Napraattopic deel 115

06-08-2019 08:31 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Orișa schreef:
12-08-2019 22:49
Ik vind dat soort topics vooral het toppunt van luiheid.
Ik snap dat soort vragen ook nooit. Er worden soms vragen gesteld die je met Google zo kan opzoeken.
Is het dan luiheid of interessant willen doen? Vraag me dat echt wel eens af.
Net als TO's die om advies vragen en vervolgens ieder advies afwijzen.
Waarom open je dan een topic?
Ik vind de eisen soms ook zo enorm onrealistisch. Ik wil 5 sterren, all inclusive, 6 zwembaden en een a-la-carte-restaurant. Driekamerappartement ook. Budget is 400 Euro per persoon. Hebben jullie nog ideetjes?
Maar dan wel voor 3 weken toch?
:bonk:
Betty_Slocombe schreef:
12-08-2019 22:59
Ik vind de eisen soms ook zo enorm onrealistisch. Ik wil 5 sterren, all inclusive, 6 zwembaden en een a-la-carte-restaurant. Driekamerappartement ook. Budget is 400 Euro per persoon. Hebben jullie nog ideetjes?
Dit vooral :rofl:
klavertje-vier2019 schreef:
12-08-2019 23:02
Maar dan wel voor 3 weken toch?
:bonk:

:biggrin:

Ik vind dat puzzelen en kijken wat de allerallerleukste plek voor een goede prijs erg leuk om te doen. Voor mezelf dan. Niet voor half lui Viva.
Meestal zoek ik 3 of 4 opties.
Zet alles overzichtelijk in Word (link naar locatie, prijs, vertrekdata en vliegtijden) Die mail ik naar man en dan mag hij kiezen. Heeft hij nog enig idee dat hij iets te vertellen heeft :proud:
PoesinBoots schreef:
12-08-2019 23:12
:biggrin:

Ik vind dat puzzelen en kijken wat de allerallerleukste plek voor een goede prijs erg leuk om te doen. Voor mezelf dan. Niet voor half lui Viva.
Meestal zoek ik 3 of 4 opties.
Zet alles overzichtelijk in Word (link naar locatie, prijs, vertrekdata en vliegtijden) Die mail ik naar man en dan mag hij kiezen. Heeft hij nog enig idee dat hij iets te vertellen heeft :proud:
Hahahaha, ik zoek het perfecte hotel, boek het en stuur het daarna naar mijn man.
Life is short. Eat dessert first.
Ik boek gewoon.
Ik laat mijn vriend de boel regelen :proud:
Marana schreef:
12-08-2019 23:26
Dan eindig ik in zo’n basic hotel dat ik het water op de binnenplaats uit een put moet halen.
Marana schreef:
12-08-2019 23:26
Dit lijkt me heerlijk. Zo denkt mijn man dus ook.
doornroosje9 schreef:
12-08-2019 23:21
Hahahaha, ik zoek het perfecte hotel, boek het en stuur het daarna naar mijn man.

Jij houdt niet eens de schijn meer op :biggrin:
PoesinBoots schreef:
12-08-2019 23:29
Jij houdt niet eens de schijn meer op :biggrin:
Hij doet dat niet graag. Nou, ik ook niet, maar iemand moet het doen.
Orișa schreef:
12-08-2019 23:28
Dan eindig ik in zo’n basic hotel dat ik het water op de binnenplaats uit een put moet halen.

Oh nee, wij eindigen dan in een zespersoonsvilla, liefst met privé-zwembad, met veel privacy, halverwege een berg met een dorpje op loopafstand. In een regio met meerdere mooie plaatsen binnen een uur rijden, en mooie wandelroutes nog dichterbij. Met betaalbare vliegtickets op christelijke vluchttijden vanaf Schiphol. En eersteklas treinkaartjes naar Schiphol toe.
Waar hij het vandaan haalt hoef ik niet te weten, ik hoef er alleen maar van te genieten.
Overigens zoekt en boekt hij vaak wel pas in juni/juli als we in september op vakantie gaan.
PoesinBoots schreef:
12-08-2019 23:12
Grappig, zo werk ik ook, maar dan voor mezelf.
Linkje, prijs enz. en de plus- en minpunten erbij, zodat ik overzicht hou.
Soms zijn er zo veel opties dat ik anders door de bomen het bos niet meer zie.
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
12-08-2019 22:28
Star!
Ik zat me net te vermaken met dat Coolblue topic ja. :furious:

Sorry ik wilde jullie dat andere topic niet onthouden :rofl:
PoesinBoots schreef:
12-08-2019 22:47
Weer zo'n vakantietopic. Dit keer zowaar iemand die wél weet wat ze wil. Dat is al heel wat.

- Canarische eilanden
- all inclusive hotel
- Op loopafstand van een plaatsje
- kinderzwembad met glijbaan.

Dat is toch makkelijk zelf te selecteren. Ga naar D-reizen/corendon/tui/whatever, voer je wensen in en hopla: kies wat je aanspreekt.
Ik snap niet dat er voor iedere scheet hulp gevraagd wordt.

O ik wel. Ik vind het wel leuk om te horen dat hotel Agios Mooie Uitzichtos een aanrader is als je weet ik het hoeveel resultaten krijgt met een zoekopdracht.
Betty_Slocombe schreef:
12-08-2019 22:59

Precies dit zag ik laatst voorbij komen voor iets meer dan dat (Griekenland). Man kon dan geen vrij krijgen helaas :cry:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Yes!!! 🤩
Orișa schreef:
12-08-2019 22:49
Ik vind dat soort topics vooral het toppunt van luiheid.
Eens. Ik verbaas me er ook altijd over.

Maar het lijkt wel de mentaliteit van nu te zijn, in de Facebookgroep van mijn wijk worden ook zulke vragen gesteld. Zoals ; verkoopt de Hema kindermaillots? Loop erheen of bel de winkel denk ik dan.
Ik vond het niet zo’n gekke vraag hoor. Je wordt inderdaad overspoeld met aanbiedingen als je zelf zoekt, en er is nou nooit eens een hotel bij dat zichzelf afficheert als een met kakkerlakken overlopen hellhole. Leuk toch als iemand dé tip heeft voor het allerleukste plekje in de door jou gewenste regio?
Griebus67 schreef:
13-08-2019 08:34
Ik vond het niet zo’n gekke vraag hoor. Je wordt inderdaad overspoeld met aanbiedingen als je zelf zoekt, en er is nou nooit eens een hotel bij dat zichzelf afficheert als een met kakkerlakken overlopen hellhole. Leuk toch als iemand dé tip heeft voor het allerleukste plekje in de door jou gewenste regio?

Nee, maar dat blijkt dan meestal wel uit de reviews :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
doornroosje9 schreef:
12-08-2019 23:21
Ik zoek het perfecte hotel, boek het en stuur daarna mijn man daarheen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Malagueña schreef:
13-08-2019 08:39
Nee, maar dat blijkt dan meestal wel uit de reviews :biggrin:
Klopt, en ik vraag zelf ook nooit om tips voor accommodaties. Maar kan me toch voorstellen dat je op een leuke plek terecht kunt komen die je zelf nooit zou hebben gevonden.
Griebus67 schreef:
13-08-2019 08:42
Klopt, en ik vraag zelf ook nooit om tips voor accommodaties. Maar kan me toch voorstellen dat je op een leuke plek terecht kunt komen die je zelf nooit zou hebben gevonden.

Oh ja hoor, ik ook. En het voordeel van een forum tov reviews is dat je kan doorvragen.
Reviews lees ik wel op Trip Advisor als ik eenmaal iets op het oog heb.

Ik heb inmiddels al meerdere malen, afgelopen vakantie ook, ergens gezeten via tips en elke keer goed bevallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven