Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 10 september 2019 om 08:23
Ik heb het helaas ook gemist.Coconuts12 schreef: ↑10-09-2019 08:14Al heb ik geen idee wat ze geschreven had. Maar neem aan dat het voor mij bedoeld was, aangezien ik uit mijn slof schoot als eerste.
Mss maar goed ook, tis wat mij betreft ingewikkeld genoeg zonder dat iemand er ook nog eens ff een keihard oordeel over uitspreekt.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 10 september 2019 om 08:38
Was Idd voor jou. Niet erg aardig.Coconuts12 schreef: ↑10-09-2019 08:30Ja, dat klopt. Beter om het niet te weten. Bedankt voor de knuffel.![]()
Je reageerde nogal gekwetst... Wel bijzonder gezien haar ideeën over gekwetst voelen

dinsdag 10 september 2019 om 08:41
Haha, heb direct weer beeld hoe ik ernstig werd toegesproken door een ouderling vroeger.

dinsdag 10 september 2019 om 09:02
Ha, nee, dat hoeft nou ook weer niet nee...

De manier van schrijven, tja, ik weet niet. Misschien te veel de nadruk willen leggen op 'hihi, haha, ondanks alles toch nog een hele grote lol hebben'? (Ik zeg niet dat iemand met kanker geen lol mag hebben, het gaat me nu om de manier waarop dit topic geschreven is.) En wat OudBlond ook al zei, de snelheid waarmee onderzoeken en uitslagen elkaar opvolgen vind ik een opvallend dingetje.
In this mad house we must all survive

dinsdag 10 september 2019 om 09:05
Same here.
Alhoewel de toon ook wat vreemd is, lijkt idd erg op een poging tot manier van schrijven die Anna ook had.
En kraaltjes en regenbogen in baarden. Samen met een loepje maakt dat ik hem ook uit mijn lijst heb gegooid.

dinsdag 10 september 2019 om 11:06
Zijdehoentje schreef: ↑09-09-2019 22:48Vreemd inderdaad. Want waarom zou je over zo'n onderwerp liegen?
In het verleden hebben mensen hier wel eens een heel drama opgevoerd, inclusief reagerende partner of zo na het overlijden, wat allemaal niet waar bleek te zijn. Ontzetten naar voor iedereen die oprecht meeleeft. Maar het komt dus voor, helaas. Alles voor de aandacht...

dinsdag 10 september 2019 om 11:12
Wederom eens.Zijdehoentje schreef: ↑10-09-2019 09:02Ha, nee, dat hoeft nou ook weer niet nee...
De manier van schrijven, tja, ik weet niet. Misschien te veel de nadruk willen leggen op 'hihi, haha, ondanks alles toch nog een hele grote lol hebben'? (Ik zeg niet dat iemand met kanker geen lol mag hebben, het gaat me nu om de manier waarop dit topic geschreven is.) En wat OudBlond ook al zei, de snelheid waarmee onderzoeken en uitslagen elkaar opvolgen vind ik een opvallend dingetje.
Ook de snelle actie vd vriendengroep (hun baard versieren of iets indie trant) vond ik ook bijzonder snel..

dinsdag 10 september 2019 om 11:14
Zo was er ooit een vrouw die beweerde dat ze bij de 9/11 ramp haar verloofde was kwijtgeraakt. Ze werd gevolgd inneem docu. Bleek achteraf ook nep te zijn. Deze vrouw was behoorlijk eenzaam.Marana schreef: ↑10-09-2019 11:06In het verleden hebben mensen hier wel eens een heel drama opgevoerd, inclusief reagerende partner of zo na het overlijden, wat allemaal niet waar bleek te zijn. Ontzetten naar voor iedereen die oprecht meeleeft. Maar het komt dus voor, helaas. Alles voor de aandacht...
dinsdag 10 september 2019 om 11:16

dinsdag 10 september 2019 om 11:23
Daar dacht ik ook gelijk aan.
En die vriendengroep valt op. Binnen een paar dagen nadat ze weet wat het is( wat al bizar snel was) zetten zo een “ gekke” actie op touw.
Lijkt mij dat je eerst met elkaar praat. (Niet iedereen van zo een groep zit toch al die dagen naast je bed?) en de tijd neemt om alles te laten bezinken. Maargoed, zo ben ik.

dinsdag 10 september 2019 om 11:37
Welk topic?
Geen bijzonderheden
dinsdag 10 september 2019 om 11:38
gezondheid/vulva-twijfels/list_messages/448414
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

dinsdag 10 september 2019 om 11:39
Huh?

dinsdag 10 september 2019 om 11:40
dinsdag 10 september 2019 om 11:41
Dank.
Geen bijzonderheden
dinsdag 10 september 2019 om 11:41

dinsdag 10 september 2019 om 11:45
Ik ook niet, meer iets dat het fijn is dat de moeder er niet mee verder hoeft te leven. Lijkt me niet ongepast. Nou heb ik geen liefde voor Cateau, maar mijn God, wat is het hier kapot gecensureerd als dat ook al niet meer mag.