Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
RikM schreef:
03-09-2019 22:44
Misschien is het makkelijker als je zegt welke film je wel hebt gezien?
Goed idee, dan kan ik nu gaan slapen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Suðri schreef:
03-09-2019 21:47
Ik zag gisteren Leonardo diCaprio in Once upon a time... in Hollywood. Wat is die toch van een snotaap uitgegroeid tot een fantastisch acteur.
Wat een briljante film is dat. Zoveel waargebeurde feiten vermengd met fictie. Brad Pitt en DiCaprio waren allebei fantastisch.

Dirty Dancing: bleeeh (nooit helemaal gezien)
Sound of Music: bleeh (ook nooit gelukt om af te kijken)
bethweeter schreef:
03-09-2019 22:56
Wat een briljante film is dat. Zoveel waargebeurde feiten vermengd met fictie. Brad Pitt en DiCaprio waren allebei fantastisch.
Ik vond DiCaprio en Pitt echt een fantastische combinatie. Twee mooiboys die zich tot volwassen acteurs hebben ontwikkeld.
Zo onwijs veel verwijzingen ook naar andere films, gebeurtenissen, mensen. Ik heb er ook echt om gelachen en ondanks dat het kabbelt en, zeker voor Tarantino, zeer gematigd was, was hij gewoon echt goed.

Pitt vond ik in Inglourious Basterds ook zo geweldig.
Solomio schreef:
03-09-2019 22:41
Harry Potter, nooit gezien.
Sound of music, nooit gezien.
Titanic, nooit gezien
Dirty Dancing, nooit gezien
Geen bijzonderheden
Alle Tarantino's: gezien.
Geen bijzonderheden
Ik heb alle filmpjes van bugs bunny gezien.
Ik moet zo lachen om mezelf. Ik klik hier te lang rond... Op actueel is een topic Werkt Angela vanavond. Al een par dagen. Ik dacht dat zal wel een Merkel bash topic zijn dus klik het niet aan.
Blijkt het dus een topic te zijn over een zinnetje wat je kunt zeggen als vrouw als je “gered” moet worden van iemand die je lastig valt bij het uitgaan.
Zo onverwacht
Een zebra is geen paard met strepen
RikM schreef:
03-09-2019 22:44
Misschien is het makkelijker als je zegt welke film je wel hebt gezien?

Nee joh. Er is een speciaal topic over welke films je gezien hebt.
Niet over films die je niet gezien hebt.
PoesinBoots schreef:
03-09-2019 23:31
Nee joh. Er is een speciaal topic over welke films je gezien hebt.
Niet over films die je niet gezien hebt.
Is maar goed ook dat dat topic er niet is, anders kon ik mijn baantje wel opzeggen.
Jamaarhoe schreef:
03-09-2019 23:30
Ik moet zo lachen om mezelf. Ik klik hier te lang rond... Op actueel is een topic Werkt Angela vanavond. Al een par dagen. Ik dacht dat zal wel een Merkel bash topic zijn dus klik het niet aan.
Blijkt het dus een topic te zijn over een zinnetje wat je kunt zeggen als vrouw als je “gered” moet worden van iemand die je lastig valt bij het uitgaan.
Zo onverwacht
Hier net zo :proud:
Marana schreef:
03-09-2019 21:39
En ik moet nog steeds janken op t eind :$

Ja! Ik ook, áltijd! :bigkiss:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Suðri schreef:
Ik zag gisteren Leonardo diCaprio in Once upon a time... in Hollywood. Wat is die toch van een snotaap uitgegroeid tot een fantastisch acteur.
Jaaaaaa. En wat is Brad nog steeds lekker!
vivapimpelmees schreef:
03-09-2019 23:41
Jaaaaaa. En wat is Brad nog steeds lekker!
Absoluut!
Suðri schreef:
03-09-2019 23:01
Ik vond DiCaprio en Pitt echt een fantastische combinatie. Twee mooiboys die zich tot volwassen acteurs hebben ontwikkeld.
Zo onwijs veel verwijzingen ook naar andere films, gebeurtenissen, mensen. Ik heb er ook echt om gelachen en ondanks dat het kabbelt en, zeker voor Tarantino, zeer gematigd was, was hij gewoon echt goed.

Pitt vond ik in Inglourious Basterds ook zo geweldig.
Ik sprak iemand van rond de 50 die de film ook gezien heeft maar het verhaal van Charles Manson niet kende... Vond ik best bijzonder....

En dat Luke Perry ook een rolletje heeft :heart:
vivapimpelmees schreef:
03-09-2019 23:49
Ik sprak iemand van rond de 50 die de film ook gezien heeft maar het verhaal van Charles Manson niet kende... Vond ik best bijzonder....

Zijn laatste.
Suðri schreef:

Noujaaaaa... hebben jullie nooit What's Eating Gilbert Grape gezien?? Leo is als een fantastisch acteur geboren!
Such fun!1
MarindaH schreef:
04-09-2019 06:15
Noujaaaaa... hebben jullie nooit What's Eating Gilbert Grape gezien?? Leo is als een fantastisch acteur geboren!
Mee eens! Wat een goede film was dat!
MarindaH schreef:
Ja.
Ik heb het over Titanic enzo.
Suðri schreef:
04-09-2019 08:00
Ja.
Ik heb het over Titanic enzo.

Ja verschrikkelijk. Hele bioscoopzalen en klaslokalen jankend en in katzwijm, ik vond er geen bal aan. Aan zowel de film als Leo.
Nu daarentegen :love:
Star² schreef:
04-09-2019 08:05
Ja verschrikkelijk. Hele bioscoopzalen en klaslokalen jankend en in katzwijm, ik vond er geen bal aan. Aan zowel de film als Leo.
Precies.
Ze willen zelfs Die Hard remaken :cry:
Star² schreef:
04-09-2019 08:05
Ik vond die film en Leo wel goed, maar ik :heart: Kate Winslet.
vivapimpelmees schreef:
03-09-2019 23:49

Oh echt? Extra reden om te gaan kijken. Even in de agenda's van man en mij kijken. :heart:

(en m'n kennis over Manson afstoffen, zo blijkt)
Later is nu
MarindaH schreef:

Goeie film, maar ik herinner me hem toch vooral van Family Ties :-]
Later is nu
Dreamer schreef:
04-09-2019 09:53
Goeie film, maar ik herinner me hem toch vooral van Family Ties :-]
Leo in Family Ties? Dat was Michael ben even zijn naam kwijt die nu Parkinson heeft.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven