Napraattopic deel 113
zondag 9 juni 2019 om 17:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 25 juni 2019 om 11:34
dinsdag 25 juni 2019 om 11:36
Waarschijnlijk kan je het topic nog wel via Google cache terugvinden.Fizz schreef: ↑25-06-2019 11:30Nee hoor, daarom had ik ook die bronnen geplaatst. Jammer dat het topic nu niet meer nagelezen kan worden. Iemand plaatste een bron over die kindhuwelijken, maar dat vond de forummer die deze huwelijken ontkende geen bewijs, want ze vond het artikel te oud. Daarop plaatste ik een recente bron van dit jaar. Blijkbaar schiet vervolgens iedereen in de stress en wordt het topic verwijderd. Een ongemakkelijke waarheid lezen veel mensen dus liever niet.
Maar aangezien je het nu over een reactie van mij hebt, wil ik even de boel rechtzetten.
Bombus illustreerde zijn mening met een artikel uit de Volkskrant uit 2005. Toen zei ik dat als we zulke oude artikelen gebruiken dat ik dan ook nog wel wat wist te vinden over autochtone niet-moslim Nederlanders. Toen zei jij dat ik ontkende dat er kindhuwelijken plaatsvonden. Daar reageerde ik op dat ik wel degelijk weet dat er kindhuwelijken plaatsvinden, maar dat je dat niet in zijn algemeenheid over moslims kan zeggen. En toen gaf je me zelfs nog gelijk.
Dus nu niet de boel verdraaien. Lees de teksten van Bombus (als ie weer terug is) maar eens wat kritischer.
dinsdag 25 juni 2019 om 11:39
Fizz schreef: ↑25-06-2019 11:30Nee hoor, daarom had ik ook die bronnen geplaatst. Jammer dat het topic nu niet meer nagelezen kan worden. Iemand plaatste een bron over die kindhuwelijken, maar dat vond de forummer die deze huwelijken ontkende geen bewijs, want ze vond het artikel te oud. Daarop plaatste ik een recente bron van dit jaar. Blijkbaar schiet vervolgens iedereen in de stress en wordt het topic verwijderd. Een ongemakkelijke waarheid lezen veel mensen dus liever niet.
Je schrijft er gewoon over heen, daarom herhaal ik het maar even.
Het gaat erom dat je suggereert dat Meds 'het erom doet', wat je daar ook mee bedoelt.
Je klaagt over iemand die om een slotje vroeg, je klaagt over mensen die om moderatie vragen, je klaagt en klaagt.
En zelf ben je een heilig boontje dat linkjes plaatst naar een recente bron en het ligt allemaal niet aan jou. Tuurlijk.
nounou
dinsdag 25 juni 2019 om 11:47
Soms lukt het door het paginanummer in de url te veranderen.Zazamaenade schreef: ↑25-06-2019 11:45Ik heb net even gekeken, wat in cache staat is van gisteravond 20:40, en ik kan alleen de eerste pagina zien. Geen idee wat de truc is om meer te zien.
dinsdag 25 juni 2019 om 11:56
Hij/zij had ook informatie uit 2016. Er werd wel degelijk in het topic ontkend dat er heel jonge meisjes uit Nederland worden uitgehuwelijkt en natuurlijk geef ik je gelijk als dat geen algemeenheid is. Gelukkig niet, maar het komt wel nog veel te vaak voor. Ik vind dat een blad als VIVA, waarvan ik dacht dat het altijd redelijk feministisch was ingesteld, aan dit soort zaken best wat meer aandacht mag besteden i.p.v. topics waar dit ter sprake komt verwijderen.bethweeter schreef: ↑25-06-2019 11:36Waarschijnlijk kan je het topic nog wel via Google cache terugvinden.
Maar aangezien je het nu over een reactie van mij hebt, wil ik even de boel rechtzetten.
Bombus illustreerde zijn mening met een artikel uit de Volkskrant uit 2005. Toen zei ik dat als we zulke oude artikelen gebruiken dat ik dan ook nog wel wat wist te vinden over autochtone niet-moslim Nederlanders. Toen zei jij dat ik ontkende dat er kindhuwelijken plaatsvonden. Daar reageerde ik op dat ik wel degelijk weet dat er kindhuwelijken plaatsvinden, maar dat je dat niet in zijn algemeenheid over moslims kan zeggen. En toen gaf je me zelfs nog gelijk.
Dus nu niet de boel verdraaien. Lees de teksten van Bombus (als ie weer terug is) maar eens wat kritischer.

dinsdag 25 juni 2019 om 11:57
AeonOfWinter schreef: ↑25-06-2019 11:23Nope. Maar het is ook geen spoed. Niet ontstoken oid. Het doet alleen verrekte zeer.
Ik heb altijd geleerd dat groter dan een gulden (zal nu wel 50 cent zijn

dinsdag 25 juni 2019 om 11:57
Lukt niet. Topic in cache is zelfs van eergisteravond, met oude titel. Ik ga er geen energie meer in stoppen.
nounou

dinsdag 25 juni 2019 om 12:01

dinsdag 25 juni 2019 om 12:05
Pipistrello schreef: ↑25-06-2019 12:01Zo. Het modtopic is gefuseerd met napraat zo te zien.
Ze zijn drukker met verplaatsen dan met begrijpend lezen.
Gisteren ben ik gegumd wegens op de man omdat ik bij een (gepermabande en iedere keer weer terugkomende) gekkie twijfelde aan haar verstandelijke vermogens.
Tof.
Ik erger me wezenloos. Niet dat het helpt inderdaad, maar de lol van het forummen is er al een poosje af.
Nou denk ik niet dat de mods er rouwig om zullen zijn als ik vertrek, dus dat weerhoud me nog

dinsdag 25 juni 2019 om 12:11
Op Sap? je had gelijk, was echt een koekoekje.Pipistrello schreef: ↑25-06-2019 12:01Zo. Het modtopic is gefuseerd met napraat zo te zien.
Gisteren ben ik gegumd wegens op de man omdat ik bij een (gepermabande en iedere keer weer terugkomende) gekkie twijfelde aan haar verstandelijke vermogens.
Tof.
dinsdag 25 juni 2019 om 12:13
Het echte is over 1,5e week.
Dus nu a.d.h.v. de vragen en antwoorden van dit proeftentamen weer de stof doornemen, dan proeftentamen 2 en dan nog de allerlaatste hardnekkige probleempjes stampen.
Dit is een module waarbij ik zelfs een 5 zou laten staan. En dat wil wat zeggen hoor, voor deze streber.
Dus nu a.d.h.v. de vragen en antwoorden van dit proeftentamen weer de stof doornemen, dan proeftentamen 2 en dan nog de allerlaatste hardnekkige probleempjes stampen.
Dit is een module waarbij ik zelfs een 5 zou laten staan. En dat wil wat zeggen hoor, voor deze streber.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 25 juni 2019 om 12:14
Dat klinkt als dramatisch saai.Solomio schreef: ↑25-06-2019 12:13Het echte is over 1,5e week.
dinsdag 25 juni 2019 om 12:14
Twijfelen aan iemands verstandelijke vermogens is echt Heel Erg. Erger nog.Pipistrello schreef: ↑25-06-2019 12:01Zo. Het modtopic is gefuseerd met napraat zo te zien.
Tof.
Nou ja, je mag er wel aan twijfelen, maar je mag dat niet opschrijven.
Nou ja, ook dat mag, zolang je maar in het midden laat over wie je het hebt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 25 juni 2019 om 12:20

dinsdag 25 juni 2019 om 12:21
Le-zen.Zazamaenade schreef: ↑25-06-2019 11:14Er is helemaal geen slot op het topic gezet, dan stond het er namelijk gewoon nog, dus je verdraait de zaken.