Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 1 september 2019 om 21:06
Die is opnieuw beginnen roken, wat ik je vertel!Lady*Voldemort schreef: ↑01-09-2019 21:04Nauwelijks. Zoon is even tevoorschijn gekomen om snel een frikandel in de pan te gooien, en die zit ie nu in de schuur op te eten. Man is vanmorgen vroeg boodschappen gaan doen en nog steeds niet terug.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 1 september 2019 om 21:09
Lady*Voldemort schreef: ↑01-09-2019 21:05Nee die kreeg een mail dat ze een perma zou krijgen als ze zich niet heel snel ging gedragen.
Oh ja, dat was het.

zondag 1 september 2019 om 21:12
Dat zou behoorlijk raar zijn, want ze heeft al minstens één maandban achter de rug.

zondag 1 september 2019 om 21:18
Rosabella1 schreef: ↑01-09-2019 20:58O niet als eerste van de mods hoor maar ik heb tot nu toe altijd wel keurig antwoord gekregen als ik ze als eerste zelf mailde.
Bij een waarschuwing of ban kreeg ik een melding bij het inloggen hier geen idee of daar verder nog mails over verstuurd zijn want het mailadres waarmee ik hier geregistreerd sta kan ik niet meer in.![]()
Ik geloof er geen hol van dat mods in de pen klimmen om missie even te verwittigen dat ze zo veel stafjes hebben ontvangen en dat ze wel on-topic moet blijven omdat ze anders moet ingrijpen. Alsof mods dat doen

zondag 1 september 2019 om 21:18
Nee dat kan niet, want ze schreef dat ze dacht 'kom laat ik mijn mail eens openen'.PoesinBoots schreef: ↑01-09-2019 21:15Ze kunnen die boodschap wel in het dwangvenster gezet hebben als waarschuwing. En dat Missie dat dan vertaalt naar 'mail gekregen'.

zondag 1 september 2019 om 21:22
Lady*Voldemort schreef: ↑01-09-2019 21:18Nee dat kan niet, want ze schreef dat ze dacht 'kom laat ik mijn mail eens openen'.
Oh. Naja. De mods zijn al een week van de leg dus ook dit verbaast me niet echt.

zondag 1 september 2019 om 21:29
Lady*Voldemort schreef: ↑01-09-2019 21:18Nee dat kan niet, want ze schreef dat ze dacht 'kom laat ik mijn mail eens openen'.
Of het was een antwoord op een al lopende mailwisseling.

zondag 1 september 2019 om 21:30
ik zou dat met een flinke bak zout nemenLady*Voldemort schreef: ↑01-09-2019 21:18Nee dat kan niet, want ze schreef dat ze dacht 'kom laat ik mijn mail eens openen'.

zondag 1 september 2019 om 21:34
Ik snap best dat men er voor kan kiezen om iets behoedzamer om te gaan met iemand die niet helemaal zindelijk is, maar ik geloof er gewoon geen hol van.

zondag 1 september 2019 om 21:34

zondag 1 september 2019 om 21:41
Bizar.fashionvictim schreef: ↑01-09-2019 19:11Waarom zou ik je niet geloven? Ik geloof prima dat dat niet je bedoeling was.
Mijn laatste maandban en aankondiging van mijn permaban kreeg ik omdat ik aan SallySpectra vroeg "Waarom reageer je zo aanvallend? Zoek je ruzie ofzo? Ik had het helemaal niet tegen jou?" dus wel of niet iets stafwaardigs posten is niet echt een criterium, hier.
En dat begon ook met wat zogenaamd "random" opmerkingen.
zondag 1 september 2019 om 21:41
Daar zou ik merkluiers voor kopen. Pampers it is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 1 september 2019 om 21:42