Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 4 september 2019 om 14:08
Psssst.
Zet je bril even af. Of op.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

woensdag 4 september 2019 om 15:44

woensdag 4 september 2019 om 16:46
Precies. Alleen met Bowie.the_Wicked_Witch schreef: ↑04-09-2019 16:32Ik wil wel een remake van Labyrinth, maar dan aleen als ze Bowie uit de dood opwekken.
Life is short. Eat dessert first.

woensdag 4 september 2019 om 16:49
Sowieso wil ik Bowie terug *stampvoet*

woensdag 4 september 2019 om 16:51
Ga je naar Lazarus?

woensdag 4 september 2019 om 16:56
De film heilig en magisch en fantastisch? Het boek wel, het was een geweldig boek. Maar de film was maar eenderde van het boek of zo, er misten hele stukken van het verhaal. The Neverending Story was mijn eerste teleurstelling qua boekverfilmingen. Sindsdien durf ik geen films meer aan van boeken die ik fantastisch vond. Wat een deceptie was dat!

woensdag 4 september 2019 om 16:57
the_Wicked_Witch schreef: ↑04-09-2019 16:32Ik wil wel een remake van Labyrinth, maar dan alleen als ze Bowie uit de dood opwekken.
Mag Jennifer Connelly ook blijven?

woensdag 4 september 2019 om 16:57
Is al uitverkocht toch? En ik weet niet, met Michael C Hall zou het me wel wat geleken hebben, met deze cast twijfel ik een beetje.
Ik had een enorm zwak voor Bowie, vond het zo'n prachtige man, maar was geen diehard fan ofzo.
Weet nog wel dat ik Lazarus voor het eerst hoorde en tegen mijn toenmalige vriend zei, "als ik dit zo hoor is ie stervende " en verdomd.

woensdag 4 september 2019 om 18:37
Nou, zal wel weer aan mij liggen, maar man man man, wat een drama om..... wat eigenlijk?
kinderen/baby-heeft-via-oma-contact-met ... ?start=250
There is always something happening, and it's usually right now

woensdag 4 september 2019 om 18:39
Ik begrijp het ook niet helemaal.Grobbekuiken_ schreef: ↑04-09-2019 18:37Nou, zal wel weer aan mij liggen, maar man man man, wat een drama om..... wat eigenlijk?
Maar ik hou me erbuiten. Voor je het weet heb je een ban voor ongepast op de man offtopic schelden, of zo.
woensdag 4 september 2019 om 18:41
Ach, ik kan me nog wel wat permitteren geloof ik, en volgens mij zijn mijn posts niet wereldschokkend.Lady*Voldemort schreef: ↑04-09-2019 18:39Ik begrijp het ook niet helemaal.
Maar ik hou me erbuiten. Voor je het weet heb je een ban voor ongepast op de man offtopic schelden, of zo.
There is always something happening, and it's usually right now

woensdag 4 september 2019 om 18:51
Marana schreef: ↑04-09-2019 16:56De film heilig en magisch en fantastisch? Het boek wel, het was een geweldig boek. Maar de film was maar eenderde van het boek of zo, er misten hele stukken van het verhaal. The Neverending Story was mijn eerste teleurstelling qua boekverfilmingen. Sindsdien durf ik geen films meer aan van boeken die ik fantastisch vond. Wat een deceptie was dat!![]()
Op de een of andere manier lukt dat bij Stephen King boeken dan weer wel heel goed.

woensdag 4 september 2019 om 18:51
the_Wicked_Witch schreef: ↑04-09-2019 16:57Is al uitverkocht toch? En ik weet niet, met Michael C Hall zou het me wel wat geleken hebben, met deze cast twijfel ik een beetje.
Ik had een enorm zwak voor Bowie, vond het zo'n prachtige man, maar was geen diehard fan ofzo.
Weet nog wel dat ik Lazarus voor het eerst hoorde en tegen mijn toenmalige vriend zei, "als ik dit zo hoor is ie stervende " en verdomd.
Nee hoor.

woensdag 4 september 2019 om 18:57
Ik voel me zo overvallen. Mijn kind is nu naar havo-4, helemaal heppiedepeppie enthousiast en zo natuurlijk, en nou kom ik er ineens achter dat al zijn broeken hem te klein zijn geworden. Nu kan ik dus allemaal nieuwe broeken voor hem gaan kopen, stomme kutschool. Als ik dit had geweten was ik nooit aan kinderen begonnen.

woensdag 4 september 2019 om 19:02
Lady*Voldemort schreef: ↑04-09-2019 18:57Ik voel me zo overvallen. Mijn kind is nu naar havo-4, helemaal heppiedepeppie enthousiast en zo natuurlijk, en nou kom ik er ineens achter dat al zijn broeken hem te klein zijn geworden. Nu kan ik dus allemaal nieuwe broeken voor hem gaan kopen, stomme kutschool. Als ik dit had geweten was ik nooit aan kinderen begonnen.
Ja, das ruk. Je moet hem ook harder slaan, dan blijven ze wat kleiner.
Wie gaat TO vertellen dat er ook nog een grafische rekenmachine aankomt de komende jaren?

woensdag 4 september 2019 om 19:03
En een schoolreisje.the_Wicked_Witch schreef: ↑04-09-2019 19:02Ja, das ruk. Je moet hem ook harder slaan, dan blijven ze wat kleiner.
Wie gaat TO vertellen dat er ook nog een grafische rekenmachine aankomt de komende jaren?
Naar de Bahama's.