Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
31-08-2019 10:38
Zo hehe, daar ben ik weer. Ik kwam er gisteravond laat pas achter dat ik op het strafbankje zat, dus ik ben de hele nacht op gebleven om mijn zonden te overdenken. Ik ben nu een gelouterd mens.
Oh. Die relschoppert is weer terug. Ik ga snel even staffen :D
Gelouterd mens LV. Hoe voelt dat? Ik heb werkelijk geen idee daarbij.

Welkom back
Ik had gisteren echt weer eens gestaft. Iemand schreef in het vluchtelingentopic dat we dat ‘tuig terug moeten gooien over het hek naar Afrika’. De mods vonden het het niet waard om dat te verwijderen.
Ik ben standby voor een zoon van vrienden van mij. Heeft pdd nos en een achterwacht is dan fijn als hij alleen thuis is.
Tot einde van de morgen. Prima, doe ik.
Dan zou zijn broer er weer zijn.
Ik was ff vergeten dat einde van de morgen bij studenten een uur of 14-15 is :nut:

Nog ff thuis blijven dus.
bethweeter schreef:
31-08-2019 13:11
Ik had gisteren echt weer eens gestaft. Iemand schreef in het vluchtelingentopic dat we dat ‘tuig terug moeten gooien over het hek naar Afrika’. De mods vonden het het niet waard om dat te verwijderen.
Die stemmen vast fvd.
Maud*de*Braose schreef:
31-08-2019 13:21
Die stemmen vast fvd.
Denken dat het over paardentuig gaat.
benmamma schreef:
30-08-2019 23:11
Ik wil ook een leuke schoonmoeder! En vader. Hun zoon weet ik dan nog ff niet want laatste relatie is pas 2 maanden geleden.

Ik wil dan ook mooie bloemen geven.

Iemand hier die deze rol op zich wil nemen?

Maar echt, lijkt me zo fijn, leuke schoonouders

Kom maar. Ik ben volgens schoonkinderen best te pruimen. Mijn vrijgezelle zoon is nog maar 20, dat kan lastig worden, maar ik wil ook wel gewoon een schoonmoeder voor je zijn hoor. (ik houd van tulpen in januari, geen idee wat nu gangbaar is, maar een bloemetje is altijd welkom)
Later is nu
Oudblond schreef:
30-08-2019 23:14
Wij zijn leuke suiker- oom en tante. Maar die jongeren zijn intussen op hun pootjes terecht gekomen. Dus eh... ik wil wel je schoonmoeder spelen. Al krijgen we meteen gedoe als je me bloemen stuurt :proud:
Oh, ik was te laat. Nou, doe mij die bloemen maar dan, anders wordt het zo lastig met dagen delen en zo.
Later is nu
Suðri schreef:
31-08-2019 13:22
Zouden ze dat woord kennen?
missie_m schreef:
31-08-2019 13:53
Dank u wel.
Ik vroeg me af als iemand de actueelpijler heeft laten blokkeren daar dan toch gaat lezen en/of reageren.
Nee uiteraard niet laat hem niet voor niks blokkeren .
Suðri schreef:
31-08-2019 13:22
Oh. Stom. Ik zat er gewoon naast met m’n interpretatie!
Yildizlar schreef:
31-08-2019 13:59
Nee uiteraard niet laat hem niet voor niks blokkeren .

Dat is je goed recht om niet op actueel te willen zijn. :there:
missie_m wijzigde dit bericht op 31-08-2019 14:40
Reden: het woordje 'op' 'toegevoegd
6.84% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
bethweeter schreef:
31-08-2019 14:03
Oh. Stom. Ik zat er gewoon naast met m’n interpretatie!
Zoooo vooringenomen ook ;)
Een zebra is geen paard met strepen
Heel bijzonder jezelf afvragen of mensen die pijlers laten blokkeren toch nog mee kunnen lezen of reageren .
Nou ja, meelezen kan wel als je uitlogt of via incognito meeleest ;-D
¡Apagando las luces!
Yildizlar schreef:
31-08-2019 14:12
Heel bijzonder jezelf afvragen of mensen die pijlers laten blokkeren toch nog mee kunnen lezen of reageren .
En Missie doet even een fijne op-de-man naar jou in het modtopic. Ben benieuwd of de mods dat opmerken :D
bethweeter schreef:
31-08-2019 14:17
En Missie doet even een fijne op-de-man naar jou in het modtopic. Ben benieuwd of de mods dat opmerken :D
Ja zag het nou bespaarde mezelf de moeite te reageren . Onze definities van actueel zijn niet hetzelfde denk ik .
Lady*Voldemort schreef:
31-08-2019 10:38
Zo hehe, daar ben ik weer. Ik kwam er gisteravond laat pas achter dat ik op het strafbankje zat, dus ik ben de hele nacht op gebleven om mijn zonden te overdenken. Ik ben nu een gelouterd mens.
:lol:
benmamma schreef:
31-08-2019 13:08
Gelouterd mens LV. Hoe voelt dat? Ik heb werkelijk geen idee daarbij.

Welkom back
Eens was ik een slecht mens. Ik vloekte als een bootwerker, dronk, rookte, gebruikte drugs, rukte levende vliegen voor mijn plezier de pootjes uit en maakte grapjes op forums. Maar nu, dank zij mijn ban, is dat allemaal voorbij. Ik heb het Licht gezien, rejoice!
Trotter schreef:
31-08-2019 10:26
Waarom verwijderen jullie mijn bericht? Het is niet offtopic, want ik reageer op een bericht van de moderator aan mij. Dat ik moet mailen over het beleid slaat nergens op. Ten eerste zijn meer mensen het hiermee eens en die vragen zich vast ook af hoe het kan dat die willekeur alleen de verkeerde kant op werkt. En ten tweede krijg je toch nooit antwoord als je mailt, dus dat hele 'over beleidsvragen kun je mailen' is gewoon een wassen neus, een dooddoener.
Waarom zijn jullie zo wispelturig in het handhaven van jullie eigen regels? En waarom wordt er nu juist in dit geval een uitzondering gemaakt? Hoe kun je verwachten dat forummers zich aan regels houden als die niet consequent worden toegepast? Laat dan sl die strakke regeltjes los en modereer gewoon alleen als het echt uit de klauwen loopt. En laat forummers gewoon meepraten over beleidszaken, in plaats van ze monddood te maken door hun berichten te verwijderen. Dat riekt naar censuur, terwijl een forum juist befoelde is om met elkaar van gedachten te wisselen.
Joh, het is maar een forum. Ik snap je irritatie, maar ik zou er maar niet wakker van gaan liggen.
missie_m schreef:
31-08-2019 13:53
Dank u wel.
Ik vroeg me af als iemand de actueelpijler heeft laten blokkeren daar dan toch gaat lezen en/of reageren.
Want?
CommonSense schreef:
31-08-2019 14:34
Joh, het is maar een forum. Ik snap je irritatie, maar ik zou er maar niet wakker van gaan liggen.

Nouja, op het moment dat je door een willekeurig stafje ineens geband kan worden, zonder dat je je van enig kwaad bewust bent, wordt het wel vervelend, natuurlijk. Want straks zit je een beetje grapjes te maken en mag je ineens een week niet forummen. En geloof me, als die-hard vivaforumster lijkt me dat heel zwaar!

Gelukkig heb ik zelfs nog nooit een waarschuwing gehad (twingtig jaar mensen! Géén waarschuwing, laat staan een ban! :yes: ) maar juist daarom zou het raar zijn dat ik dan ineens om iets, dat ik als onschuldig zie, een ban krijg. Ja, daar krijg je dus zulke epistels van richting mods.
Later is nu
Lady*Voldemort schreef:
31-08-2019 14:29
Eens was ik een slecht mens. Ik vloekte als een bootwerker, dronk, rookte, gebruikte drugs, rukte levende vliegen voor mijn plezier de pootjes uit en maakte grapjes op forums. Maar nu, dank zij mijn ban, is dat allemaal voorbij. Ik heb het Licht gezien, rejoice!
Ik ga de oude FV missen! Die klinkt veel en veel leuker!
Wat zal je gezin in de war zijn!
benmamma schreef:
31-08-2019 14:55
Ik ga de oude FV missen! Die klinkt veel en veel leuker!
Wat zal je gezin in de war zijn!
Jij stelt zo wel een hééél drastische verandering van persoonlijkheid voor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
31-08-2019 15:03
Jij stelt zo wel een hééél drastische verandering van persoonlijkheid voor.
Zo voelt het ook :kiss:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven