Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 15 augustus 2019 om 18:24

donderdag 15 augustus 2019 om 18:58
Eens. Het is even irritant als een OP wordt verwijderd en je zat net zo lekker lol te maken om die malle TO. Maar daarna gaat het leven toch weer door en er komen wel weer nieuwe malle TO's.MarindaH schreef: ↑15-08-2019 18:24Echt, die haat naar OP-verwijderaars, ik snap het niet hoor. Ja, het is irritant, het topic bloedt dood. Dan ga je toch gewoon weer wat anders doen? Dat oproepen tot strenger straffen en bannen in het modtopic, dan moet je echt even je prioriteiten bijstellen hoor.

donderdag 15 augustus 2019 om 19:15
En een goeie stoot voor d’r harses.Lady*Voldemort schreef: ↑15-08-2019 18:59En dan nog een fikse oplawaai er achteraan, of een gepaste oorveeg.
donderdag 15 augustus 2019 om 19:16
Of een opduvel of een watjekouwLady*Voldemort schreef: ↑15-08-2019 18:59En dan nog een fikse oplawaai er achteraan, of een gepaste oorveeg.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 15 augustus 2019 om 19:45

donderdag 15 augustus 2019 om 21:11
Dat jullie die topics van dat zoete klontje nog lezen! Ik vind het zo vreselijk, ik kan er gewoon niet tegen.
Ik vind dat er een verbod moet komen op het inzetten van je autisme als excuses voor bot en asociaal gedraag. Ik ken genoeg autisten op dit forum die dat nooit never niet inzetten. En een enkeling die het als excuus of verzachtende omstandigheid voor ongeveer alles gebruikt. Bloedirritant.
Ik vind dat er een verbod moet komen op het inzetten van je autisme als excuses voor bot en asociaal gedraag. Ik ken genoeg autisten op dit forum die dat nooit never niet inzetten. En een enkeling die het als excuus of verzachtende omstandigheid voor ongeveer alles gebruikt. Bloedirritant.

donderdag 15 augustus 2019 om 21:18
Betty_Slocombe schreef: ↑15-08-2019 21:15Nou, zeg dat. Door dit forum vraag ik me steeds vaker af of ik nog wel autist ben. En het is een gemiste kans, want ik zou dus ook zo kunnen janken de hele dag.
Inderdaad, door dit forum heb ik net mijn oudste niet autistisch verklaard. Hij was blij

donderdag 15 augustus 2019 om 21:21
Oei, schrijf dat maar nergens anders. Ik heb dat ooit wel gedaan, en toen werd ik nog net niet gelyncht.Marana schreef: ↑15-08-2019 21:11Dat jullie die topics van dat zoete klontje nog lezen! Ik vind het zo vreselijk, ik kan er gewoon niet tegen.
donderdag 15 augustus 2019 om 21:24
Ja leuke serie.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 15 augustus 2019 om 21:27
Linkje?Marana schreef: ↑15-08-2019 21:11Dat jullie die topics van dat zoete klontje nog lezen! Ik vind het zo vreselijk, ik kan er gewoon niet tegen.

donderdag 15 augustus 2019 om 21:32
Pas dacht ik opeens: noors klontje. Het is teveel en in topics zo goed gedoseerd. Maar kan het natuurlijk mis hebben.Marana schreef: ↑15-08-2019 21:11Dat jullie die topics van dat zoete klontje nog lezen! Ik vind het zo vreselijk, ik kan er gewoon niet tegen.

donderdag 15 augustus 2019 om 21:41
Ik denk dat ze het wat betreft de muilpeer hadden over het topic mbt het verbroken contact met de zus. Nav de posts hier heb ik daar vanmiddag een pagina doorgescrolld (pagina 8 of 9 of zo), en die TO is zo'n voorbeeld van waar ik het net over had.
donderdag 15 augustus 2019 om 21:44
Gevonden.

donderdag 15 augustus 2019 om 21:46
MarindaH schreef: ↑15-08-2019 18:24Echt, die haat naar OP-verwijderaars, ik snap het niet hoor. Ja, het is irritant, het topic bloedt dood. Dan ga je toch gewoon weer wat anders doen? Dat oproepen tot strenger straffen en bannen in het modtopic, dan moet je echt even je prioriteiten bijstellen hoor.
Ja, zeg alsof ik een leven heb!
Ok ok het leven gaat verder maar ik vind het forum-wise wel één van de meest irritante dingen en dan vooral omdat het technische zo eenvoudig te voorkomen is. Dat 'we zullen er strenger op modderen' is misschien wel het meest irritante van het hele gebeuren.
Hé je moet je hond niet in mijn tuin laten schijten.
Oh ok, ik zal er op letten en als ie te weer doet zeg ik foei!
Nee je moet je hond bij houden in je eigen tuin.
Nee dat gaat helaas niet want het hek staat standaard open,
maar als ie het weer doet zeg ik extra hard foei!
donderdag 15 augustus 2019 om 21:48
Sinds die baas er een grapje over maakte, kan ik het beter hebben

Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

donderdag 15 augustus 2019 om 21:55
Door dit forum vraag ik mezelf steeds vaker af of ik niet ook een autist ben.... *insert lachende zonnebril smiley*Betty_Slocombe schreef: ↑15-08-2019 21:15Nou, zeg dat. Door dit forum vraag ik me steeds vaker af of ik nog wel autist ben. En het is een gemiste kans, want ik zou dus ook zo kunnen janken de hele dag.
Maar ja, ik zeg ook altijd, ik ben niet de gek, de rest van de wereld spoort niet

donderdag 15 augustus 2019 om 21:57
Wij zijn juist de echte........Betty_Slocombe schreef: ↑15-08-2019 21:15Nou, zeg dat. Door dit forum vraag ik me steeds vaker af of ik nog wel autist ben. En het is een gemiste kans, want ik zou dus ook zo kunnen janken de hele dag.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 15 augustus 2019 om 22:43
SHIFTY schreef: ↑15-08-2019 21:46Ja, zeg alsof ik een leven heb!
Ok ok het leven gaat verder maar ik vind het forum-wise wel één van de meest irritante dingen en dan vooral omdat het technische zo eenvoudig te voorkomen is. Dat 'we zullen er strenger op modderen' is misschien wel het meest irritante van het hele gebeuren.
Hé je moet je hond niet in mijn tuin laten schijten.
Oh ok, ik zal er op letten en als ie te weer doet zeg ik foei!
Nee je moet je hond bij houden in je eigen tuin.
Nee dat gaat helaas niet want het hek staat standaard open,
maar als ie het weer doet zeg ik extra hard foei!
Tja, ik vind dat je je moet kunnen bedenken. Niet iedereen is zo'n diehard forummer dat ie van tevoren al kan inschatten hoe herkenbaar iets is of wordt. Je kan je toch vergissen, of er een paar uur later anders over denken? Of dat je herkend bent en moet wachten tot er een mod is die je wil helpen. Dan zou ik ook gaan wissen hoor.
Such fun!1