Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 10 november 2019 om 11:57
Nu het hier dankzij de kookkunsten zó lekker ruikt ... ik ben gisteren met een stuk nageslacht voor het eerst* naar de zwarte markt in Beverwijk geweest (vind mezelf best stoer, want da's zonder een beperking vast ook wel een dingetje
). Maar djeez, al die geuren!!! Wat heb ik nu achteraf spijt dat ik me daar niet voor vier dagen heb volgegeten!
* en laatst

* en laatst
zondag 10 november 2019 om 11:58
IK heb in verschillende keukens gewerkt maar dat heb ik nooit gehoord. En nee, het waren geen sterrenrestaurants, dat klopt. Ook geen fastfood.yasmijn schreef: ↑10-11-2019 11:43Ik hou van alle eten. Draadjesvlees en puree; top. Mits goed bereid.
Eten bij sterrenchefs vind ik een superervaring. Word ik lyrisch van. De ene sensatie na de andere. Geef ik graag veel geld aan uit.
Oh en Sudri, kachel is het woord wat goede chefs gebruiken voor fornuis.
Verder kan ik niet lyrisch worden van bepaald eten. Het is lekker of niet, maar over het algemeen ben ik geen fijnproever. Ik gooi alles naar binnen, behalve lever.
Later is nu

zondag 10 november 2019 om 11:59

zondag 10 november 2019 om 11:59
Dreamer schreef: ↑10-11-2019 11:58IK heb in verschillende keukens gewerkt maar dat heb ik nooit gehoord. En nee, het waren geen sterrenrestaurants, dat klopt. Ook geen fastfood.
Verder kan ik niet lyrisch worden van bepaald eten. Het is lekker of niet, maar over het algemeen ben ik geen fijnproever. Ik gooi alles naar binnen, behalve lever.
O ik ken kachel ook, maar dat gebruik ik dan weer niet voor mijn eigen gasformuis.

zondag 10 november 2019 om 12:02
In de kruiden/vers en eet hallen is wel veel te ruiken ja.yette schreef: ↑10-11-2019 11:57Nu het hier dankzij de kookkunsten zó lekker ruikt ... ik ben gisteren met een stuk nageslacht voor het eerst* naar de zwarte markt in Beverwijk geweest (vind mezelf best stoer, want da's zonder een beperking vast ook wel een dingetje). Maar djeez, al die geuren!!! Wat heb ik nu achteraf spijt dat ik me daar niet voor vier dagen heb volgegeten!
* en laatst

anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 10-11-2019 12:03
0.50% gewijzigd

zondag 10 november 2019 om 12:24

zondag 10 november 2019 om 12:32
zondag 10 november 2019 om 12:33
Ook nog handig.
Geen bijzonderheden

zondag 10 november 2019 om 12:41
Nee. Jeff Bridges.
Geen bijzonderheden
zondag 10 november 2019 om 12:41
Je bedoelt dat je het dan niet op zo’n ronde gaskachel in de kamer hebt staan? Of desnoods zo’n grijze rechthoekige?
Dat is nou echt een van de weinige beelden die ik van forummers’ inrichting heb....
( dat, en dat Hatsetats een houten kast met veel kleine ruitjes heeft)
Nâh....
feow wijzigde dit bericht op 10-11-2019 12:43
Reden: Omtad het fout was
Reden: Omtad het fout was
0.18% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 10 november 2019 om 12:44
Ik heb een houtkachel. Die staat nu flink vol hout in de hens want het is wel zonnig maar heel koud.feow schreef: ↑10-11-2019 12:41Je bedoeld dat je het dan niet op zo’n ronde gaskachel in de kamer hebt staan? Of desnoods zo’n grijze rechthoekige?
Dat is nou echt een van de weinige beelden die ik van forummers’ inrichting heb....
( dat, en dat Hatsetats een houten kast met veel kleine ruitjes heeft)
Nâh....
Geen bijzonderheden