Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
SHIFTY schreef:
30-08-2019 21:25
Je het het verkeerd begrepen denk ik. Jullie klonteren een beetje samen. En als je veel zuren bij elkaar gooit kan er een giftig goedje ontstaan wat je maar beter weg kan zetten. Goedje.
Net als het Napraat-goedje.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Betty_Slocombe schreef:
30-08-2019 15:14
Onbegrijpelijke zaken min of meer begrijpen is een belangrijk onderdeel van mijn werk
O man wat een goede voor LinkedIn
Een zebra is geen paard met strepen
Jamaarhoe schreef:
30-08-2019 22:29
O man wat een goede voor LinkedIn
Ja! En het is echt op veel beroepen van toepassing, zodat ik mijn ware identiteit mysterieus houd. Zo kan ik nu bijvoorbeeld grafoloog zijn, of snaartheoreticus of marktonderzoeker voor Actionkerstartikelen.
Betty_Slocombe schreef:
30-08-2019 22:32
Ja! En het is echt op veel beroepen van toepassing, zodat ik mijn ware identiteit mysterieus houd. Zo kan ik nu bijvoorbeeld grafoloog zijn, of snaartheoreticus of marktonderzoeker voor Actionkerstartikelen.
Douchegel tester ben je toch, toch?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
30-08-2019 22:47
Douchegel tester ben je toch, toch?
Dat je dan de hele dag in wolken fluffy Rituqls douche foam rondhuppelt :proud:
Een zebra is geen paard met strepen
Oh ja. Ik heb nu iets met kaneel. Slaat nergens op, want het was hier de afgelopen dagen tropisch, maar het is echt een feestje. Mijn kind is aangestoken door het virus en koopt douchegel voor haar zakgeld. Doodzonde, want er stonden al 100 flessen.

Oh. Een vlucht missen is ruk, maar een vreselijke reiservaring, daar heb ik een ander idee bij.
Nu wil ik stoofperen.
23, ik heb er nog 2 voor het laatste uur bewaard.
Waarschijnlijk ben ik een heel slecht mens. Maar dat Vulva twijgel topic. Daar heb ik mijn twijfels bij.
Eerste OP : Er leek een 'schaamlip' op de buitenkant van binnenste schaamlip te groeien. Na wat gedraai werd de OP aangepast en werd het een inwendig probleem. En in 3 dagen tijd is er via HA en Gyn de diagnose 'baarmoederhalskanker'. Ik hoop voor TO dat ik het niet fout heb. Dat het een 'shocktopic' is dat verder... En dat zou ik heel naar vinden voor mensen die niet ad hoc bij een gyn terecht kunnen, onderzoeken af moeten wachten en ...
Maar waarschijnlijk ligt dit allemaal bij mij omdat ik zelden meteen terecht kon of een diagnose kreeg en meteen hoppa na het weekend vervolgondezoeken kreeg met het vooruitzicht van een behandelplan.
En ik hoop dus zeer zeker dat ze AnnA niet misbruikt voor een neptopic.
oudblond wijzigde dit bericht op 30-08-2019 23:12
4.58% gewijzigd
Suðri schreef:
30-08-2019 23:06
23, ik heb er nog 2 voor het laatste uur bewaard.
Chocolaatjes?
Oudblond schreef:
30-08-2019 23:06
Chocolaatjes?
Stafjes.
Suðri schreef:
30-08-2019 23:09
Stafjes.
Nou, ik wacht de waarschuwing met liefde af.
Oh is dat de nieuwe maatsta(a)f: 25 per dag?
lemoos2 schreef:
30-08-2019 18:43
Na weer een topic vol met gruwelijke schoonfamilieverhalen en schoonloedermoeders heb ik een bezorgboeket besteld voor mijn schoonmoeder.

En dat gaat ze weer onzin en zonde van het geld vinden maar stiekem wel leuk :-). Door dat soort topics ben ik weer even heel dankbaar dat er aan die man wel een leuke moeder vast zit.
Ik wil ook een leuke schoonmoeder! En vader. Hun zoon weet ik dan nog ff niet want laatste relatie is pas 2 maanden geleden.

Ik wil dan ook mooie bloemen geven.

Iemand hier die deze rol op zich wil nemen?

Maar echt, lijkt me zo fijn, leuke schoonouders
Ik denk dat mijn poes mss wel dement aan het worden is. Ze is pas 11, kan dat dan?
benmamma schreef:
30-08-2019 23:11
Ik wil ook een leuke schoonmoeder! En vader. Hun zoon weet ik dan nog ff niet want laatste relatie is pas 2 maanden geleden.

Wij zijn leuke suiker- oom en tante. Maar die jongeren zijn intussen op hun pootjes terecht gekomen. Dus eh... ik wil wel je schoonmoeder spelen. Al krijgen we meteen gedoe als je me bloemen stuurt :proud:
Suðri schreef:
30-08-2019 23:14
Ik denk dat mijn poes mss wel dement aan het worden is. Ze is pas 11, kan dat dan?
Lijkt me niet. Waarom denk je dat? Gehoor is vaak wel eerder minder.
benmamma schreef:
30-08-2019 23:11

Ik vind geen schoonouders echt zo prima.
Oudblond schreef:
Lijkt me niet. Waarom denk je dat? Gehoor is vaak wel eerder minder.
Haar gedrag verandert. Ik had een kat die niet aangehaald wilde worden en nu wil ze steeds op schoot, ook bij vreemden. Ze heeft gisteren uren zitten mauwen voor het raam, terwijl de deur ernaast gewoon open stond. Ook als ik riep kwam ze niet. Uiteindelijk haar opgepakt en binnen gezet en toen was het goed. Ze ligt steeds op gekke plekken, ze heeft vanmiddag een hele tijd bij de buren voor de deur zitten mauwen (nog nooit gedaan). Ze stopt soms in haar sprong ineens met springen.
Gehoor is prima, ogen ook volgens de da.
Suðri schreef:
30-08-2019 23:17
Haar gedrag verandert. Ik had een kat die niet aangehaald wilde worden en nu wil ze steeds op schoot, ook bij vreemden. Ze heeft gisteren uren zitten mauwen voor het raam, terwijl de deur ernaast gewoon open stond. Ook als ik riep kwam ze niet. Uiteindelijk haar opgepakt en binnen gezet en toen was het goed. Ze ligt steeds op gekke plekken, ze heeft vanmiddag een hele tijd bij de buren voor de deur zitten mauwen (nog nooit gedaan). Ze stopt soms in haar sprong ineens met springen.
Onze kat ging afwijkend gedrag vertonen nadat ze een tia had gehad.
ava75 schreef:
30-08-2019 23:24
Onze kat ging afwijkend gedrag vertonen nadat ze een tia had gehad.
Kan ik dat controleren en kan dat verder nog kwaad?
Oudblond schreef:
Wij zijn leuke suiker- oom en tante. Maar die jongeren zijn intussen op hun pootjes terecht gekomen. Dus eh... ik wil wel je schoonmoeder spelen. Al krijgen we meteen gedoe als je me bloemen stuurt :proud:
Oké, geen bloemen.
Hoe denk je over verplichtingen met feestdagen enzo?
:proud:
Suðri schreef:
30-08-2019 23:17
Oh. Klinkt als een neurologisch probleem. Ik zou met de mijne naar de DA gaan. En filmpjes maken van het ongebruikelijke gedrag om aan de DA uit te kunnen leggen.
benmamma schreef:
30-08-2019 23:27
Oké, geen bloemen.
Hoe denk je over verplichtingen met feestdagen enzo?
:proud:
Eindelijk, eindelijk zou ik de feestdagen ook een keer in mijn eigen huis door kunnen brengen. Dus ik kook, jullie eten en lezen jullie nieuwjaarsbrief voor. Zoiets? :D
En ik verjaar nooit en vergeet alle verjaardagen. Wen er maar vast aan.
Oudblond schreef:
30-08-2019 23:43
Eindelijk, eindelijk zou ik de feestdagen ook een keer in mijn eigen huis door kunnen brengen. Dus ik kook, jullie eten en lezen jullie nieuwjaarsbrief voor. Zoiets? :D
En ik verjaar nooit en vergeet alle verjaardagen. Wen er maar vast aan.
Ik neem alvast een optie, ga een nachtje erover slapen want neem dit soort dingen zeer serieus maar het klinkt meer dan goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven