Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
broekrok schreef:
08-06-2019 20:27
Ohoh wat selectief lezen!! En vooral slecht lezen ook!
Zij heeft geen mod beschuldigd van nazipraktijken.
Fair enough, ik baseer me op de tekst van Feow. Want de post van Orisa was natuurlijk al gewist. Als wat Feow schrijft niet klopt, dan klopt wat ik zeg ook niet. Maar ik heb hier nog niemand de uitleg van Feow zien betwisten. Sterker nog, verschillende forummers hebben even uitgelegd dat Orisa met die 7 gulden een vergelijking met kopgeld maakte.
Blaise* schreef:
08-06-2019 18:44
Tja, dan kan ik je ook niet zeggen wie ik ben.

Ik vind het vooral schattig dat je denkt iemand te zijn :there:
Jest schreef:
08-06-2019 20:30
Fair enough, ik baseer me op de tekst van Feow. Want de post van Orisa was natuurlijk al gewist. Als wat Feow schrijft niet klopt, dan klopt wat ik zeg ook niet. Maar ik heb hier nog niemand de uitleg van Feow zien betwisten. Sterker nog, verschillende forummers hebben even uitgelegd dat Orisa met die 7 gulden een vergelijking met kopgeld maakte.
En dan is dat nog steeds iets anders dan mods van nazipraktijken beschuldigen, met uw welnemen.
SHIFTY schreef:
08-06-2019 20:31
Ik vind het vooral schattig dat je denkt iemand te zijn :there:
Vooral blijven denken dat jij hier de vriendelijke, correcte persoon bent. Zul je beter van slapen.
broekrok schreef:
En dan is dat nog steeds iets anders dan mods van nazipraktijken beschuldigen, met uw welnemen.

Hoe interpreteer jij het dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
08-06-2019 20:33

De staffers natuurlijk, zo moeilijk is het toch niet?
broekrok schreef:
Nee hoor. Ze maakte met die 7 gulden-opmerking een overduidelijke vergelijking met het kopgeld dat nazi's uitloofden per aangegeven jood. Ik zou niet weten waarom ze daarmee de mods niet van nazipraktijken beschuldigt. Een volslagen terechte ban. Zo'n opmerking gaat ver over de schreef.
Nouschi schreef:
08-06-2019 20:33
Jij was het!!!
Jest schreef:
08-06-2019 20:36
Nee hoor. Ze maakte met die 7 gulden-opmerking een overduidelijke vergelijking met het kopgeld dat nazi's uitloofden per aangegeven jood. Ik zou niet weten waarom ze daarmee de mods niet van nazipraktijken beschuldigt. Een volslagen terechte ban. Zo'n opmerking gaat ver over de schreef.

Het ging over de staffers. Niet over de mods.
Star :high5:
Jest schreef:
Ze weet echt wat wat ze typt. Het is nou niet bepaald een verrassing dat uitgerekend zij zo'n opmerking maakt.
Star² schreef:
08-06-2019 20:37
Dus de staffers zijn nazis?
broekrok schreef:
08-06-2019 20:38
Star :high5:

Ja echt hoor, komt hier allemaal pissen en de helft begrijpt het niet of heeft het niet eens gelezen.
Star² schreef:
Huh? Ze beschuldigde de mods toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star² schreef:
Maakt dat verschil voor degene waar het om gaat?
Star² schreef:
08-06-2019 20:39
Ja echt hoor, komt hier allemaal pissen en de helft begrijpt het niet of heeft het niet eens gelezen.
Dat bedoel ik!
Star² schreef:
08-06-2019 20:37
Maar eerlijk gezegd zou ik zo'n opmerking ook gestaft kunnen hebben. Ongeacht wie hem gemaakt had. Het kan gewoon niet. Wat je verder ook van hun beleid vindt, die mods doen ook maar gewoon hun werk hè?
Nouschi schreef:
08-06-2019 20:39
Huh? Ze beschuldigde de mods toch?

Nee.
Zoooo kunnen we het nu weer over chocolade hebben? :hello:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Oooh echt ik moet steeds meer om Blaise zijn/haar reacties lachen.
Zijn net zo scherpzinnig als die van Orisa, heerlijk gewoon :proud:
Star² schreef:
08-06-2019 20:41
Nee.

De staffers betaalden de mods?
Malagueña schreef:
Of gebak of pannenkoeken :yum:
Malagueña schreef:

Echt! PleurT op.
Star² schreef:
Nee.
Dus jij beweert dat Orisa het over staffers had met die 7 gulden? Hoe kan dat nou? Dat de ene staffer 7 gulden uitlooft aan de andere staffer voor het staffen van een post?
Nouschi schreef:
08-06-2019 20:42
De staffers betaalden de mods?
En nu is de verwarring compleet.
Meds schijnt veel stuivers te hebben. Was zij het dan???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven