Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
01-09-2019 11:11
Kennen jullie dat spel van de Vakantieman nog waar mensen op de kaart moeten aanwijzen waar ze op dat moment op vakantie zijn? Ik heb een kandidaat hoor :bonk:

relaties/mijn-man-reageerd-vreemd/list_ ... #p30338403
Ik kan zo'n topic echt niet lezen. Ze zal haar best doen hoor maar het lukt me niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dinges kijk je even uit? Er is zo weer een staffende gek die je aangeeft.
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 01-09-2019 16:48
5.63% gewijzigd
Star² schreef:
01-09-2019 16:02
Lekker droog jouw reactie daar :rofl:
:proud:

Er zijn ook mensen die daadwerkelijk gaan uitleggen waarom ze kinderen willen, maar dat leek me niet aan TO besteed.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Star² schreef:
01-09-2019 14:51
Nee, ondanks dat je niet op mij reageert, snap je het dus niet.

TO had het helemaal niet over ZA. TO had het over Latijns-Amerika.

O blast, het interesséért me ook eigenlijk helemaal niet. Dan was het suzyquedinges die ZA schreef. En jij. Maar niet jij. Ik ga een borrel drinken @(
Such fun!1
MarindaH schreef:
01-09-2019 17:05
O blast, het interesséért me ook eigenlijk helemaal niet. Dan was het suzyquedinges die ZA schreef. En jij. Maar niet jij. Ik ga een borrel drinken @(
Bijzonder. :roll:
Lees ik hier nou serieus drie pagina's discussie over wie wat bedoelde met ZA? :hihi:
RikM schreef:
01-09-2019 17:31
Lees ik hier nou serieus drie pagina's discussie over wie wat bedoelde met ZA? :hihi:
Nou he. Waar mensen zich al niet druk over kunnen maken :D
MarindaH schreef:
01-09-2019 17:05

Ik ook. Proost :biggrin:
RikM schreef:
01-09-2019 17:31

Zeg jij dan eens iets nuttigs.
En weer een topic over gastvrijheid en wel of niet verwachten of er eten is en voor hoeveel personen je altijd zelf kookt. En weer de usual suspects die hun standpunten daar herhalen.
Star² schreef:
01-09-2019 17:37
Zeg jij dan eens iets nuttigs.

Dat deed ik toch net?
RikM schreef:
01-09-2019 17:52
Dat deed ik toch net?

O maakte weinig indruk dan als ik het nu alweer vergeten ben.
Marana schreef:
01-09-2019 17:48
En weer een topic over gastvrijheid en wel of niet verwachten of er eten is en voor hoeveel personen je altijd zelf kookt. En weer de usual suspects die hun standpunten daar herhalen.

Yep. Het kan blijkbaar niet vaak genoeg gezegd worden :roll:
Marana schreef:

Best leerzaam hoor. Zo heb ik vandaag geleerd dat sommige mensen altijd een voorraad courgettes in huis hebben voor het geval er iemand komt eten.
Marana schreef:
En ook nog eens met een joekel van een fout in de titel. Hoewel ik toegeef dat ik sommige fouten bijzonder grappig vind. Zo dacht Vanzai van zichzelf dat hij heel goed een chiffon kon vervangen :rofl:
RikM schreef:
01-09-2019 17:57
Best leerzaam hoor. Zo heb ik vandaag geleerd dat sommige mensen altijd een voorraad courgettes in huis hebben voor het geval er iemand komt eten.

Vergeet de weck niet.
Phineas schreef:
01-09-2019 17:59
Zo dacht Vanzai van zichzelf dat hij heel goed een chiffon kon vervangen :rofl:
:lol: Laat me raden: hij bedoelde sifon zeker? :lol:
trotter wijzigde dit bericht op 01-09-2019 18:30
0.48% gewijzigd
RikM schreef:
Huh, als er iets geen eten is....
RikM schreef:
Huh, als er iets geen eten is....
Marana schreef:
Voor de zoveelste keer moet ik constateren dat zoveel forummers vreselijk ongastvrij zijn.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
01-09-2019 18:14
Voor de zoveelste keer moet ik constateren dat zoveel forummers vreselijk ongastvrij zijn.

Heb je het topic ook gelezen? Het gros zegt namelijk dat ze zorgen dat ze eten hebben.
Star² schreef:
01-09-2019 18:15
Heb je het topic ook gelezen? Het gros zegt namelijk dat ze zorgen dat ze eten hebben.
Ja hoor. Maar dat “op de klok”. Als je bv om 15.30 wordt verwacht, dien je voor het eten weer weg te zijn.
Geen bijzonderheden
Nouschi schreef:
01-09-2019 16:11
Ik kan zo'n topic echt niet lezen. Ze zal haar best doen hoor maar het lukt me niet.
Doe maar niet.
Geen bijzonderheden
Star² schreef:
01-09-2019 18:02
Vergeet de weck niet.
:rofl:

Ik weck niet. Mijn voorraad voor onverwachte eters beperkt zich meestal tot een doos frikandellen en een pak pannenkoekenmix. Maar ik laat niemand met een lege maag weggaan nee.
Moemoe64 schreef:
01-09-2019 18:05
Beste Mods, kunnen die titels in de 'lees meer' niet discreter?
Ik heb hier 2 kleinkinderen te logeren (7 en 8j ) en ik moet echt stiekem op dit forum inloggen.
Vooral die 'hou je bek en bef me' .....om nog te zwijgen over die 'vijf centimeter Peter'. Ik ben echt niet preuts maar dit zijn geen titels voor 7-en 8-jarigen.
Ook de afbeeldingen erbij vind ik niet kunnen.
Onbegrijpelijk dat jullie er niks aan veranderen.
Dat hebben ze al zo vaak 'doorgegeven', maar er verandert weinig. De mods gaan hier niet over, zeggen ze.

Ik raad je aan het te blokkeren via een adblocker (als je via pc/laptop zit).
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven