Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
08-06-2019 20:54
En wederom mis.

Waarom wil je dan niet uitleggen hoe ze het bedoelde?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
RikM schreef:
08-06-2019 20:48
Lezen wij dezelfde dan? Want ik heb nog niet één scherpzinnige opmerking gezien. Drammende en zuigende, die wel.
Dit. Een vergelijking die kant noch wal slaat.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
DuchessMeganMarkle schreef:
08-06-2019 20:46
Ik begrijp het ook niet.

Joh
08-06-2019 20:56
Dat is toch niet wat ik schrijf.
Met een gestrekt been binnenkomen om je heen slaan levert ook niets op.

Met een gestrekt been om me heen slaan? Niet erg aardig naar amputees dit.
Maar goed, feit blijft dat het me stoort dat er geband wordt zonder enige vorm van contemplatie/screening. En dit probleem blijft terugkomen en het frustreert me dusdanig dat ik terugverlang naar het achterklapforum, toen ik nog jong en knapperig was.
Nouschi schreef:
08-06-2019 20:57

Ik peins er niet over met een stel posters hier op dit moment.
Betty_Slocombe schreef:
Ik heb het wel meegekregen en het is absoluut anders dan je nu stelt. Maar gezien stafgrage forummers heb ik verder weinig zin het uitgebreider te bespreken.

Helemaal dit dus.
Star² schreef:
08-06-2019 20:58
Ik peins er niet over met een stel posters hier op dit moment.
Kom dan niet met verwijten als je niets wil uitleggen.
Nouschi schreef:

Het is toch al uitgelegd. De opmerking was niet gericht aan de mods maar aan een forummer. Eentje die ging klikken bij de juf.
Betty_Slocombe schreef:
Ik heb het wel meegekregen en het is absoluut anders dan je nu stelt. Maar gezien stafgrage forummers heb ik verder weinig zin het uitgebreider te bespreken.
Nou ja dan heeft Feow het verkeerd geïnterpreteerd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jemig wat een geheimzinnig gedoe zeg.
08-06-2019 20:59
Kom dan niet met verwijten als je niets wil uitleggen.

Verwijten? :rofl:
En overigens heb ik uitgelegd dat opmerking niet aan mods was gericht maar aan forummer.

Maar als je dat niet begrijpt is dat verder niet mijn probleem.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 08-06-2019 21:03
32.77% gewijzigd
RikM schreef:
Het is toch al uitgelegd. De opmerking was niet gericht aan de mods maar aan een forummer. Eentje die ging klikken bij de juf.

Dit.
08-06-2019 21:00
Jemig wat een geheimzinnig gedoe zeg.

Lees terug als je het zo nodig moet weten. We zijn hier niet in dienst om jouw samenvattingen te schrijven toch.
RikM schreef:

Juist. Zo was het.
En aangezien Missie daar weer zo fanatiek aan het hielen likken was dat mijn scherm er haast van ging druipen, zie ik een verband.
Pipistrello schreef:
08-06-2019 21:01
Lees terug als je het zo nodig moet weten. We zijn hier niet in dienst om jouw samenvattingen te schrijven toch.
Volgens mij weet ze het best.
Betty_Slocombe schreef:
08-06-2019 20:58
Maar goed, feit blijft dat het me stoort dat er geband wordt zonder enige vorm van contemplatie/screening. En dit probleem blijft terugkomen en het frustreert me dusdanig dat ik terugverlang naar het achterklapforum, toen ik nog jong en knapperig was.
Dit. Stoort me enorm.
Life is short. Eat dessert first.
RikM schreef:
Ja, en kreeg daarvoor betaald door de juf. Toch?
Nouschi schreef:
Nou ja dan heeft Feow het verkeerd geïnterpreteerd.
Nou, dan interpreteer ik Feow's post zeker verkeerd, want dat lees ik daar absoluut niet terug.

Ik krijg trouwens tamelijk chagrijnige flashbacks naar mijn literatuurinterpretatiecolleges nu. Ik denk dat ik maar aan de cola ga.
RikM schreef:

Precies, het is al door meerdere forummers hier meerdere keren uitgelegd. Waarom zou zij het dan alsnog weer moeten uitleggen? Omdat ze het uit haar toetsenbord wel leest of zo? Rare vraag.
Pipistrello schreef:
08-06-2019 21:01
Ik heb teruggelezen. Ik ben niet de enige die het niet begrijpt, zoals je wellicht al hebt kunnen lezen.
Nouschi schreef:
08-06-2019 21:02
Nee, dat zei ze niet. Ze vroeg aan de staffert of die soms betaald werd.
Nouschi schreef:
08-06-2019 21:02

Ik dacht juist dat jij wel goed kon lezen.
08-06-2019 21:06
Ik heb teruggelezen. Ik ben niet de enige die het niet begrijpt, zoals je wellicht al hebt kunnen lezen.

Tja, jammer hoor. Zoek anders een lekker liedje ofzo.
Laat maar, het lukt niet >:-(
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven