik bij pijler overzicht zit, zijn sommige TO'ers roodgekleurd. Waardoor is dit?

Die zijn ongesteld en daar moet je dus extra voorzichtig mee zijn met wat je zegt. :A:
Gecondoleerd coco :redrose:

Irritant.. Ik krijg wel PB's maar ik zie geen roze cijfers..
ModeratorViva schreef:
26-05-2019 16:03
Wij moeten je het antwoord nog even schuldig blijven maar we vragen het na.

Goh, alweer?
RikM schreef:
26-05-2019 14:01
Die zijn ongesteld en daar moet je dus extra voorzichtig mee zijn met wat je zegt. :A:
:D
Orișa schreef:
26-05-2019 13:13
Zij zijn forummer van de maand.
Ik nam dit 1 seconde serieus :facepalm:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven