Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
the_Wicked_Witch schreef:
31-05-2019 20:15
Ik heb laatst een electrische melkopschuimer gekocht, ik ben er werkelijk iedere morgen dolgelukkig mee.
Ik elke ochtend 2x zelfs O_O
Malagueña schreef:
31-05-2019 20:39
Weet je wat ik lekker vind? De white mocha van starbucks :love: Maar koffie-mensen vertellen mij altijd dat dat geen echte koffie is. Dat verklaart waarom ik het lekker vind :biggrin:
Van elke koffie van Starbucks krijg ik binnen een uur buikpijn en moet ik de uren daarna bij een wc in de buurt blijven.
De enige keer dat ik me er aan vergrijp is rond de feestdagen voor de gingerbread latte. Echt te lekker ( en lijkt niet op koffie).
Phineas schreef:
31-05-2019 20:54
Echt? Een beetje zoals haring dus, dat was toch ook ooit armeluisvoedsel?
Ja, kijk maar eens in biowinkels.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
31-05-2019 21:19
Van elke koffie van Starbucks krijg ik binnen een uur buikpijn en moet ik de uren daarna bij een wc in de buurt blijven.
De enige keer dat ik me er aan vergrijp is rond de feestdagen voor de gingerbread latte. Echt te lekker ( en lijkt niet op koffie).

Goed voor de lijn. Zou het als tip op de lijf en lijn pijler zetten..
Zelf heb ik daar geen last van ‘helaas’ :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
De Skinny latte ijskoffie van Starbucks (kant klare uit de supermarkt) vind ik ook lekker.
Heel licht gezoet.

Terwijl ik normale koffie gewoon zwart drink.

Maar goed. Ik hoop dat iedereen gewaarschuwd is en zorgt voor een reserve koffieapparaat.
Morgen wordt mijn nieuwe al bezorgd, lang leve MediaMarkt.
En aangezien ik nu eerst op vakantie ga kan ik het ding pas over een maand gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
31-05-2019 22:37
De Skinny latte ijskoffie van Starbucks (kant klare uit de supermarkt) vind ik ook lekker.
Heel licht gezoet.

Terwijl ik normale koffie gewoon zwart drink.

Maar goed. Ik hoop dat iedereen gewaarschuwd is en zorgt voor een reserve koffieapparaat.
Morgen wordt mijn nieuwe al bezorgd, lang leve MediaMarkt.
En aangezien ik nu eerst op vakantie ga kan ik het ding pas over een maand gebruiken.
Fijne vakantie en geniet van je nieuwe apparaatje!
Ik heb laatst die met sojamelk geprobeerd, nou die was me toch een potje smerig. Ik drink best vaak sojamelk maar door de ijskoffie van de starbucks is het echt niet te drinken.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Phineas schreef:
31-05-2019 20:54
Echt? Een beetje zoals haring dus, dat was toch ook ooit armeluisvoedsel?

Yup. Net als kreeft. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
01-06-2019 00:30
Beste mods,

waarom moet ik al jullie cookies accepteren als ik plaatjes en avatars wil zien? Lijkt me toch dat de functionele cookies genoeg zouden moeten zijn (namelijk: voor een functionerende website).
Printscreen, device, tijd dan gebeurtenis, wat bedoel je met functioneel en je salaris, anders gaan ze er niet mee aan de slag :proud:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Kia•Ora schreef:
31-05-2019 23:30
Fijne vakantie en geniet van je nieuwe apparaatje!
Ik heb laatst die met sojamelk geprobeerd, nou die was me toch een potje smerig. Ik drink best vaak sojamelk maar door de ijskoffie van de starbucks is het echt niet te drinken.

Thanks! Ik heb ook de koelkast vol met die Starbucks soja staan (mocht testen voor Insiders) maar ik lees alleen maar dat mensen het goor vinden.
Durf bijna niet te proberen. Deel ze wel uit als ik weer thuis ben.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
01-06-2019 02:57
Thanks! Ik heb ook de koelkast vol met die Starbucks soja staan (mocht testen voor Insiders) maar ik lees alleen maar dat mensen het goor vinden.
Durf bijna niet te proberen. Deel ze wel uit als ik weer thuis ben.
Er zullen best mensen zijn die het lekker vinden hoor, ik alleen niet en vrienden waar ik het aan wilde slijten niet en mijn alles drinkende familielid niet en en en :P . Ik vind de meeste ijskoffie van SB lekker of prima te drinken en sojamelk ook maar die combinatie is gewoon geen goeie zet van ze. Heel veel plezier op vakantie! En ook veel plezier met uitdelen! ;-D
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind koffe van SB niet vies, maar ik boycot ze wegens belachelijk duur. Lang geleden, toen SB net nieuw was en je de koffie op Schiphol nog in een echte stenen beker kreeg, heb ik die beker uit protest meegejat. Vond de koffie zó extreem overpriced dat ik vond dat de beker wel inbegrepen mocht zijn. Heb daar nog steeds geen spijt van. En ben er daarna nooit meer geweest.
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik kijk af en toe in het Bantopic maar wat is “op de man en off topic?
roosje1976 schreef:
01-06-2019 08:26
Hoi,

Ik kijk af en toe in het Bantopic maar wat is “op de man en off topic?

Da's een vraag die je beter op het modtopic kunt stellen.
Alle reacties Link kopieren
Er zullen hier toch wel mensen zijn die het wel weten?
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
01-06-2019 08:32
Er zullen hier toch wel mensen zijn die het wel weten?
Dat weten de mods zelf ook niet precies. Laat staan dat wij het snappen.
.
Alle reacties Link kopieren
:-( bijzonder......
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
01-06-2019 08:26
Hoi,

Ik kijk af en toe in het Bantopic maar wat is “op de man en off topic?
Op de man: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem

Offtopic: als je in een topic van bewust kinderloze mensen continu gaat posten hoe veel beter je leven is met kinderen.
Of in een topic van mensen met (al of niet bewust) 1 kind continu gaat posten dat 2 kinderen toch echt veel beter is.
Enz. Enz.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
01-06-2019 08:36
:-( bijzonder......
Zeg dat wel. Je komt er nog wel achter als je hier wat langer rondhangt.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
01-06-2019 08:41
Zeg dat wel. Je komt er nog wel achter als je hier wat langer rondhangt.
Nou... nee hoor. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
01-06-2019 08:56
Nou... nee hoor. :mrgreen:
Ik bedoel: hoe bijzonder het allemaal is :proud:
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
01-06-2019 08:14
Ik vind koffe van SB niet vies, maar ik boycot ze wegens belachelijk duur. Lang geleden, toen SB net nieuw was en je de koffie op Schiphol nog in een echte stenen beker kreeg, heb ik die beker uit protest meegejat. Vond de koffie zó extreem overpriced dat ik vond dat de beker wel inbegrepen mocht zijn. Heb daar nog steeds geen spijt van. En ben er daarna nooit meer geweest.
Hier ben ik het mee eens, om die reden kom ik er ook niet meer. Ik heb er nog spijt van dat ik destijds nog te ‘fatsoenlijk’ was om die beker niet mee te nemen. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
01-06-2019 08:41
Zeg dat wel. Je komt er nog wel achter als je hier wat langer rondhangt.
Ik snap het nog steeds niet hoor. Hele topics ontsporen (wordt er gevraagd naar traktaties, komen er reacties over hoe zielig het is om te blijven zitten) maar dat is blijkbaar niet off-topic. Onzekere TO's worden compleet voor gek versleten en in de pan gehakt, maar da's niet op de man.

Ik vind het dus wel een goede vraag eigenlijk @(
Ik ben nog nooit in een starbucks geweest, en dat wil ik graag zo houden. Ik vind het maar een stomme koffiehype.
Alle reacties Link kopieren
ThunderassMan schreef:
01-06-2019 09:04
Ik ben nog nooit in een starbucks geweest, en dat wil ik graag zo houden. Ik vind het maar een stomme koffiehype.
En dan dat infantiele gedoe dat je je naam moet noemen en dat ze die dan op de - inmiddels kartonnen- beker zetten.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven