Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 15 juni 2019 om 15:57
Plus ook, maar dat werden dan wat veel woorden, vandaar.

zaterdag 15 juni 2019 om 16:00
Ik mijd de Action. Als het toch geen echte chocolade is dan kan ik het vast wel eten.
zaterdag 15 juni 2019 om 16:01
O ja, idd! Dat kan jij wel eten, lijkt me.Coconuts12 schreef: ↑15-06-2019 16:00Ik mijd de Action. Als het toch geen echte chocolade is dan kan ik het vast wel eten.
Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 15 juni 2019 om 16:03
Dan heb je de memo zeker niet gehad, die een uitzondering aankondigt voor koetjeschocoladeliefhebbersbah?

zaterdag 15 juni 2019 om 16:06

zaterdag 15 juni 2019 om 16:32

zaterdag 15 juni 2019 om 16:33

zaterdag 15 juni 2019 om 17:24
Ik zit me dood te ergeren aan bepaalde reacties in het topic "Abortus bij twijfel toch doen". Is er zo'n kwetsbare TO in de meest onmogelijke positie, zijn er nog mensen die het nodig vinden om luidkeels een anti-abortus mening te verkondigen. Schoppen naar iemand die al op de grond ligt.

Wat is er gebeurd met oordeel niet opdat gij niet geoordeeld zult worden?

zaterdag 15 juni 2019 om 17:38
ikBedoelHetGoed schreef: ↑15-06-2019 17:24Ik zit me dood te ergeren aan bepaalde reacties in het topic "Abortus bij twijfel toch doen". Is er zo'n kwetsbare TO in de meest onmogelijke positie, zijn er nog mensen die het nodig vinden om luidkeels een anti-abortus mening te verkondigen. Schoppen naar iemand die al op de grond ligt.
Daarvoor zit je niet op het juiste forum.
zaterdag 15 juni 2019 om 17:40
Met wat?ikBedoelHetGoed schreef: ↑15-06-2019 17:24Ik zit me dood te ergeren aan bepaalde reacties in het topic "Abortus bij twijfel toch doen". Is er zo'n kwetsbare TO in de meest onmogelijke positie, zijn er nog mensen die het nodig vinden om luidkeels een anti-abortus mening te verkondigen. Schoppen naar iemand die al op de grond ligt.

There is always something happening, and it's usually right now

zaterdag 15 juni 2019 om 17:43
Wegbeoordeeld als achterhaald.ikBedoelHetGoed schreef: ↑15-06-2019 17:24Ik zit me dood te ergeren aan bepaalde reacties in het topic "Abortus bij twijfel toch doen". Is er zo'n kwetsbare TO in de meest onmogelijke positie, zijn er nog mensen die het nodig vinden om luidkeels een anti-abortus mening te verkondigen. Schoppen naar iemand die al op de grond ligt.

zaterdag 15 juni 2019 om 19:02
ga eens polshoogte nemen hoe erg die types zijn die voor de klinieken staan te posten...ikBedoelHetGoed schreef: ↑15-06-2019 17:24Ik zit me dood te ergeren aan bepaalde reacties in het topic "Abortus bij twijfel toch doen". Is er zo'n kwetsbare TO in de meest onmogelijke positie, zijn er nog mensen die het nodig vinden om luidkeels een anti-abortus mening te verkondigen. Schoppen naar iemand die al op de grond ligt.
ik vind het daarbij vergeleken nog meevallen wat er in dat topic wordt gezegd,
nog steeds om te janken natuurlijk, maar toch

zaterdag 15 juni 2019 om 19:11
PoolshoogtePinda-Kaas schreef: ↑15-06-2019 19:02ga eens polshoogte nemen hoe erg die types zijn die voor de klinieken staan te posten...
ik vind het daarbij vergeleken nog meevallen wat er in dat topic wordt gezegd,
nog steeds om te janken natuurlijk, maar toch

zaterdag 15 juni 2019 om 19:18
Vond het wel leuk om even op te zoeken en te weten waar het nu precies vandaan komt.
Is het zure besmettelijk ofzo?

zaterdag 15 juni 2019 om 19:22
Neuh, maar daar dan weer op reageren misschien weer wel. Weet ik veel, ik ben dat constante gezanik op elkaar wel zat.Pipistrello schreef: ↑15-06-2019 19:19Dat ik het verbeteren als een schooljuf irritant vind is zuur?