Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dreamer schreef:
04-09-2019 09:53
Goeie film, maar ik herinner me hem toch vooral van Family Ties :-]

Growing Pains ;-)
yasmijn schreef:
04-09-2019 10:28
Leo in Family Ties? Dat was Michael ben even zijn naam kwijt die nu Parkinson heeft.

J. Fox
Star² schreef:
04-09-2019 08:07
Ze willen zelfs Die Hard remaken :cry:
Nou, dan heb ik toch unieke voorspellende gaven. Of het stiekem toch al ergens gelezen.
Maar wat stom. Die Hard kan niet in een remake.
Ik vind dat zo'n creatieve armoede, remakes. Net als allerlei spin offs, prequels en sequels. Maar heel soms vind ik die zinnig en/of iets toevoegen.
Ik vond gisteren deze lijst van remakes die er nog aankomen (of er inmiddels al zijn). Gaat echt nergens meer over, ze zijn gewoon alle oude films aan het recyclen. :nooo:

All Upcoming Movie Remakes/ Reboots (2018 - 2022)
RikM schreef:
04-09-2019 11:54
Ik vond gisteren deze lijst van remakes die er nog aankomen (of er inmiddels al zijn). Gaat echt nergens meer over, ze zijn gewoon alle oude films aan het recyclen. :nooo:

Stom.
RikM schreef:

Memento? Waarom in hemelsnaam? Die is al perfect zoals-ie is.
Flatliners staat er niet tussen, was ook al matig.
RikM schreef:
04-09-2019 10:29
Growing Pains ;-)

Oh shit, dat wilde ik zeggen, maar ik dacht echt dat hij bij Michael J Fox was. Heb zelfs die serie nog opgezocht, terwijl Growing Pains maar door m'n hoofd bleef zingen :rofl:
Later is nu
Maud*de*Braose schreef:
04-09-2019 11:31
Ik vind dat zo'n creatieve armoede, remakes. Net als allerlei spin offs, prequels en sequels. Maar heel soms vind ik die zinnig en/of iets toevoegen.

Ik kan me voorstellen dat je als filmmaker soms naar films kijkt en denkt "dat kan ik beter", zeker met huidige technieken. Aan de andere kant, blijf je gewoon van klassiekers af. Maarja, dan blijf ik heen en weer bewegen met mijn mening, want de hele oude klassiekers zouden momenteel misschien wel mooi opnieuw uitgebracht kunnen worden. Maar kijken er nog mensen naar Casablanca als Humprey Bogart en Ingrid Bergman er niet inspelen..

Ik zie dat er films van Hitchcock bij zitten.. dat is dan toch niet meer hetzelfde. En Weird Sience.. zo jammer.
Later is nu
Dreamer schreef:
04-09-2019 12:09
Oh shit, dat wilde ik zeggen, maar ik dacht echt dat hij bij Michael J Fox was. Heb zelfs die serie nog opgezocht, terwijl Growing Pains maar door m'n hoofd bleef zingen :rofl:

Growing Pains was Kirk Cameron. Die is nu helemaal into the lord en heeft 30 kinderen ofzo.
RikM schreef:

Drop Dead Fred, noooooooo (6)

HIghlander, Scarface, het wordt steeds erger :cry:
Star² schreef:
04-09-2019 12:26
Growing Pains was Kirk Cameron. Die is nu helemaal into the lord en heeft 30 kinderen ofzo.
En vind dat vrouwen alleen mogen baren en aanrechten.
Suðri schreef:
04-09-2019 12:01
Eens.
Suðri schreef:
04-09-2019 12:01
Nou, inderdaad. Handen af van Memento!
Dreamer schreef:
04-09-2019 12:15
Ik kan me voorstellen dat je als filmmaker soms naar films kijkt en denkt "dat kan ik beter", zeker met huidige technieken. Aan de andere kant, blijf je gewoon van klassiekers af. Maarja, dan blijf ik heen en weer bewegen met mijn mening, want de hele oude klassiekers zouden momenteel misschien wel mooi opnieuw uitgebracht kunnen worden. Maar kijken er nog mensen naar Casablanca als Humprey Bogart en Ingrid Bergman er niet inspelen..

Ik heb ooit eens gelezen dat het hedendaagse publiek vooral afkomt op titels die ze kennen. Originele films met nieuwe titels die kennen ze niet dus daar komen ze veel minder op af. Daarom zijn er nu zoveel remakes en sequels (Star Wars o.a.) en al die stripverfilmingen en zelfs game-verfilmingen.

Een mooi voorbeeld is The Lion King. Het was totaal onnodig om die opnieuw te maken, maar mensen vonden het origineel zo leuk dat ze ook naar de nieuwe gaan. En het levert enorm veel geld op. De nieuwe Lion King staat al op iets van 1,3 miljard dollar (!!), en het is gewoon exact dezelfde film!
Dus dan snap je wel waarom de studio's dat doen.
Ja, dat wel, natuurlijk. Money
Later is nu
The Naked Gun staat er ook bij. Alsof dat ook maar enige kans van slagen heeft zonder Leslie Nielsen.
Maud*de*Braose schreef:
04-09-2019 11:31
Gisteravond ben ik op Netflix gestuit op een prequel van The Dark Crystal. Gelijk weer mijn kindertrauma naar boven.
RikM schreef:
04-09-2019 12:54
Ik heb ooit eens gelezen dat het hedendaagse publiek vooral afkomt op titels die ze kennen. Originele films met nieuwe titels die kennen ze niet dus daar komen ze veel minder op af. Daarom zijn er nu zoveel remakes en sequels (Star Wars o.a.) en al die stripverfilmingen en zelfs game-verfilmingen.

Een mooi voorbeeld is The Lion King. Het was totaal onnodig om die opnieuw te maken, maar mensen vonden het origineel zo leuk dat ze ook naar de nieuwe gaan. En het levert enorm veel geld op. De nieuwe Lion King staat al op iets van 1,3 miljard dollar (!!), en het is gewoon exact dezelfde film!
Dus dan snap je wel waarom de studio's dat doen.
Wat de boer niet kent, dat vreet-ie niet.
Ik ben wel blij dat zoon wat breder georiënteerd is. Geen idee waarom ik dat dan fijn vind eigenlijk. Soort snobbisme ofzo.
:flag:

The never ending stort remaken vind in wel een goed idee.

Dat was heilig en magisch en fantastisch tot ik het terug ging kijken, toen was het traag en hoekig en saai en nep.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
04-09-2019 13:29
:flag:

The never ending stort remaken vind in wel een goed idee.

Dat was heilig en magisch en fantastisch tot ik het terug ging kijken, toen was het traag en hoekig en saai en nep.

Dat hoort zo. Net als Pet Sematary en nog veel meer van dat soort oude films.
Ja, of Gremlins of Willow. Vooral die laatste, man, wat vond ik dat een magische film. Viel toch tegen.

Behalve The Princess Bride. Die valt nooit tegen. En als ze daar een remake van maken, eet ik de regisseur op.
Weg met alle re-makes! :swear:
Geen bijzonderheden
Betty_Slocombe schreef:
04-09-2019 13:37
Ja, of Gremlins of Willow. Vooral die laatste, man, wat vond ik dat een magische film. Viel toch tegen.

Behalve The Princess Bride. Die valt nooit tegen. En als ze daar een remake van maken, eet ik de regisseur op.

Dan heb ik slecht nieuws voor je want een remake van The Princess Bride staat al in de planning. Met Emma Watson in de hoofdrol (die muts van Twilight). :$
anoniem_307731 wijzigde dit bericht op 04-09-2019 15:00
Reden: Fout
3.48% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven