Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 1 september 2019 om 16:11
Ik kan zo'n topic echt niet lezen. Ze zal haar best doen hoor maar het lukt me niet.Star² schreef: ↑01-09-2019 11:11Kennen jullie dat spel van de Vakantieman nog waar mensen op de kaart moeten aanwijzen waar ze op dat moment op vakantie zijn? Ik heb een kandidaat hoor![]()
relaties/mijn-man-reageerd-vreemd/list_ ... #p30338403
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zondag 1 september 2019 om 16:46
zondag 1 september 2019 om 17:05
O blast, het interesséért me ook eigenlijk helemaal niet. Dan was het suzyquedinges die ZA schreef. En jij. Maar niet jij. Ik ga een borrel drinken

Such fun!1

zondag 1 september 2019 om 17:56

zondag 1 september 2019 om 17:57
Best leerzaam hoor. Zo heb ik vandaag geleerd dat sommige mensen altijd een voorraad courgettes in huis hebben voor het geval er iemand komt eten.

zondag 1 september 2019 om 17:59
En ook nog eens met een joekel van een fout in de titel. Hoewel ik toegeef dat ik sommige fouten bijzonder grappig vind. Zo dacht Vanzai van zichzelf dat hij heel goed een chiffon kon vervangen

zondag 1 september 2019 om 18:14
Voor de zoveelste keer moet ik constateren dat zoveel forummers vreselijk ongastvrij zijn.
Geen bijzonderheden

zondag 1 september 2019 om 18:23

zondag 1 september 2019 om 18:28
Dat hebben ze al zo vaak 'doorgegeven', maar er verandert weinig. De mods gaan hier niet over, zeggen ze.Moemoe64 schreef: ↑01-09-2019 18:05Beste Mods, kunnen die titels in de 'lees meer' niet discreter?
Ik heb hier 2 kleinkinderen te logeren (7 en 8j ) en ik moet echt stiekem op dit forum inloggen.
Vooral die 'hou je bek en bef me' .....om nog te zwijgen over die 'vijf centimeter Peter'. Ik ben echt niet preuts maar dit zijn geen titels voor 7-en 8-jarigen.
Ook de afbeeldingen erbij vind ik niet kunnen.
Onbegrijpelijk dat jullie er niks aan veranderen.
Ik raad je aan het te blokkeren via een adblocker (als je via pc/laptop zit).
¡Apagando las luces!