Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 10 november 2019 om 12:47
zondag 10 november 2019 om 12:47
Tis niet echt donker.Maud*de*Braose schreef: ↑10-11-2019 12:46Wel mooi haar, dat moet ik toegeven. Ik heb een zwak voor donker haar en blauwe ogen.
Geen bijzonderheden
zondag 10 november 2019 om 13:17
Precies, toen Yas nog jong was en de dino's nog niet uitgestorven.Lucifer2018 schreef: ↑10-11-2019 12:01Vroeger zullen er vast wat oude sterrenkoks wel een kachel tegen hun fornuis gezegd hebben.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 10 november 2019 om 13:21
Pas op hoor.
Anders komt er een kookwedstrijdtopic waar jij als jurylid, via de cmdiemetdiepatatbannerindrmaagzit, moet proeven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 10 november 2019 om 13:35

zondag 10 november 2019 om 13:53
Ik ook. En nog gevonden en gehouden ook!Maud*de*Braose schreef: ↑10-11-2019 12:46Wel mooi haar, dat moet ik toegeven. Ik heb een zwak voor donker haar en blauwe ogen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 10 november 2019 om 13:53
zondag 10 november 2019 om 14:00
Is echt wel een trol.
Geen bijzonderheden

zondag 10 november 2019 om 14:06
Wij hebben sinds gisteren Disney plus. En we hebben niet eens kleinkinderen.
Heb The Junglebook en The Lady and The Tramp al gezien en nu The Little Mermaid.
Ik moet altijd grienen bij Disney films.
Ook omdat ik terugdenk aan de tijd dat ik ze met mijn jongetje keek. Grote ogen en blosjes. Mijn baby

Heb The Junglebook en The Lady and The Tramp al gezien en nu The Little Mermaid.
Ik moet altijd grienen bij Disney films.
Ook omdat ik terugdenk aan de tijd dat ik ze met mijn jongetje keek. Grote ogen en blosjes. Mijn baby
Geen bijzonderheden

zondag 10 november 2019 om 14:12
Ik heb Netflix, Videoland en NPO plus. En digitale TV, alleen maar omdat ik zonder tv net zo duur uit ben voor mijn internet. Van mij mag dat ook weg.
Ik ga NPO plus/Videoland omruilen voor NL Ziet. Disney kan me ook niet bekoren dnek ik.
Misschien een proefabbo voor de Marvels inderdaad, zal google eens aanslingeren zo.
Ik ga NPO plus/Videoland omruilen voor NL Ziet. Disney kan me ook niet bekoren dnek ik.
Misschien een proefabbo voor de Marvels inderdaad, zal google eens aanslingeren zo.