Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Marana schreef:
01-09-2019 21:03
Dinges had toch iets soortgelijks ooit ontvangen per mail? Net zoiets als Missie nu zegt te hebben gekregen?
Nee die kreeg een mail dat ze een perma zou krijgen als ze zich niet heel snel ging gedragen.
Lady*Voldemort schreef:
01-09-2019 21:04
Nauwelijks. Zoon is even tevoorschijn gekomen om snel een frikandel in de pan te gooien, en die zit ie nu in de schuur op te eten. Man is vanmorgen vroeg boodschappen gaan doen en nog steeds niet terug.
Die is opnieuw beginnen roken, wat ik je vertel!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
01-09-2019 21:06
Die is opnieuw beginnen roken, wat ik je vertel!
Wat praat jij ineens Belgisch.
Lady*Voldemort schreef:
01-09-2019 21:05
Nee die kreeg een mail dat ze een perma zou krijgen als ze zich niet heel snel ging gedragen.

Oh ja, dat was het.
Je krijgt geen mail. Alles gaat via dat dwangvenster bij het inloggen.
Suðri schreef:
01-09-2019 21:08
Wat praat jij ineens Belgisch.
Ik beken: Familiebezoek. Morgen ga ik weer werken en ben ik weer normaal :proud:
Rosabella1 schreef:
01-09-2019 20:49
Zou het kunnen dat ze een waarschuwing kreeg?
Dat zou behoorlijk raar zijn, want ze heeft al minstens één maandban achter de rug.
Suðri schreef:
01-09-2019 21:09
Je krijgt geen mail. Alles gaat via dat dwangvenster bij het inloggen.

Ze kunnen die boodschap wel in het dwangvenster gezet hebben als waarschuwing. En dat Missie dat dan vertaalt naar 'mail gekregen'.
Rosabella1 schreef:
01-09-2019 20:58
O niet als eerste van de mods hoor maar ik heb tot nu toe altijd wel keurig antwoord gekregen als ik ze als eerste zelf mailde.
Bij een waarschuwing of ban kreeg ik een melding bij het inloggen hier geen idee of daar verder nog mails over verstuurd zijn want het mailadres waarmee ik hier geregistreerd sta kan ik niet meer in. ;-D

Ik geloof er geen hol van dat mods in de pen klimmen om missie even te verwittigen dat ze zo veel stafjes hebben ontvangen en dat ze wel on-topic moet blijven omdat ze anders moet ingrijpen. Alsof mods dat doen :facepalm:
PoesinBoots schreef:
01-09-2019 21:15
Ze kunnen die boodschap wel in het dwangvenster gezet hebben als waarschuwing. En dat Missie dat dan vertaalt naar 'mail gekregen'.
Nee dat kan niet, want ze schreef dat ze dacht 'kom laat ik mijn mail eens openen'.
Lady*Voldemort schreef:
01-09-2019 21:18
Nee dat kan niet, want ze schreef dat ze dacht 'kom laat ik mijn mail eens openen'.

Oh. Naja. De mods zijn al een week van de leg dus ook dit verbaast me niet echt.
Ik zeg toch, voorkeursforummer.
Waarom krijgt die Missie eigenlijk zoveel aandacht? Dat was echt de eerste die ik op negeer heb gezet.
Lady*Voldemort schreef:

Of het was een antwoord op een al lopende mailwisseling.
Lady*Voldemort schreef:
ik zou dat met een flinke bak zout nemen
Betty_Slocombe schreef:
01-09-2019 21:23
Ik zeg toch, voorkeursforummer.

Ik snap best dat men er voor kan kiezen om iets behoedzamer om te gaan met iemand die niet helemaal zindelijk is, maar ik geloof er gewoon geen hol van.
S-Meds schreef:
01-09-2019 21:30
ik zou dat met een flinke bak zout nemen
Dus ze liegt. Zou best kunnen hoor, ik sluit niks uit. Maar in dat geval is het wel handig als haar vriendinnen die nu zo meeleven dat ook weten.

Voor de zekerheid heb ik één en ander maar even nagevraagd in het CM.
Ik vermoed dat er vannacht opheldering komt. Hetzij in dit topic, hetzij op het centraal moderatortopic.
Dus toch een mail, zie bantopic.
SHIFTY schreef:
Ik geloof er geen hol van dat mods in de pen klimmen om missie even te verwittigen dat ze zo veel stafjes hebben ontvangen en dat ze wel on-topic moet blijven omdat ze anders moet ingrijpen. Alsof mods dat doen :facepalm:
Wel dus.
Ongelooflijk!!

Dat zelfs mods haar gedogen.
Ah, de opheldering is er al.

Missie heeft 48 uur wegens openbaar maken van mail van de mod.

De mail is er dus wel degelijk geweest :rofl:
fashionvictim schreef:
01-09-2019 19:11
Waarom zou ik je niet geloven? Ik geloof prima dat dat niet je bedoeling was.

Mijn laatste maandban en aankondiging van mijn permaban kreeg ik omdat ik aan SallySpectra vroeg "Waarom reageer je zo aanvallend? Zoek je ruzie ofzo? Ik had het helemaal niet tegen jou?" dus wel of niet iets stafwaardigs posten is niet echt een criterium, hier.

En dat begon ook met wat zogenaamd "random" opmerkingen.
Bizar.
SHIFTY schreef:
01-09-2019 21:34
Ik snap best dat men er voor kan kiezen om iets behoedzamer om te gaan met iemand die niet helemaal zindelijk is, maar ik geloof er gewoon geen hol van.
Daar zou ik merkluiers voor kopen. Pampers it is.
Nou mods, hoe gaan jullie dat verklaren?

De één krijgt om iedere scheet een ban, en de ander wordt eerst keurig per mail gewaarschuwd dat ie een beetje in moet binden. En nee, ga me nu niet vertellen dat dat niet zo is want jullie hebben het zelf toegegeven in het bantopic.

Dus, vertel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven