Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 8 juni 2019 om 20:30
Fair enough, ik baseer me op de tekst van Feow. Want de post van Orisa was natuurlijk al gewist. Als wat Feow schrijft niet klopt, dan klopt wat ik zeg ook niet. Maar ik heb hier nog niemand de uitleg van Feow zien betwisten. Sterker nog, verschillende forummers hebben even uitgelegd dat Orisa met die 7 gulden een vergelijking met kopgeld maakte.

zaterdag 8 juni 2019 om 20:31
En dan is dat nog steeds iets anders dan mods van nazipraktijken beschuldigen, met uw welnemen.Jest schreef: ↑08-06-2019 20:30Fair enough, ik baseer me op de tekst van Feow. Want de post van Orisa was natuurlijk al gewist. Als wat Feow schrijft niet klopt, dan klopt wat ik zeg ook niet. Maar ik heb hier nog niemand de uitleg van Feow zien betwisten. Sterker nog, verschillende forummers hebben even uitgelegd dat Orisa met die 7 gulden een vergelijking met kopgeld maakte.
zaterdag 8 juni 2019 om 20:33

zaterdag 8 juni 2019 om 20:36
Nee hoor. Ze maakte met die 7 gulden-opmerking een overduidelijke vergelijking met het kopgeld dat nazi's uitloofden per aangegeven jood. Ik zou niet weten waarom ze daarmee de mods niet van nazipraktijken beschuldigt. Een volslagen terechte ban. Zo'n opmerking gaat ver over de schreef.

zaterdag 8 juni 2019 om 20:37
Jest schreef: ↑08-06-2019 20:36Nee hoor. Ze maakte met die 7 gulden-opmerking een overduidelijke vergelijking met het kopgeld dat nazi's uitloofden per aangegeven jood. Ik zou niet weten waarom ze daarmee de mods niet van nazipraktijken beschuldigt. Een volslagen terechte ban. Zo'n opmerking gaat ver over de schreef.
Het ging over de staffers. Niet over de mods.
zaterdag 8 juni 2019 om 20:38
Ze weet echt wat wat ze typt. Het is nou niet bepaald een verrassing dat uitgerekend zij zo'n opmerking maakt.Jest schreef: ↑08-06-2019 20:36Nee hoor. Ze maakte met die 7 gulden-opmerking een overduidelijke vergelijking met het kopgeld dat nazi's uitloofden per aangegeven jood. Ik zou niet weten waarom ze daarmee de mods niet van nazipraktijken beschuldigt. Een volslagen terechte ban. Zo'n opmerking gaat ver over de schreef.

zaterdag 8 juni 2019 om 20:40