Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
the_Wicked_Witch schreef:
31-08-2019 09:22
Ze schrijft op een "grappige" manier (vind ik niet trouwens). Ik kan me voorstellen dat het idee ontstaat dat ze AnnA wil kopiëren.
Ik denk dat ze aandacht wil. Of dat voor een echt bestaand probleem is of voor iets wat ze heeft bedacht, geen idee. Als het het laatste is, vind ik dat nogal sneu. Maarja, dat vind ik ook van het zogenaamd prachtige leven van een stewardess in Dubai. Al dat getut en gekoketteer is geloof ik niet aan mij besteed.
Lady*Voldemort schreef:
31-08-2019 15:04
Zo voelt het ook :kiss:
Moet je nagaan hoe het voor die vliegen voelt.
En voor FV...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
benmamma schreef:
31-08-2019 14:55

Wat zal je gezin in de war zijn!
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Het valt me bijvoorbeeld op dat ze steeds heel schrikachtig wegduiken als ik ze liefderijk wil omhelzen.

:kiss:
ModeratorViva schreef:
31-08-2019 15:51
Beste MarindaH,

wij doen geen uitspraken over specifieke gevallen of derde partijen. Over het algemeen handelen wij volgens het bansysteem dat in de huisregels staat beschreven.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA

Behalve als jullie dat niet doen. Prima hoor, maar schrijf dan niet in een eerdere post dat jullie je altijd aan de regels houden, want dat is niet zo.
Op een vrouwen forum de aanhef 'hey mannen' bezigen :facepalm:
Trotter schreef:
31-08-2019 10:14
Wat the_Wicked_Witch zegt. Verder is het natuurlijk heel bijzonder dat iemand die sowieso al voor een negatieve sfeer op het forum zorgt met twéé overtredingen (want: twee OP's verwijderd) gematst wordt, terwijl forummers die al jarenlang actief meeforummen en tot de vaste inboedel zijn gaan behoren met een (subjectieve!) overtreding als 'op de man' wél een maand- of permaban krijgen. Gun dat vaste meubilair liever het voordeel van de twijfel, vooral bij van die overtredingen die van (de bui van) de moderator afhangen, in plaats van iemand die er bewust op uit is om de sfeer te verzieken.
En dat was precies de reden dat ik ging vragen hoe het zat. De een wordt gematst omdat een hoop zuigen en overtredingen niet zwaar genoeg is, en de ander krijgt een perma om een grapje.
CommonSense schreef:
Ik denk dat ze aandacht wil. Of dat voor een echt bestaand probleem is of voor iets wat ze heeft bedacht, geen idee. Als het het laatste is, vind ik dat nogal sneu. Maarja, dat vind ik ook van het zogenaamd prachtige leven van een stewardess in Dubai. Al dat getut en gekoketteer is geloof ik niet aan mij besteed.

Dat gebedel om haar insta is zó vervelend, alleen daarom lees ik er niet weer. De Engelse grapjes/woorden helpen ook niet mee trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jezus, wat een akelige creaturen lopen er hier soms toch rond. Ik weet dat ik me er niet over moet verbazen maar soms is het sterker dan ikzelf.
Lady*Voldemort schreef:
31-08-2019 18:16
Jezus, wat een akelige creaturen lopen er hier soms toch rond. Ik weet dat ik me er niet over moet verbazen maar soms is het sterker dan ikzelf.

Ik las het, vals inderdaad.
Ik had een officiële waarschuwing voor ot in het modtopic.
Het banbeleid is afgeschaft geloof ik :proud:
En dat is dan het eerste en enige bericht in dat topic van Bitje. Hoe triest.
Lady*Voldemort schreef:
31-08-2019 18:16

Ik denk helemaal niet dat Bitje echt gestafd heeft, maar dat het een grap was. Volgens mij is hij helemaal geen staffer.
Star² schreef:
31-08-2019 19:09
Ik denk helemaal niet dat Bitje echt gestafd heeft, maar dat het een grap was. Volgens mij is hij helemaal geen staffer.
Ik heb even gecontroleerd, maar de (gewiste) OP is dus wel gestaft.

Bitje komt trouwens helemaal niet op me over als een grapjas, integendeel. Maar dat is natuurlijk ook alleen maar een persoonlijke perceptie. Zelf zou ik zo'n grapje in ieder geval niet maken tegen een nieuwe forummer, want die ziet er toch de humor niet van in.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 31-08-2019 19:15
33.59% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
31-08-2019 19:13
Ik heb even gecontroleerd, maar de (gewiste) OP is dus wel gestaft.

Ik zag het ook, maar dacht gewoon ondanks de grap niet direct aan Bitje.
Het wordt tijd dat dat staffen een keer uit de anonimiteit wordt getrokken.

Maar dat wordt al zo lang geroepen, ik denk niet dat het er meer van gaat komen :proud:
CommonSense schreef:
Maarja, dat vind ik ook van het zogenaamd prachtige leven van een stewardess in Dubai. Al dat getut en gekoketteer is geloof ik niet aan mij besteed.

Dat leven is niet prachtig. En dat lees je ook wel in haar posts terug. Ze schrijft in dit topic omdat ze niet veel persoonlijke contacten heeft daar, en niets diepgaands. Natuurlijk doet ze mee met de uiterlijke schijn van het leven van een stewardess daar maar de eenzaamheid straalt er wmb echt wel vanaf.
Al die complimentjes over haar leven daar en zo snap ik dan ook totaal niet.
Marana schreef:
31-08-2019 20:16
Dat leven is niet prachtig. En dat lees je ook wel in haar posts terug. Ze schrijft in dit topic omdat ze niet veel persoonlijke contacten heeft daar, en niets diepgaands. Natuurlijk doet ze mee met de uiterlijke schijn van het leven van een stewardess daar maar de eenzaamheid straalt er wmb echt wel vanaf.

Heb je haar insta wel? ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat heb ik gevonden door te googlen :proud: Ik heb zelf geen insta en kan dus alleen openbare berichten zien. Mooie plaatjes hoor, van de plaatsen waar ze komt.
Marana schreef:
31-08-2019 20:16
Het lijkt me een afschuwelijk oppervlakkig gebeuren, zowel de contacten in haar privéleven als tijdens het werk.
Marana schreef:
31-08-2019 20:31
Dat heb ik gevonden door te googlen :proud: Ik heb zelf geen insta en kan dus alleen openbare berichten zien. Mooie plaatjes hoor, van de plaatsen waar ze komt.
:mrgreen:
Het is vandaag zaterdag toch?
Suðri schreef:
31-08-2019 22:38
Het is vandaag zaterdag toch?
Volgens mij wel.
Lady*Voldemort schreef:
31-08-2019 22:49
Volgens mij wel.
Het forum is dood.
Suðri schreef:
31-08-2019 23:55
Het forum is dood.
Het is nu zondag he.

Iedereen zit in de kerk.
Lady*Voldemort schreef:
01-09-2019 00:02
Het is nu zondag he.

Iedereen zit in de kerk.
Oh, vanavond was een soort prechurch. Zelfs in Katwijk zuipen en neuken ze tot 0.00.
Suðri schreef:
01-09-2019 00:13
Oh, vanavond was een soort prechurch. Zelfs in Katwijk zuipen en neuken ze tot 0.00.
Tja, dan blijft er voor de Katwijkers ook weinig tijd meer over om te forummen natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven