Napraattopic deel 115

06-08-2019 08:31 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Soms krijg je wel eens begrip voor een zus die een muilpeer geeft.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
15-08-2019 16:18
Zo, echt wel. Ik had wel meer dan 1 zaaier uitgedeeld.
oudebaas schreef:
15-08-2019 16:18
Wat een heerlijk woord. Lang niet gehoord.
...
Echt, die haat naar OP-verwijderaars, ik snap het niet hoor. Ja, het is irritant, het topic bloedt dood. Dan ga je toch gewoon weer wat anders doen? Dat oproepen tot strenger straffen en bannen in het modtopic, dan moet je echt even je prioriteiten bijstellen hoor.
Such fun!1
MarindaH schreef:
15-08-2019 18:24
Echt, die haat naar OP-verwijderaars, ik snap het niet hoor. Ja, het is irritant, het topic bloedt dood. Dan ga je toch gewoon weer wat anders doen? Dat oproepen tot strenger straffen en bannen in het modtopic, dan moet je echt even je prioriteiten bijstellen hoor.
Eens. Het is even irritant als een OP wordt verwijderd en je zat net zo lekker lol te maken om die malle TO. Maar daarna gaat het leven toch weer door en er komen wel weer nieuwe malle TO's.
Orișa schreef:
15-08-2019 17:59
Zo, echt wel. Ik had wel meer dan 1 zaaier uitgedeeld.
En dan nog een fikse oplawaai er achteraan, of een gepaste oorveeg.
Lady*Voldemort schreef:
15-08-2019 18:59
En een goeie stoot voor d’r harses.
Lady*Voldemort schreef:
15-08-2019 18:59
Of een opduvel of een watjekouw :biggrin:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ben begonnen met Working Moms kijken op netflix en sommige personages vind ik echt passen bij sommige forummers :biggrin:

Iemand hier die de serie ook kent?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Nou. Ik zou er nog een rotschop bij doen. Hemel.
Dat jullie die topics van dat zoete klontje nog lezen! Ik vind het zo vreselijk, ik kan er gewoon niet tegen.

Ik vind dat er een verbod moet komen op het inzetten van je autisme als excuses voor bot en asociaal gedraag. Ik ken genoeg autisten op dit forum die dat nooit never niet inzetten. En een enkeling die het als excuus of verzachtende omstandigheid voor ongeveer alles gebruikt. Bloedirritant.
Malagueña schreef:
15-08-2019 19:45
Ik ben begonnen met Working Moms kijken op netflix en sommige personages vind ik echt passen bij sommige forummers :biggrin:

Ja. Ik trek haar gebit niet :'(
Nou, zeg dat. Door dit forum vraag ik me steeds vaker af of ik nog wel autist ben. En het is een gemiste kans, want ik zou dus ook zo kunnen janken de hele dag.
Betty_Slocombe schreef:
15-08-2019 21:15
Nou, zeg dat. Door dit forum vraag ik me steeds vaker af of ik nog wel autist ben. En het is een gemiste kans, want ik zou dus ook zo kunnen janken de hele dag.

Inderdaad, door dit forum heb ik net mijn oudste niet autistisch verklaard. Hij was blij :P
Marana schreef:
15-08-2019 21:11
Dat jullie die topics van dat zoete klontje nog lezen! Ik vind het zo vreselijk, ik kan er gewoon niet tegen.

Ik vind dat er een verbod moet komen op het inzetten van je autisme als excuses voor bot en asociaal gedraag. Ik ken genoeg autisten op dit forum die dat nooit never niet inzetten. En een enkeling die het als excuus of verzachtende omstandigheid voor ongeveer alles gebruikt. Bloedirritant.
Oei, schrijf dat maar nergens anders. Ik heb dat ooit wel gedaan, en toen werd ik nog net niet gelyncht.
Malagueña schreef:
15-08-2019 19:45

Ja leuke serie.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Marana schreef:

Linkje?
Marana schreef:

Pas dacht ik opeens: noors klontje. Het is teveel en in topics zo goed gedoseerd. Maar kan het natuurlijk mis hebben.
charlottew88 schreef:
15-08-2019 21:27
Linkje?

Ik denk dat ze het wat betreft de muilpeer hadden over het topic mbt het verbroken contact met de zus. Nav de posts hier heb ik daar vanmiddag een pagina doorgescrolld (pagina 8 of 9 of zo), en die TO is zo'n voorbeeld van waar ik het net over had.
Marana schreef:
15-08-2019 21:41
Ik denk dat ze het wat betreft de muilpeer hadden over het topic mbt het verbroken contact met de zus. Nav de posts hier heb ik daar vanmiddag een pagina doorgescrolld (pagina 8 of 9 of zo), en die TO is zo'n voorbeeld van waar ik het net over had.
Gevonden.
MarindaH schreef:
15-08-2019 18:24

Ja, zeg alsof ik een leven heb!

Ok ok het leven gaat verder maar ik vind het forum-wise wel één van de meest irritante dingen en dan vooral omdat het technische zo eenvoudig te voorkomen is. Dat 'we zullen er strenger op modderen' is misschien wel het meest irritante van het hele gebeuren.

Hé je moet je hond niet in mijn tuin laten schijten.
Oh ok, ik zal er op letten en als ie te weer doet zeg ik foei!
Nee je moet je hond bij houden in je eigen tuin.
Nee dat gaat helaas niet want het hek staat standaard open,
maar als ie het weer doet zeg ik extra hard foei!
the_Wicked_Witch schreef:
15-08-2019 21:14
Ja. Ik trek haar gebit niet :'(

Sinds die baas er een grapje over maakte, kan ik het beter hebben :D
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Betty_Slocombe schreef:
Door dit forum vraag ik mezelf steeds vaker af of ik niet ook een autist ben.... *insert lachende zonnebril smiley*

Maar ja, ik zeg ook altijd, ik ben niet de gek, de rest van de wereld spoort niet :cheer2:
Betty_Slocombe schreef:
Wij zijn juist de echte........
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
SHIFTY schreef:
15-08-2019 21:46
Ja, zeg alsof ik een leven heb!

Ok ok het leven gaat verder maar ik vind het forum-wise wel één van de meest irritante dingen en dan vooral omdat het technische zo eenvoudig te voorkomen is. Dat 'we zullen er strenger op modderen' is misschien wel het meest irritante van het hele gebeuren.

Hé je moet je hond niet in mijn tuin laten schijten.
Oh ok, ik zal er op letten en als ie te weer doet zeg ik foei!
Nee je moet je hond bij houden in je eigen tuin.
Nee dat gaat helaas niet want het hek staat standaard open,
maar als ie het weer doet zeg ik extra hard foei!

Tja, ik vind dat je je moet kunnen bedenken. Niet iedereen is zo'n diehard forummer dat ie van tevoren al kan inschatten hoe herkenbaar iets is of wordt. Je kan je toch vergissen, of er een paar uur later anders over denken? Of dat je herkend bent en moet wachten tot er een mod is die je wil helpen. Dan zou ik ook gaan wissen hoor.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven