Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Malagueña schreef:
26-05-2019 19:17
Ik nam dit 1 seconde serieus :facepalm:
:-D :there:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik zit in bad met een bruisbal van rituals waardoor het water rood/roze kleurt en overweeg om een naar grapje uit te halen met man (6)
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Ik vind de uitslagen van de verkiezingen (federaal, Vlaams en Europees) verschrikkelijk. :-(
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
26-05-2019 19:22
Ik vind de uitslagen van de verkiezingen (federaal, Vlaams en Europees) verschrikkelijk. :-(
Ik moest gelijk aan jou denken toen ik het las. :hug:
doornroosje9 schreef:
26-05-2019 19:22
Ik schreef het net in een ander topic. Vreselijk. Ik had in BE wel een klim van NV-A verwacht, maar dit????? Vlaams Belang was een aantal jaren geleden op sterven na dood en nu de grote winnaar :-o
Volgens mij weet de meerderheid van de Vlaams Belang kiezers niet eens wat die partij inhoudt. Ontevreden mensen, die de traditionele partijen willen afstraffen.

Nou, dit gaat fantastisch worden.
Arme lieve Belgen
Precies Roosje. Ik stem voor een IQ- en algemene kennistest voor je mag gaan stemmen. En schaf die stemplicht een keer af! Ik ben gewoon echt boos. In Wallonië doet Ecolo het dan wel weer goed, voor wat het waard is.
Meh.
Voorzitter van Vlaams Belang houdt overwinningsspeech op z'n Amerikaans met klapvee op de achtergrond. Hele zaal scandeert 'eigen volk eerst' :'(
Malagueña schreef:
26-05-2019 19:17
Ik nam dit 1 seconde serieus :facepalm:
:HA:
Oudblond schreef:
26-05-2019 19:47
Voorzitter van Vlaams Belang houdt overwinningsspeech op z'n Amerikaans met klapvee op de achtergrond. Hele zaal scandeert 'eigen volk eerst' :'(
Weer
Meh.

Om je op te vrolijken: hier won de (ik citeer een forummer) "volgevreten narcist". België loopt gewoon een paar jaar achter.
Ik weet het Betty. En ik word er allemaal niet vrolijker van.
Intussen verliest Trump gelukkig de ene na de andere zaak. En is er Nancy Pelosi waar ik nog enige hoop op gericht heb.
Zo te zien in Frankrijk ook een grote winst voor LePen. Bah.
Een lichtpuntje is dat de ene zetel van de neonazi partij waarschijnlijk weg is :worship:
I like being a mess. It's who I am.
AllyMcBeal schreef:
26-05-2019 20:17
Een lichtpuntje is dat de ene zetel van de neonazi partij waarschijnlijk weg is :worship:

Laten we het hopen. Maar toch wel meer extreem rechtse lui. Dat wordt een te groot blok zo.
doornroosje9 schreef:
26-05-2019 19:27
Volgens mij weet de meerderheid van de Vlaams Belang kiezers niet eens wat die partij inhoudt. Ontevreden mensen, die de traditionele partijen willen afstraffen.

Nou, dit gaat fantastisch worden.
Niet zo best idd.
Jawlensky schreef:
26-05-2019 20:19
Laten we het hopen. Maar toch wel meer extreem rechtse lui. Dat wordt een te groot blok zo.
Dit dus. Ik probeer er even niet meer aan te denken, brrr.
doornroosje9 schreef:
26-05-2019 21:00
Ik ook niet.
doornroosje9 schreef:

Ik ook niet. Ga morgen pas weer kijken, als alle uitslagen definitief zijn.
doornroosje9 schreef:
Emigreren Roos.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
26-05-2019 21:15
Emigreren Roos.
De vraag is, waar naartoe? Ik hoop dat het cordon sanitaire overeind blijft. Maar ja, dan gaat de ontevredenheid nog groter wordt.
doornroosje9 schreef:
26-05-2019 21:18
De vraag is, waar naartoe? Ik hoop dat het cordon sanitaire overeind blijft. Maar ja, dan gaat de ontevredenheid nog groter wordt.
Utrecht.
doornroosje9 schreef:
26-05-2019 21:18
Azië. Heb je niets meer met Europa te maken en je kan kindjes je huis laten schoonmaken.
Ik zou naar een Canarisch Eiland emigreren en een bananenplantage beginnen. En ik lust niet eens bananen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven