Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 8 juni 2019 om 20:57

DuchessMeganMarkle schreef: ↑08-06-2019 20:56Dat is toch niet wat ik schrijf.
Met een gestrekt been binnenkomen om je heen slaan levert ook niets op.
Met een gestrekt been om me heen slaan? Niet erg aardig naar amputees dit.

zaterdag 8 juni 2019 om 20:59
Betty_Slocombe schreef: ↑08-06-2019 20:57Ik heb het wel meegekregen en het is absoluut anders dan je nu stelt. Maar gezien stafgrage forummers heb ik verder weinig zin het uitgebreider te bespreken.
Helemaal dit dus.

zaterdag 8 juni 2019 om 20:59
Nou ja dan heeft Feow het verkeerd geïnterpreteerd.Betty_Slocombe schreef: ↑08-06-2019 20:57Ik heb het wel meegekregen en het is absoluut anders dan je nu stelt. Maar gezien stafgrage forummers heb ik verder weinig zin het uitgebreider te bespreken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 8 juni 2019 om 21:00
DuchessMeganMarkle schreef: ↑08-06-2019 20:59Kom dan niet met verwijten als je niets wil uitleggen.
Verwijten?

En overigens heb ik uitgelegd dat opmerking niet aan mods was gericht maar aan forummer.
Maar als je dat niet begrijpt is dat verder niet mijn probleem.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 08-06-2019 21:03
32.77% gewijzigd

zaterdag 8 juni 2019 om 21:01
Lees terug als je het zo nodig moet weten. We zijn hier niet in dienst om jouw samenvattingen te schrijven toch.

zaterdag 8 juni 2019 om 21:02
Juist. Zo was het.
En aangezien Missie daar weer zo fanatiek aan het hielen likken was dat mijn scherm er haast van ging druipen, zie ik een verband.

Volgens mij weet ze het best.Pipistrello schreef: ↑08-06-2019 21:01Lees terug als je het zo nodig moet weten. We zijn hier niet in dienst om jouw samenvattingen te schrijven toch.
Dit. Stoort me enorm.Betty_Slocombe schreef: ↑08-06-2019 20:58Maar goed, feit blijft dat het me stoort dat er geband wordt zonder enige vorm van contemplatie/screening. En dit probleem blijft terugkomen en het frustreert me dusdanig dat ik terugverlang naar het achterklapforum, toen ik nog jong en knapperig was.
Life is short. Eat dessert first.
Ja, en kreeg daarvoor betaald door de juf. Toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 8 juni 2019 om 21:03
Nou, dan interpreteer ik Feow's post zeker verkeerd, want dat lees ik daar absoluut niet terug.
Ik krijg trouwens tamelijk chagrijnige flashbacks naar mijn literatuurinterpretatiecolleges nu. Ik denk dat ik maar aan de cola ga.

zaterdag 8 juni 2019 om 21:05
Precies, het is al door meerdere forummers hier meerdere keren uitgelegd. Waarom zou zij het dan alsnog weer moeten uitleggen? Omdat ze het uit haar toetsenbord wel leest of zo? Rare vraag.
zaterdag 8 juni 2019 om 21:06
Ik heb teruggelezen. Ik ben niet de enige die het niet begrijpt, zoals je wellicht al hebt kunnen lezen.Pipistrello schreef: ↑08-06-2019 21:01Lees terug als je het zo nodig moet weten. We zijn hier niet in dienst om jouw samenvattingen te schrijven toch.

zaterdag 8 juni 2019 om 21:08
DuchessMeganMarkle schreef: ↑08-06-2019 21:06Ik heb teruggelezen. Ik ben niet de enige die het niet begrijpt, zoals je wellicht al hebt kunnen lezen.
Tja, jammer hoor. Zoek anders een lekker liedje ofzo.