Napraattopic deel 117

13-09-2019 11:09 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
madamzonderm schreef:
22-09-2019 14:54
Hier heb je geen mods voor nodig.

Volgens mij mag ik zelf bepalen aan wie ik iets vraag. En het was duidelijk niet aan jou.
Dreamer schreef:
22-09-2019 15:40
Ik heb fibromyalgie, mijn oudste kind ook. Ooit was er een forumster, die beweerde dat ik mijn kind ziek gemaakt had, want ik had (uiteraard) niets gedaan dan lui op de bank gelegen en dat was 'voorleven' geweest. Oudste dacht (onbewust natuurlijk) dat leven zo hoorde en had zo ook 'pijn' gekregen. En dat alles vanwege die ziektewinst. Uiteraard. Kon ik nog zo vertellen dat ik juist m'n pijn zoveel mogelijk negeer en met de kinderen veel op stap ging, naast m'n werk en normale drukte, was niet zo. Stempel erop en klaar.

Zo'n opmerking doet helaas ook pijn.
Wat zijn er toch ongelooflijk domme graftakken ook! :thunder: Dáár zou eens stevig geband moeten worden, bij mensen die dergelijke onzinpraat verkondigen! (net als in het bijstandstopic)
Suðri schreef:
22-09-2019 16:27
Nee, want dat vind ik nou juist zo’n onzin. Het lijkt me vrij normaal dat je werkt als je daar toe in staat bent. Maar schijnbaar vinden anderen dat niet.
Dat zijn de mensen die denken dat de bijstand vol zit met louter luie werkschuwe zitzakken. Dus dat er eentje nu eindelijk van haar luie reet komt is een reden tot juichen, al is het alleen maar omdat de juichers nu natuurlijk meteen minder belasting hoeven af te dragen.
Lady*Voldemort schreef:
22-09-2019 16:30
Dat zijn de mensen die denken dat de bijstand vol zit met louter luie werkschuwe zitzakken. Dus dat er eentje nu eindelijk van haar luie reet komt is een reden tot juichen, al is het alleen maar omdat de juichers nu natuurlijk meteen minder belasting hoeven af te dragen.
Wat triest.
Suðri schreef:
22-09-2019 16:27
Nee, want dat vind ik nou juist zo’n onzin. Het lijkt me vrij normaal dat je werkt als je daar toe in staat bent. Maar schijnbaar vinden anderen dat niet.
Misschien bedoelen ze het gewoon aardig, ook omdat TO wat onzeker overkomt. Dat is misschien wat bevoogdend, maar het is ook wel eens verfrissend dat mensen aardig zijn tegen een TO.

Of wat Voldemort zegt. Dat is ook aannemelijk. Maar ik probeer zonnig te zijn.
anoniem_378854 wijzigde dit bericht op 22-09-2019 16:32
8.85% gewijzigd
quattro-stagioni schreef:
22-09-2019 16:30
Wat zijn er toch ongelooflijk domme graftakken ook! :thunder: Dáár zou eens stevig geband moeten worden, bij mensen die dergelijke onzinpraat verkondigen! (net als in het bijstandstopic)
Waarom moet daarvoor geband worden?
Betty_Slocombe schreef:
22-09-2019 16:31
Misschien bedoelen ze het gewoon aardig, ook omdat TO wat onzeker overkomt. Dat is misschien wat bevoogdend, maar het is ook wel eens verfrissend dat mensen aardig zijn tegen een TO.
Heb jij te veel positivootjes gegeten vandaag?
Lady*Voldemort schreef:
22-09-2019 16:32
Heb jij te veel positivootjes gegeten vandaag?
Ja, valt het op 😁?
Is Betty 2.0. Altijd de zonzijde.
Suðri schreef:
Waarom moet daarvoor geband worden?
Omdat het onzin is en kwetsend.

En ja, ik begrijp dat mensen die zulke dingen uit hun toetsenbord krijgen nooit geband zullen worden. Maar ik kan zo slecht tegen die onzinpraat.
quattro-stagioni schreef:
22-09-2019 16:37
Omdat het onzin is en kwetsend.

En ja, ik begrijp dat mensen die zulke dingen uit hun toetsenbord krijgen nooit geband zullen worden. Maar ik kan zo slecht tegen die onzinpraat.
Ik vind bannen onzin. Fijn toch om te weten hoe mensen zijn?
Betty_Slocombe schreef:

Of wat Voldemort zegt. Dat is ook aannemelijk. Maar ik probeer zonnig te zijn.
Ik vind het kleinerend.
Hek weer open..
Gelukkig hebben ze het topic laten staan!

reizen/ben-ik-al-klaar-voor-een-nieuwe- ... ges/449735
Suðri schreef:
22-09-2019 17:38
Gelukkig hebben ze het topic laten staan!

Die mensen lezen echt niet he. Het is toch zonneklaar dat die TO dat topic alleen heeft leeggehaald omdat ie het in de verkeerde pijler had gezet.

Manmanman.
Lady*Voldemort schreef:
22-09-2019 17:43
Die mensen lezen echt niet he. Het is toch zonneklaar dat die TO dat topic alleen heeft leeggehaald omdat ie het in de verkeerde pijler had gezet.

Manmanman.
Gelukkig kijken ze wel heel zorgvuldig naar de context :rofl:
Suðri schreef:
22-09-2019 17:46
Gelukkig kijken ze wel heel zorgvuldig naar de context :rofl:
Ik vind degene die dit heeft gestaft anders ook vrij zielig.

Waar je je al niet druk over kunt maken zeg. Een leeggehaalde OP, nou nou poe poe.
Dat hele gestaf is zielig.
Wat fijn dat jullie tegenwoordig zo zorgvuldig naar de context kijken, maar deze misschien gewoon toch verwijderen?

Suðri schreef:
22-09-2019 17:52
Dat hee gestaf is zielig.
Ik heb gisteren die Geronimo gestaft en daar heb ik heel geen spijt van hoor, die post vond ik echt wel stafwaardig. Maar staffen is zeker mijn gewoonte niet.

Het is vooral de manier waarop het stafje door Hogerhand wordt gebruikt die wrevel wekt. Feitelijk laten ze het modereren over aan de forummers, en daar wordt door bepaalde forummers dankbaar gebruik van gemaakt.
Die nieuwe moderator mag ik wel. Kunnen we die niet hoofdmod maken?
Lady*Voldemort schreef:
22-09-2019 17:57
Ik heb gisteren die Geronimo gestaft en daar heb ik heel geen spijt van hoor, die post vond ik echt wel stafwaardig. Maar staffen is zeker mijn gewoonte niet.

Het is vooral de manier waarop het stafje door Hogerhand wordt gebruikt die wrevel wekt. Feitelijk laten ze het modereren over aan de forummers, en daar wordt door bepaalde forummers dankbaar gebruik van gemaakt.
En Geronimo dacht dat je gestaft had vanwege zijn/haar mening.
Dat vind ik dan vaak wel weer onbegrijpelijk, dat mensen denken dat je staft omdat hun mening je niet aanstaat.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
RikM schreef:
22-09-2019 18:00
Die nieuwe moderator mag ik wel. Kunnen we die niet hoofdmod maken?
Beginnersenthousiasme.
Solomio schreef:
En Geronimo dacht dat je gestaft had vanwege zijn/haar mening.
Dat vind ik dan vaak wel weer onbegrijpelijk, dat mensen denken dat je staft omdat hun mening je niet aanstaat.
En ik had het nog wel zo goed uitgelegd, zowel in mijn stafje als in mijn stafaankondiging :cry:

Want dat vind ik wel: als je dan staft wees dan ook een kerel en meld dat even aan de betreffende forummer.
Lady*Voldemort schreef:
Beginnersenthousiasme.
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady*Voldemort schreef:
22-09-2019 18:02
En ik had het nog wel zo goed uitgelegd, zowel in mijn stafje als in mijn stafaankondiging :cry:

Want dat vind ik wel: als je dan staft wees dan ook een kerel en meld dat even aan de betreffende forummer.
Is trouwens niks mee gedaan volgens mij, met dat stafje?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven