Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 27 oktober 2019 om 21:21
O, dit vind je zelf wel oke ?
Wat laf, zeg
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

zondag 27 oktober 2019 om 21:25
Het gaat er niet om of iemand irritant is. Het gaat erom dat iemand inhoudelijk iets heel nuttigs schreef en dáárom een ban krijgt. Dat iedereen zich daarover opwindt heeft niks te maken met of je Meds leuk vindt of niet. Ik kan Meds prima tegelijk irritant vinden als forummer en vinden dat ze iets heel goeds geschreven heeft.
Leg jij dan eens uit waarom die ban terecht zou kunnen zijn? En dan niet omdat ze op andere momenten zuigt en over de grens schrijft volgens jou.
Tjezus, wat vals

zondag 27 oktober 2019 om 21:26
Misschien Viola Holt?bethweeter schreef: ↑27-10-2019 21:19Je moet even een paar populaire twitteraars taggen. Ik zal ook even nadenken wie daar handig voor zijn.
#literssperma verdient het om trending te zijn

anoniem_65f95e3d19661 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 21:26
0.20% gewijzigd
zondag 27 oktober 2019 om 21:26
En dus?Blondie456 schreef: ↑27-10-2019 21:25Ik ben het met je eens.Ik vind haar ook een van de meeste en de meest irritante mensen op dit forum.
Tjezus, wat vals

zondag 27 oktober 2019 om 21:27

zondag 27 oktober 2019 om 21:31
Irritant is met een T op het eind. Heb jij haar topic wel gelezen. Meds ban is onterecht.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 27 oktober 2019 om 21:33

zondag 27 oktober 2019 om 21:34
Ja duh, meds is soms ook gewoon irritant. Maar de manier waarop hier gemodereerd wordt overtreft dat wel 100 keer natuurlijk. Eindelijk iemand die 'irritant' genoeg is om dat eens expliciet te zeggen. Niemand doet dat zo expliciet omdat je weet dat je aan een dood paard trekt en omdat je ook weet dat de mods daar niet mee om kunnen gaan. Meds is dus zinvol irritant tegen zinloos kinderachtig gedrag en het nodeloos om zeep helpen van een mooi forum. Ik ga graag weer eens met liefde in de clinch met meds als hierdoor het forum enigszins draaglijker zou worden.

zondag 27 oktober 2019 om 21:35
Dit inderdaad.MevrouwJack schreef: ↑27-10-2019 21:25Het gaat er niet om of iemand irritant is. Het gaat erom dat iemand inhoudelijk iets heel nuttigs schreef en dáárom een ban krijgt. Dat iedereen zich daarover opwindt heeft niks te maken met of je Meds leuk vindt of niet. Ik kan Meds prima tegelijk irritant vinden als forummer en vinden dat ze iets heel goeds geschreven heeft.
Leg jij dan eens uit waarom die ban terecht zou kunnen zijn? En dan niet omdat ze op andere momenten zuigt en over de grens schrijft volgens jou.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 27 oktober 2019 om 21:37
Luister...ik ook. Ik lees haar ook niet graag. En dat hoeft ook niet. Want negeerknop die heel goed werkt. En daar zat ze bij mij vrij vaak onder. Maar daar gaat het hier niet om. Haar post over hoe Viva over vrouwen en seksualiteit schrijft is zeer to the point. Ik wou dat ik hem zelf had geschreven. Het feit dat haar topic gezien wordt als provocatie en haar ban zijn m.i. gewoon onterecht. Het is machtsmisbruik en geeft naar mijn mening een verkeerd beeld van hoe er over vrouwen op dit forum geschreven wordt.Blondie456 schreef: ↑27-10-2019 21:25Ik ben het met je eens.Ik vind haar ook een van de meeste en de meest irritante mensen op dit forum.
Snap je dat onderscheid? Of je haar een nare forummmer vindt heeft er niks mee te maken...
anoniem_360094 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 21:40
Reden: Net ff wat duidelijker
Reden: Net ff wat duidelijker
0.45% gewijzigd