Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 31 augustus 2019 om 13:08
Oh. Die relschoppert is weer terug. Ik ga snel even staffenLady*Voldemort schreef: ↑31-08-2019 10:38Zo hehe, daar ben ik weer. Ik kwam er gisteravond laat pas achter dat ik op het strafbankje zat, dus ik ben de hele nacht op gebleven om mijn zonden te overdenken. Ik ben nu een gelouterd mens.

zaterdag 31 augustus 2019 om 13:11

zaterdag 31 augustus 2019 om 13:21
Die stemmen vast fvd.bethweeter schreef: ↑31-08-2019 13:11Ik had gisteren echt weer eens gestaft. Iemand schreef in het vluchtelingentopic dat we dat ‘tuig terug moeten gooien over het hek naar Afrika’. De mods vonden het het niet waard om dat te verwijderen.

zaterdag 31 augustus 2019 om 13:22
Denken dat het over paardentuig gaat.
zaterdag 31 augustus 2019 om 13:33
Kom maar. Ik ben volgens schoonkinderen best te pruimen. Mijn vrijgezelle zoon is nog maar 20, dat kan lastig worden, maar ik wil ook wel gewoon een schoonmoeder voor je zijn hoor. (ik houd van tulpen in januari, geen idee wat nu gangbaar is, maar een bloemetje is altijd welkom)
Later is nu
zaterdag 31 augustus 2019 om 13:34
Oh, ik was te laat. Nou, doe mij die bloemen maar dan, anders wordt het zo lastig met dagen delen en zo.
Later is nu

zaterdag 31 augustus 2019 om 14:05
zaterdag 31 augustus 2019 om 14:05
Zoooo vooringenomen ook

Een zebra is geen paard met strepen

zaterdag 31 augustus 2019 om 14:17

zaterdag 31 augustus 2019 om 14:20
Ja zag het nou bespaarde mezelf de moeite te reageren . Onze definities van actueel zijn niet hetzelfde denk ik .bethweeter schreef: ↑31-08-2019 14:17En Missie doet even een fijne op-de-man naar jou in het modtopic. Ben benieuwd of de mods dat opmerken![]()

zaterdag 31 augustus 2019 om 14:24
Lady*Voldemort schreef: ↑31-08-2019 10:38Zo hehe, daar ben ik weer. Ik kwam er gisteravond laat pas achter dat ik op het strafbankje zat, dus ik ben de hele nacht op gebleven om mijn zonden te overdenken. Ik ben nu een gelouterd mens.

zaterdag 31 augustus 2019 om 14:29
Eens was ik een slecht mens. Ik vloekte als een bootwerker, dronk, rookte, gebruikte drugs, rukte levende vliegen voor mijn plezier de pootjes uit en maakte grapjes op forums. Maar nu, dank zij mijn ban, is dat allemaal voorbij. Ik heb het Licht gezien, rejoice!

zaterdag 31 augustus 2019 om 14:34
Joh, het is maar een forum. Ik snap je irritatie, maar ik zou er maar niet wakker van gaan liggen.Trotter schreef: ↑31-08-2019 10:26Waarom verwijderen jullie mijn bericht? Het is niet offtopic, want ik reageer op een bericht van de moderator aan mij. Dat ik moet mailen over het beleid slaat nergens op. Ten eerste zijn meer mensen het hiermee eens en die vragen zich vast ook af hoe het kan dat die willekeur alleen de verkeerde kant op werkt. En ten tweede krijg je toch nooit antwoord als je mailt, dus dat hele 'over beleidsvragen kun je mailen' is gewoon een wassen neus, een dooddoener.
Waarom zijn jullie zo wispelturig in het handhaven van jullie eigen regels? En waarom wordt er nu juist in dit geval een uitzondering gemaakt? Hoe kun je verwachten dat forummers zich aan regels houden als die niet consequent worden toegepast? Laat dan sl die strakke regeltjes los en modereer gewoon alleen als het echt uit de klauwen loopt. En laat forummers gewoon meepraten over beleidszaken, in plaats van ze monddood te maken door hun berichten te verwijderen. Dat riekt naar censuur, terwijl een forum juist befoelde is om met elkaar van gedachten te wisselen.

zaterdag 31 augustus 2019 om 14:48
CommonSense schreef: ↑31-08-2019 14:34Joh, het is maar een forum. Ik snap je irritatie, maar ik zou er maar niet wakker van gaan liggen.
Nouja, op het moment dat je door een willekeurig stafje ineens geband kan worden, zonder dat je je van enig kwaad bewust bent, wordt het wel vervelend, natuurlijk. Want straks zit je een beetje grapjes te maken en mag je ineens een week niet forummen. En geloof me, als die-hard vivaforumster lijkt me dat heel zwaar!
Gelukkig heb ik zelfs nog nooit een waarschuwing gehad (twingtig jaar mensen! Géén waarschuwing, laat staan een ban!

Later is nu

zaterdag 31 augustus 2019 om 14:55
Ik ga de oude FV missen! Die klinkt veel en veel leuker!Lady*Voldemort schreef: ↑31-08-2019 14:29Eens was ik een slecht mens. Ik vloekte als een bootwerker, dronk, rookte, gebruikte drugs, rukte levende vliegen voor mijn plezier de pootjes uit en maakte grapjes op forums. Maar nu, dank zij mijn ban, is dat allemaal voorbij. Ik heb het Licht gezien, rejoice!
Wat zal je gezin in de war zijn!
zaterdag 31 augustus 2019 om 15:03
Jij stelt zo wel een hééél drastische verandering van persoonlijkheid voor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.