Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Jest schreef:
08-06-2019 20:44
Dus jij beweert dat Orisa het over staffers had met die 7 gulden? Hoe kan dat nou? Dat de ene staffer 7 gulden uitlooft aan de andere staffer voor het staffen van een post?

Ik begrijp het ook niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
08-06-2019 20:45
Ik begrijp het ook niet.
Join the club.
Nouschi schreef:
Ik begrijp het ook niet.
Ik begrijp het ook niet.
DuchessMeganMarkle schreef:
08-06-2019 20:46
Ik begrijp het ook niet.
Kom erbij!
Jest schreef:
08-06-2019 20:36
Nee hoor. Ze maakte met die 7 gulden-opmerking een overduidelijke vergelijking met het kopgeld dat nazi's uitloofden per aangegeven jood. Ik zou niet weten waarom ze daarmee de mods niet van nazipraktijken beschuldigt. Een volslagen terechte ban. Zo'n opmerking gaat ver over de schreef.

Volgens mij suggereerde de opmerking dat iemand zich gedraagt als een NSB-er.

Dan nog is dat een suggestie die je dan vervolgens zelf nog steeds op die manier moet interpreteren.
En daarnaast gedraagt die persoon zich ook zo dus was het ook nog vrij mild ten opzichte van de realiteit.

Het is dus een ban op basis van een suggestieve opmerking die doelbewust op de man wordt gestaft.
Jest schreef:
08-06-2019 20:44
Dus jij beweert dat Orisa het over staffers had met die 7 gulden? Hoe kan dat nou? Dat de ene staffer 7 gulden uitlooft aan de andere staffer voor het staffen van een post?

Jullie hebben de opmerking niet gelezen en ik ga niet in op verder gezuig en herhalen doe ik het al helemaal niet. Dat dommetje spelen van jou begint sowieso op te vallen.
Nouschi schreef:
Ik begrijp het ook niet.
Ik denk eerlijk gezegd dat die anderen het niet begrijpen. :proud:
MotherEarth schreef:
08-06-2019 20:42
Oooh echt ik moet steeds meer om Blaise zijn/haar reacties lachen.
Zijn net zo scherpzinnig als die van Orisa, heerlijk gewoon :proud:

Lezen wij dezelfde dan? Want ik heb nog niet één scherpzinnige opmerking gezien. Drammende en zuigende, die wel.
RikM schreef:
08-06-2019 20:48
Lezen wij dezelfde dan? Want ik heb nog niet één scherpzinnige opmerking gezien. Drammende en zuigende, die wel.

Juist.
Star² schreef:
08-06-2019 20:47
Jullie hebben de opmerking niet gelezen en ik ga niet in op verder gezuig en herhalen doe ik het al helemaal niet. Dat dommetje spelen van jou begint sowieso op te vallen.
Pardon? Dat ik de opmerking niet heb gelezen heb ik hier ook gewoon toegegeven. Ik baseerde me op de post van Feow (net als vele anderen hier). Ik kwam alleen even wat tegengas geven omdat ik de collectieve verontwaardiging hier nogal bizar vond.
Ja, wat kun je er verder ook van zeggen.
anoniem_378854 wijzigde dit bericht op 08-06-2019 20:51
5.26% gewijzigd
Star² schreef:
Er wordt hier een doodnormale vraag gesteld wat vaker in dit topic gesteld wordt als een ander geband wordt. Of je leg het gewoon uit. Dit slaat nergens op.
Star² schreef:

Jij wel? Zoals Feow het uitlegde is het toch niet anders te interpreteren? Ik speel geen dommetje trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
DuchessMeganMarkle schreef:
08-06-2019 20:49
Er wordt hier een doodnormale vraag gesteld wat vaker in dit topic gesteld wordt als een ander geband wordt. Of je leg het gewoon uit. Dit slaat nergens op.

Excuse me? Ik moet van jou iets gaan herhalen waar iemand een ban voor heeft gekregen? Koekoek.
Nouschi schreef:
08-06-2019 20:51
Jij wel? Zoals Feow het uitlegde is het toch niet anders te interpreteren? Ik speel geen dommetje trouwens.
Nee, ik speel blijkbaar dommetje. Maar ik ga weer wat leuks doen. Fijne avond nog allemaal!
Nouschi schreef:

Ja ik wel.
En die opmerking was niet aan jou gericht.
Blaise* schreef:
08-06-2019 18:47
Wauw! Deze bewaar ik. Prachtig voor later op mijn grafsteen.

Ik hoop niet veel later.
Marigold1986 schreef:
08-06-2019 19:16
Ik begrijp het bansysteem ook niet zo goed... Maar ik weet niet pcies wat er in dit geval gebeurd is, dus voor mij verder geen meepraat :)

Staat gewoon uitgelegd in het bantopic hoor.
Coconuts12 schreef:
08-06-2019 20:43
Of gebak of pannenkoeken :yum:
Chocoladepannenkoekgebak

Afbeelding
anoniem_374045 wijzigde dit bericht op 08-06-2019 20:59
Reden: Afbeelding wordt aan gewerkt..
0.00% gewijzigd
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Jest schreef:
Ik denk eerlijk gezegd dat die anderen het niet begrijpen. :proud:
Dat begin ik ook te denken, sterker, ik denk dat Orisa het daar gewoon mee eens is. Ze is niet dom, weet dondersgoed wat ze post.
Nouschi schreef:
08-06-2019 20:53
Dat begin ik ook te denken, sterker, ik denk dat Orisa het daar gewoon mee eens is. Ze is niet dom, weet dondersgoed wat ze post.

En wederom mis.
Star² schreef:
08-06-2019 20:52
Ja ik wel.
En die opmerking was niet aan jou gericht.
Snap ik, maar voor de zekerheid zeg ik het even want ik begrijp echt niet hoe het anders te interpreteren valt.
Star² schreef:
Excuse me? Ik moet van jou iets gaan herhalen waar iemand een ban voor heeft gekregen? Koekoek.
Dat is toch niet wat ik schrijf.
Met een gestrekt been binnenkomen om je heen slaan levert ook niets op.
Dus twee(?) mensen snappen wat er gebeurd is. De rest incl mijzelf zit nu al pagina`s te lezen over dat zij zei dat zij zei dat zij schreef dat....
Maar wat er geschreven wordt is weg en kan niet herhaald worden want dan krijg je een ban.
Lastig te volgen dit
Een zebra is geen paard met strepen
Nouschi schreef:
08-06-2019 20:53
Ik heb het wel meegekregen en het is absoluut anders dan je nu stelt. Maar gezien stafgrage forummers heb ik verder weinig zin het uitgebreider te bespreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven