Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Moemoe64 schreef:
01-09-2019 18:05
Beste Mods, kunnen die titels in de 'lees meer' niet discreter?
Ik heb hier 2 kleinkinderen te logeren (7 en 8j ) en ik moet echt stiekem op dit forum inloggen.
Vooral die 'hou je bek en bef me' .....om nog te zwijgen over die 'vijf centimeter Peter'. Ik ben echt niet preuts maar dit zijn geen titels voor 7-en 8-jarigen.
Ook de afbeeldingen erbij vind ik niet kunnen.
Onbegrijpelijk dat jullie er niks aan veranderen.
Een kind van zeven weet toch niet wat er wordt bedoeld met een vijf centimeter Peter?

Maar verder eens hoor. Het gehalte van die Lees Ooks is werkelijk om te janken.
bethweeter schreef:
01-09-2019 20:03
Er blijken veel mensen Missie gestaft te hebben omdat ze niet on topic reageert. (Zie topic over giftig discussieklimaat). Dat vind ik raar. Dat is toch gewoon een gegeven dat ze alle kanten opvliegt. Je gaat Pumps-Italiaans (of zoiets) toch ook niet staffen omdat ze off topic gaat?
lijkt me onmogelijk, iedereen heeft haar op de negeer
Star² schreef:
01-09-2019 19:35
LAM had er wel raad mee geweten.
oh dat topic was verdwenen van de harde schijf, dank dat je me eraan herinnert heb
Star² schreef:
01-09-2019 19:23
Weet je, we kunnen dit oplossen:

Marana, op wie doelde je met je post?

Fijn dat je het vraagt. Zie mijn vorige berichtje.

FV, wil je de volgende keer gewoon een naam noemen van degene die je bedoelt? Nu voelen Betty en Poes en ik en misschien nog wel meer mensen ons aangesproken, en wellicht degene die je echt bedoelt niet? (Ik neem aan dat je wel echt mij bedoelde trouwens)
Yildizlar schreef:
01-09-2019 19:42
En daarbij zwarte kip advocaat of sandeman sherry voor de tantes en gatlauw skolbier of jenever voor de ooms .
En daarna gewoon gezellig naar huis rijden .

Een citroentje!

Good old times...
Lady*Voldemort schreef:
01-09-2019 20:30
Ah, gelezen.

Raar verhaal weer. Als ik word gestaft krijg ik gewoon een ban maar als Missie wordt gestaft is dat blijkbaar voor het Team een reden om uitgebreid in de pen te klimmen en Missie een mail te sturen.

Nou ja, het zal wel.
Ik vind dat ook heel raar. Er wordt met meerdere maten gemeten.
Vinkeveen krijgt een 24-uurs ban, terwijl hij er net een weekban op heeft zitten en hetzelfde 'vergrijp' waarvoor hij die kreeg direct herhaalt zodra hij weer kan aanmelden.
Missie schijnt gestaft te worden, maar daar doen ze niks mee. (Hoe weet ze dat trouwens? )
En jij maakt een geintje en krijgt een ban. Echt niet te snappen. Vooral omdat het nog een leuk grapje was ook :hihi:

Maar als iemand een vraag stelt over het banbeleid, omdat het niet te volgen is, dan moet diegene maar mailen.
Hoe kan je eisen dat mensen zich aan regels houden als je dat zelf niet doet?
klavertje-vier2019 schreef:
01-09-2019 20:40

Missie schijnt gestaft te worden, maar daar doen ze niks mee. (Hoe weet ze dat trouwens? )

Je kunt zien of iemand gestaft is door op het loepje te klikken. Als er gestaft is, krijg je een melding, als er niet gestaft is krijg je een reactievak om zelf te stoffen (en dat doe je dus niet als je dan gewoon weer terug gaat naar de vorige pagina). Missie houdt blijkbaar in de gaten of haar post gestaft is. Waarom er gestaft zou zijn als er gestaft is weet ze natuurlijk ook niet, maar ze gokt blijkbaar op 'off-topic'.
klavertje-vier2019 schreef:
01-09-2019 20:40
I
Ze hebben haar gemaild, zegt ze.

Wat ik ook al mal vind, want meestal reageren ze niet eens op mailtjes van forummers dus dat ze zelf een mailconversatie beginnen met een forummer lijkt me op zijn minst onwaarschijnlijk.

Maar het kan hoor, ik weet het allemaal ook niet.
Marana schreef:
01-09-2019 20:44
Je kunt zien of iemand gestaft is door op het loepje te klikken. Als er gestaft is, krijg je een melding, als er niet gestaft is krijg je een reactievak om zelf te stoffen (en dat doe je dus niet als je dan gewoon weer terug gaat naar de vorige pagina). Missie houdt blijkbaar in de gaten of haar post gestaft is. Waarom er gestaft zou zijn als er gestaft is weet ze natuurlijk ook niet, maar ze gokt blijkbaar op 'off-topic'.
dat getuigt dan weer van enig zelfinzicht
Missie schreef zelf net in haar giftige topic dat ze mail van de mods kreeg met de mededeling dat ze veel gestaft was en dat ze on topic moest gaan.
hou je bek en bef me is ongepast taalgebruik, in strijd met de huisregels. ik kan het alleen niet staffen maar een permaban lijkt me op zijn plaats
hou je bek en bef me, is niet alleen grof maar ook gewelddadig. Of gaat dat blog toevallig over seksueel misbruik?
PoesinBoots schreef:
01-09-2019 20:46
Missie schreef zelf net in haar giftige topic dat ze mail van de mods kreeg met de mededeling dat ze veel gestaft was en dat ze on topic moest gaan.
Zou het kunnen dat ze een waarschuwing kreeg?
Geen idee of je die ook per mail krijgt want ik heb zelf geen idee meer welk wachtwoord er bij het mailadres hoort wat bij mijn nick hoort dus dat lees ik niet.
Bij mijn laatste ban heb ik de mods gemaild en kreeg ik keurig antwoord met de reden van de ban.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Sinds wanneer sturen jullie forummers mails met de mededeling dat ze zo vaak gestaft zijn en dat ze op de nominatie staan om behandeld te worden volgens het bansysteem?
Dus ze gaan haar wel mailen dat ze on topic moet gaan, maar verbinden geen consequentie aan al die stafjes dat ze te veel off topic is?
Allebei heel bijzonder weer.
Lady*Voldemort schreef:
01-09-2019 20:50
Sinds wanneer sturen jullie forummers mails met de mededeling dat ze zo vaak gestaft zijn en dat ze op de nominatie staan om behandeld te worden volgens het bansysteem?
Huh? Heb jij zo'n mail gehad dan?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
PoesinBoots schreef:
01-09-2019 20:46
Geloof jij het nog? Mods die mailen?

Oh is lees nu dat Rosabella wel een mail gekregen heeft. Ik heb nog nooit een mail gehad, ook niet als ik zelf iets vroeg over de mail.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
IBIopviva schreef:
01-09-2019 20:51
Huh? Heb jij zo'n mail gehad dan?
Nee, ikke niet hoor. Ik word gewoon meteen geband :D

Maar ik las het toevallig in een ander topic, dat dergelijke mails blijkbaar worden verstuurd door de CM. En dat verbaasde mij.
Best jammer als je zo weinig hersenscellen hebt dat je nu nog gaat boren.
Oudblond schreef:

Oh is lees nu dat Rosabella wel een mail gekregen heeft. Ik heb nog nooit een mail gehad, ook niet als ik zelf iets vroeg over de mail.
Ik heb wel eens mail terug gehad, maar dan moest ik echt heel erg zeuren.
Ik heb ook wel eens gemaild en altijd reactie.
Lady*Voldemort schreef:
01-09-2019 20:55
Ik heb wel eens mail terug gehad, maar dan moest ik echt heel erg zeuren.
En dat zou je nu - na je contemplatieve ban - zeker niet meer doen! Durven je huisgenoten al onder de bank vandaan komen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:

O niet als eerste van de mods hoor maar ik heb tot nu toe altijd wel keurig antwoord gekregen als ik ze als eerste zelf mailde.
Bij een waarschuwing of ban kreeg ik een melding bij het inloggen hier geen idee of daar verder nog mails over verstuurd zijn want het mailadres waarmee ik hier geregistreerd sta kan ik niet meer in. ;-D
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Orisa had toch iets soortgelijks ooit ontvangen per mail? Net zoiets als Missie nu zegt te hebben gekregen?
Oudblond schreef:
01-09-2019 20:58
En dat zou je nu - na je contemplatieve ban - zeker niet meer doen! Durven je huisgenoten al onder de bank vandaan komen?
Nauwelijks. Zoon is even tevoorschijn gekomen om snel een frikandel in de pan te gooien, en die zit ie nu in de schuur op te eten. Man is vanmorgen vroeg boodschappen gaan doen en nog steeds niet terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven