Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 13 augustus 2019 om 09:09
dinsdag 13 augustus 2019 om 09:18
dinsdag 13 augustus 2019 om 09:20
Dit. De reviews moeten echt heel heel goed zijn en vooral het eten.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 13 augustus 2019 om 09:20
dinsdag 13 augustus 2019 om 09:21
Mijn man is expediaexpert. Dat is leuk. Ik ben dan weer goed in het onderhouden van warme contacten met Duitstalige huisjeseigenaars.
Tripadvisor is handig. Wat ik ook leuk vind is daar filteren op alleen negatieve recensies van activiteiten/uitjes die wij gedaan hebben. Heel leuk om te lezen hoe andere mensen boos kunnen worden om de meest debiele dingen.
Tripadvisor is handig. Wat ik ook leuk vind is daar filteren op alleen negatieve recensies van activiteiten/uitjes die wij gedaan hebben. Heel leuk om te lezen hoe andere mensen boos kunnen worden om de meest debiele dingen.
dinsdag 13 augustus 2019 om 09:24
Reviews zeggen soms niet alles. Deze vakantie zat ik in een huisje met een 9.4 op booking.com (en dat waren echt meer dan 4 beoordelingen) en ik ben geen verwend nest, maar dat was echt geen 9.4 waard. Al was het een hele interessante gewaarwording voor mijn kinderen dat ze hun poep konden uitzwaaien in het open riool achter het huis en was het heel rustgevend om water voor de oploskoffie te verwarmen in de enige pan op de enige plaat van het kooktoestel zonder kortsluiting. Duurde 20 minuten. Slow coffee.
dinsdag 13 augustus 2019 om 09:29
Op booking.com kun je alleen reviewen als je er daadwerkelijk geboekt hebt, maar goed, hij kan natuurlijk zijn familie uitgenodigd hebben in zijn riante verblijf. Het was verder een aardige kerel en de omgeving was schitterend, maar bij een 9.4 stel ik me toch iets anders voor.
dinsdag 13 augustus 2019 om 09:36
Ja, geweldig! Zo zaten wij ooit eens in een geweldig hotelletje in Italië, in een stadje dat tegen een steile berghelling gebouwd is. Werd er in de reviews geklaagd dat je zoveel trappen moest beklimmen om er te komen. Ook werd er gezeurd over het eten dat niet voldoende zou zijn. Wel was er elke avond een tussengerecht met pasta of risotto maar dat namen ze dan niet want dat was vies. Zucht.Betty_Slocombe schreef: ↑13-08-2019 09:21Tripadvisor is handig. Wat ik ook leuk vind is daar filteren op alleen negatieve recensies van activiteiten/uitjes die wij gedaan hebben. Heel leuk om te lezen hoe andere mensen boos kunnen worden om de meest debiele dingen.
dinsdag 13 augustus 2019 om 09:57
En dan vertrouw je op 1 iemand op Viva i.p.v. de 11000den op TripAdvisor?Griebus67 schreef: ↑13-08-2019 08:34Ik vond het niet zo’n gekke vraag hoor. Je wordt inderdaad overspoeld met aanbiedingen als je zelf zoekt, en er is nou nooit eens een hotel bij dat zichzelf afficheert als een met kakkerlakken overlopen hellhole. Leuk toch als iemand dé tip heeft voor het allerleukste plekje in de door jou gewenste regio?
dinsdag 13 augustus 2019 om 10:01
dinsdag 13 augustus 2019 om 10:29
Betty_Slocombe schreef: ↑13-08-2019 09:21Mijn man is expediaexpert. Dat is leuk. Ik ben dan weer goed in het onderhouden van warme contacten met Duitstalige huisjeseigenaars.
Die slechte recensies zijn soms hilarisch ja
Ik ben vorige week 1 nacht in een 4 sterren hotel in Newcastle geweest maar daarvan kloppen de recensies wat mij betreft echt niet. Vies goor warm stinkhotel. Ik ben geen zeikerd maar kwam met moeite op waardering 3 (van 10) Alleen de locatie was oké.
En dat hotel had echt veel recensies.
Ojé..ik ben toch een zeikert
dinsdag 13 augustus 2019 om 11:47
Klopt.
De eerste zin vraagt specifiek om de film die je letterlijk als laatste hebt gezien en de tweede zin vragen ze naar een film die je gisteren, of eergisteren of zelfs later terug hebt gezien.
dinsdag 13 augustus 2019 om 11:51
Ik las het als 'een film die je nooit meer gaat kijken' en dat weet je van sommige films niet, dus een moeilijk te beantwoorden vraag.
En dat tweede is idd de film die je onlangs nog gezien hebt.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 13 augustus 2019 om 11:59
dinsdag 13 augustus 2019 om 12:07
Tja, als het maar eigen keuze is hè......Abundance-of-Freedom schreef: ↑13-08-2019 11:59OMG een to die haar carrierekansen opzij zou zetten voor een vriendje (als hij dat zou willen).
En dat na het lezen van het emancipatietopic![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 13 augustus 2019 om 12:12
Taalkundig heb je gelijk (denk ik), maar in het dagelijks taalgebruik zal dat onderscheid minder duidelijk zijn.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning