Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik ben compleet verslaafd aan koffie. Laatst moest ik (heel) vroeg beginnen, maar ik had me verslapen en moest dus zonder koffie de deur uit. Op mijn werk aangekomen vroeg iedereen aan mij waarom ik er zo zombie-achtig bij liep, maar na vier bakken koffie was ik weer helemaal het heertje :D
Oh of gewoon door de deur lopen als die niet goed in het slot is gevallen. Dat werkt ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Ranveig schreef:
31-05-2019 18:51
Gewoon hard wegrennen tijdens begeleid wandelen deed het hier altijd goed. Of je gordijnen/prullenbak of iets anders in de fik zetten. En als er dan gefouilleerd werd op aanstekers dan kon je die altijd nog in je doos kwijt.
Ja, die variaties ga ik gebruiken als deze saai worden.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
31-05-2019 18:55
Ja, die variaties ga ik gebruiken als deze saai worden.
Iets naars inslikken en naar de eerste hulp moeten en daar vertrekken. Kan ook. En je komt nog eens ergens.
Phineas schreef:
31-05-2019 18:21
Wat een verwende mensen. Vroeger dronk iedereen behalve de elite surrogaat koffie.

Pffffshhhh. We zijn gewoon met onze tijd mee gegaan want surrogaat koffie is tegenwoordig duurder dan gewone koffie.
Alle reacties Link kopieren
Phineas schreef:
31-05-2019 18:21
Wat een verwende mensen. Vroeger dronk iedereen behalve de elite surrogaat koffie.
Volgens mij zit dat spul bij ons op 't werk nog steeds in de machine.

Grobbekuiken_ schreef:
31-05-2019 19:02
Volgens mij zit dat spul bij ons op 't werk nog steeds in de machine.
Volgens mij is bij ons de afvoer van de vaatwasser op het koffieapparaat aangesloten. Ik drink daar dus ook geen koffie.
Alle reacties Link kopieren
Ranveig schreef:
31-05-2019 18:52
Oh of gewoon door de deur lopen als die niet goed in het slot is gevallen. Dat werkt ook prima.
Deuren met ramen doen het trouwens ook erg goed. Zeker als het bedrijf die ze komt installeren de verkeerde meeneemt. En gewoon glas levert ipv gewapend. Ook leuk voor de aios pc, kan die fijn oefenen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
31-05-2019 19:09
Deuren met ramen doen het trouwens ook erg goed. Zeker als het bedrijf die ze komt installeren de verkeerde meeneemt. En gewoon glas levert ipv gewapend. Ook leuk voor de aios pc, kan die fijn oefenen.
😂 och ja. Enig.

Soms mis ik die gesloten afdelingen wel echt ❤️
Dat je ergens binnenloopt, goedemorgen zegt en er een koffiekopje naar je hoofd vliegt.
Alle reacties Link kopieren
Ranveig schreef:
31-05-2019 18:58
Iets naars inslikken en naar de eerste hulp moeten en daar vertrekken. Kan ook. En je komt nog eens ergens.
En dan het verkeerde inslikken en niet naar de seh hoeven. Dat is best sneu. Scherpe voorwerpen in je lijf steken kan je ook een ritje seh opleveren. Heel fijn dat je me aan wat extra ideeën helpt.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
31-05-2019 19:13
En dan het verkeerde inslikken en niet naar de seh hoeven. Dat is best sneu. Scherpe voorwerpen in je lijf steken kan je ook een ritje seh opleveren. Heel fijn dat je me aan wat extra ideeën helpt.
Hou op schei uit. Ik kom zo met steeds naardere voorbeelden, en dan wordt het erg zwarte humor, is beter van niet hier. :P
Alle reacties Link kopieren
Ranveig schreef:
31-05-2019 19:11
😂 och ja. Enig.

Soms mis ik die gesloten afdelingen wel echt ❤️
Dat je ergens binnenloopt, goedemorgen zegt en er een koffiekopje naar je hoofd vliegt.
Dat kan ik me zo goed voorstellen he dat je dat mist. Ik ben zo blij dat ik weer kan werken. Ik hou van dat soort taferelen :heart: . En dan een paar weken later doe je de deur open voor iemand waarvan je je bijna niet meer kan voorstellen dat je die pas geleden nog met zes man in een separeer hebt moeten zetten en hebt moeten spuiten.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Scheermesjes inslikken was daar ook nieuw voor mij. Nog nieuwer dat er dan gewoon iemand doodkalm de ontbijtkoek pakt en ondertussen een ritje eerste hulp voorbereid.
Kia•Ora schreef:
31-05-2019 19:17
Dat kan ik me zo goed voorstellen he dat je dat mist. Ik ben zo blij dat ik weer kan werken. Ik hou van dat soort taferelen :heart: . En dan een paar weken later doe je de deur open voor iemand waarvan je je bijna niet meer kan voorstellen dat je die pas geleden nog met zes man in een separeer hebt moeten zetten en hebt moeten spuiten.
Nou ja, nu zit ik bij mensen thuis van wie ik soms liever had dat ze op een gesloten afdeling zaten :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ranveig schreef:
31-05-2019 19:16
Hou op schei uit. Ik kom zo met steeds naardere voorbeelden, en dan wordt het erg zwarte humor, is beter van niet hier. :P
Ik open wel een topic :D .

werk-studie/acties-van-patinten-en-zwar ... ges/443474
kia・ora wijzigde dit bericht op 31-05-2019 19:28
18.12% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Ranveig schreef:
31-05-2019 19:17
Scheermesjes inslikken was daar ook nieuw voor mij. Nog nieuwer dat er dan gewoon iemand doodkalm de ontbijtkoek pakt en ondertussen een ritje eerste hulp voorbereid.
Hahaha, ik vind de gezichten van nieuwe collega's die dan nog geen ervaring hebben altijd heel schattig. :$
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Espresso met warme melk of koffie verkeerd. Mmmmmmmmmmmmmmmmm.
yasmijn schreef:
31-05-2019 18:38
Ik heb al 31 jaar geen koffie meer gedronken.
Gestopt toen ik zwanger werd en daarna nooit meer lekker gevonden. Hoewel ik de geur van goede koffie heerlijk vind. Maar drinken: neen.
Dat had ik vroeger ook. Maar toch ooit gaan drinken.
Nu drink ik 1 beker per dag en daar kan ik, als het goede koffie is, echt van genieten.
Orișa schreef:
31-05-2019 19:24
Espresso met warme melk of koffie verkeerd. Mmmmmmmmmmmmmmmmm.

Ik heb laatst een electrische melkopschuimer gekocht, ik ben er werkelijk iedere morgen dolgelukkig mee.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
31-05-2019 15:02
O_O
Dat is vergif hè.

Ja, daarom drink ik ook meestal thee en daar heb ik dan weer niks in. En in chocola zit geen suiker toch? Toch??
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Jawlensky schreef:
31-05-2019 20:09
Dat had ik vroeger ook. Maar toch ooit gaan drinken.
Nu drink ik 1 beker per dag en daar kan ik, als het goede koffie is, echt van genieten.
Ik ook. Maar ik ben koffie pas lekker gaan vinden toen de espressomachines in opkomst kwamen. Een bakkie roodmerk filterkoffie vind ik nog steeds niet lekker.
.
Alle reacties Link kopieren
Malagueña schreef:
31-05-2019 20:20
Ja, daarom drink ik ook meestal thee en daar heb ik dan weer niks in. En in chocola zit geen suiker toch? Toch??
Nauwelijks.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat ik lekker vind? De white mocha van starbucks :love: Maar koffie-mensen vertellen mij altijd dat dat geen echte koffie is. Dat verklaart waarom ik het lekker vind :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
impala schreef:
31-05-2019 20:21
Ik ook. Maar ik ben koffie pas lekker gaan vinden toen de espressomachines in opkomst kwamen. Een bakkie roodmerk filterkoffie vind ik nog steeds niet lekker.
Ik drink thuis altijd filterkoffie. Vind dat wel lekker juist.
SHIFTY schreef:
31-05-2019 19:01
Pffffshhhh. We zijn gewoon met onze tijd mee gegaan want surrogaat koffie is tegenwoordig duurder dan gewone koffie.
Echt? Een beetje zoals haring dus, dat was toch ook ooit armeluisvoedsel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven