Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 31 augustus 2019 om 00:15
Dan zou ik toch even naar de DA gaan. Ik herken het overigens wel een beetje, mijn super felle " ik bijt naar alles wat voorbij komt en nog een keertje extra voor de zekerheid" kater wordt ook milder en knuffeliger. Ook 10 nu.

zaterdag 31 augustus 2019 om 00:30
Oudblond schreef: ↑30-08-2019 23:06Waarschijnlijk ben ik een heel slecht mens. Maar dat Vulva twijgel topic. Daar heb ik mijn twijfels bij.
Eerste OP : Er leek een 'schaamlip' op de buitenkant van binnenste schaamlip te groeien. Na wat gedraai werd de OP aangepast en werd het een inwendig probleem. En in 3 dagen tijd is er via HA en Gyn de diagnose 'baarmoederhalskanker'. Ik hoop voor TO dat ik het niet fout heb. Dat het een 'shocktopic' is dat verder... En dat zou ik heel naar vinden voor mensen die niet ad hoc bij een gyn terecht kunnen, onderzoeken af moeten wachten en ...
Maar waarschijnlijk ligt dit allemaal bij mij omdat ik zelden meteen terecht kon of een diagnose kreeg en meteen hoppa na het weekend vervolgondezoeken kreeg met het vooruitzicht van een behandelplan.
En ik hoop dus zeer zeker dat ze AnnA niet misbruikt voor een neptopic.
Ik snap je twijfel.
Het lijkt wel héél erg snel te gaan en een arts doet niet snel een uitspraak zonder eerst een biopt gedaan te hebben. En die uitslag zou in ieder geval een paar dagen op zich laten wachten.

zaterdag 31 augustus 2019 om 00:35
Het is voor mijn gevoel net als met kinderen, vertrouw je het niet, dan even langs de dokter.
Met de mijne bleek overigens niks mis, was puur leeftijd.
Aldus mijn kattenfluisterende DA (een lieverd hoor, maar denk Martien Meiland, maar dan als dierenarts) " ja kind, hij wordt gewoon ouder, wij veranderen óók als we ouder worden!"

zaterdag 31 augustus 2019 om 00:38
Moeders zegt ook ouderdom en die is best een betrouwbare bron. Maar ik maak me graag zorgenthe_Wicked_Witch schreef: ↑31-08-2019 00:35Het is voor mijn gevoel net als met kinderen, vertrouw je het niet, dan even langs de dokter.
Aldus mijn kattenfluisterende DA (een lieverd hoor, maar denk Martien Meiland, maar dan als dierenarts) " ja kind, hij wordt gewoon ouder, wij veranderen óók als we ouder worden!"

zaterdag 31 augustus 2019 om 01:00
Kennen jullie het dat je een collega wilt slaan (hard en veel en raak) omdat ze “hihi, ik ben zo’n malle meid, ik denk bij alles door. Hahaha. Natuuronderwijs, hahahaha. Met col-le-gahahahaaas!” Dat de leesook bijna literatuur wordt, dat werk.
En dat je daar nuffig hééél ver boven staat en rustig reageert met dat je het wel opmerkt, maar er verder niet op door gaat.
...en dat je dan eigenlijk een beetje een hekel aan jezelf krijgt als je merkt dat je malle gedachten krijgt als je iets leest over een misschien wel demente poes.
En dat je daar nuffig hééél ver boven staat en rustig reageert met dat je het wel opmerkt, maar er verder niet op door gaat.
...en dat je dan eigenlijk een beetje een hekel aan jezelf krijgt als je merkt dat je malle gedachten krijgt als je iets leest over een misschien wel demente poes.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 31 augustus 2019 om 06:31
Niet direct herkenbaar, maar ik zou denk ik ongeveer hetzelfde hebbenfeow schreef: ↑31-08-2019 01:00Kennen jullie het dat je een collega wilt slaan (hard en veel en raak) omdat ze “hihi, ik ben zo’n malle meid, ik denk bij alles door. Hahaha. Natuuronderwijs, hahahaha. Met col-le-gahahahaaas!” Dat de leesook bijna literatuur wordt, dat werk.
zaterdag 31 augustus 2019 om 07:05
Bij mijn kat begon het rond 14 a 15 jaar. Ze is nu ruim 17. Stokdoof, maar ook erg aanhankelijk. Gaat bij iedereen op schoot, terwijl het altijd een vals loeder is geweest. Ik ben allang blij, want de kinderen hebben ineens de leuke kat die ze altijd wilden.
Ook het rare miauwen doet ie hier al zeker 2 jaar. Dierenarts zei dementie.
...
zaterdag 31 augustus 2019 om 07:49
Exact mijn gedachte.Oudblond schreef: ↑30-08-2019 23:06Waarschijnlijk ben ik een heel slecht mens. Maar dat Vulva twijgel topic. Daar heb ik mijn twijfels bij.
Eerste OP : Er leek een 'schaamlip' op de buitenkant van binnenste schaamlip te groeien. Na wat gedraai werd de OP aangepast en werd het een inwendig probleem. En in 3 dagen tijd is er via HA en Gyn de diagnose 'baarmoederhalskanker'. Ik hoop voor TO dat ik het niet fout heb. Dat het een 'shocktopic' is dat verder... En dat zou ik heel naar vinden voor mensen die niet ad hoc bij een gyn terecht kunnen, onderzoeken af moeten wachten en ...
Maar waarschijnlijk ligt dit allemaal bij mij omdat ik zelden meteen terecht kon of een diagnose kreeg en meteen hoppa na het weekend vervolgondezoeken kreeg met het vooruitzicht van een behandelplan.
En ik hoop dus zeer zeker dat ze AnnA niet misbruikt voor een neptopic.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 31 augustus 2019 om 08:26
Dat dacht ik ook ja.the_Wicked_Witch schreef: ↑31-08-2019 00:30Ik snap je twijfel.
Het lijkt wel héél erg snel te gaan en een arts doet niet snel een uitspraak zonder eerst een biopt gedaan te hebben. En die uitslag zou in ieder geval een paar dagen op zich laten wachten.
There is always something happening, and it's usually right now

zaterdag 31 augustus 2019 om 08:35
the_Wicked_Witch schreef: ↑31-08-2019 00:35Het is voor mijn gevoel net als met kinderen, vertrouw je het niet, dan even langs de dokter.

Ik wil jouw dierenarts.

zaterdag 31 augustus 2019 om 08:41
Het kan snel gaan, een diagnose krijgen. Maar op dezelfde dag, daar heb ik ook mijn twijfels bij. Op dezelfde dag kan een arts wel zijn vermoeden uitspreken.the_Wicked_Witch schreef: ↑31-08-2019 00:30Ik snap je twijfel.
zaterdag 31 augustus 2019 om 09:02
Het is toch wel veelzeggend dat zoveel forummers Aktueel niet meer willen zien.ModeratorViva schreef: ↑31-08-2019 09:00Gaan we na het weekend doen!
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Wat vinden jullie daar zelf van?
Geen bijzonderheden
zaterdag 31 augustus 2019 om 09:08

zaterdag 31 augustus 2019 om 09:11
Alles wat maar naar kritiek riekt zwiepen ze hierheen.
Volgens mij zijn ze bang dat er mensen van hogerhand mee lezen en zo in napraat valt het niet op.
Of ik moet aan de pillen voor mijn paranoia

zaterdag 31 augustus 2019 om 09:18
Wat je eigenlijk zegt is dat jullie leuk een paar regels opgesteld hebben, je van de forummers verwacht dat ze zich daar als robots aan houden (want, 1 verkeerd woord en hop! een ban) maar dat jullie diezelfde regels aan je laars lappen.
Ok.
Je weet dat die Vinkeveen niet anders doet dan beledigen en zuigen in reltopics? De OP weghalen is daar een onderdeel van. Hij beledigt en kwetst en haalt vervolgens zijn topics leeg, niet alleen de OP.
Je geeft een signaal dat dit dus ok is. Zal vast helpen voor de door jullie gewenste positieve sfeer!
Ok.
Je weet dat die Vinkeveen niet anders doet dan beledigen en zuigen in reltopics? De OP weghalen is daar een onderdeel van. Hij beledigt en kwetst en haalt vervolgens zijn topics leeg, niet alleen de OP.
Je geeft een signaal dat dit dus ok is. Zal vast helpen voor de door jullie gewenste positieve sfeer!

zaterdag 31 augustus 2019 om 09:29
Het is geen kritiek. Gewoon een vraag. Maar het antwoord zal te moeilijk zijn.the_Wicked_Witch schreef: ↑31-08-2019 09:11Alles wat maar naar kritiek riekt zwiepen ze hierheen.
Volgens mij zijn ze bang dat er mensen van hogerhand mee lezen en zo in napraat valt het niet op.
Of ik moet aan de pillen voor mijn paranoia![]()
Geen bijzonderheden