Napraattopic deel 120

01-11-2019 10:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Sudrì schreef:
11-11-2019 22:08
Balen dat het dan nog steeds zoveel pijn doet.
Yep! Maar ik ben een bikkel.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
11-11-2019 22:07
Neuh. Operatie is pas een week geleden.
Maar als we beter zijn gaan we naar een sterrentent.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
yasmijn schreef:
11-11-2019 22:15
I know. Ik hoop dat de man een beetje lief voor je zorgt.
RikM schreef:
11-11-2019 22:14
Het is een gedrocht. Net als de EU zelf eigenlijk, dus wat dat betreft is het wel passend.

En het erge is dat er nog één aankomt; de e-Privacy Verordening. Dus dan krijgen we dit hele gezeik straks wéér.
klopt, de richtlijn wordt een verordening (daar heb ik niet veel last van want ik werk al met de richtlijn) Volgens mij worden we straks ergens anders neergezet, want dit past vast niet in het CM topic

dan nog: de wet is er (wat wij er dan ook wel of niet van vinden) en sanoma dient zich eraan te houden. Ik vind het eerste antwoord van de mod wel heel kort door de bocht want het is gewoon niet conform de wet. Ik denk dat elke forummer er vanuit zou moeten gaan dat sanoma zich aan de wet houdt, en was dus niet het geval toen ze het op fb zetten.
oudebaas schreef:
11-11-2019 22:16
Maar als we beter zijn gaan we naar een sterrentent.
🤩👍🏻
Geen bijzonderheden
Sudrì schreef:
11-11-2019 22:17
I know. Ik hoop dat de man een beetje lief voor je zorgt.
Die is nogal druk. Ben op mezelf aangewezen :proud:
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
11-11-2019 22:15
Zeker weten jij bent geweldig :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
florence13 schreef:
11-11-2019 22:18
klopt, de richtlijn wordt een verordening (daar heb ik niet veel last van want ik werk al met de richtlijn) Volgens mij worden we straks ergens anders neergezet, want dit past vast niet in het CM topic

dan nog: de wet is er (wat wij er dan ook wel of niet van vinden) en sanoma dient zich eraan te houden. Ik vind het eerste antwoord van de mod wel heel kort door de bocht want het is gewoon niet conform de wet. Ik denk dat elke forummer er vanuit zou moeten gaan dat sanoma zich aan de wet houdt, en was dus niet het geval toen ze het op fb zetten.

De mods/de CM/Sanoma hebben al te vaak laten zien dat ze geen kaas hebben gegeten van wetten aangaande het internet/AGV/privacy/smaad, dus ik verwacht daar ook eigenlijk niks meer van.
Such fun!1
O ik dacht dat ik al op Napraat zat haha!
Such fun!1
yasmijn schreef:
11-11-2019 22:20
Dat kan natuurlijk niet zodra je weer beter bent Yasman volledig seks ontzeggen. Dat zal hem leren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
11-11-2019 22:26
Dat kan natuurlijk niet zodra je weer beter bent Yasman volledig seks ontzeggen. Dat zal hem leren
:proud:
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
11-11-2019 22:20
Dat komt wel heel rot uit.
RikM schreef:
11-11-2019 22:14
Het is een gedrocht. Net als de EU zelf eigenlijk, dus wat dat betreft is het wel passend.

En het erge is dat er nog één aankomt; de e-Privacy Verordening. Dus dan krijgen we dit hele gezeik straks wéér.

De uitwerking laat wel te wensen over, maar op zich ben ik wel blij dat er op Europese schaal over nagedacht wordt. Digitale Persoonlijke informatie verzamelen wordt steeds makkelijker, je bent er van afhankelijk en er wordt steeds meer mee gemanipuleerd.

Dan vind ik het op zich wel goed dat er Europese regelgeving komt en dat we niet iets per landje iets lopen te bedenken. En dat we ook niet gaan zitten wachten op regelgeving vanuit Amerika, Rusland of China, dan kan je net zo goed in je blote kont op straat gaan zitten met je creditcard tussen je tanden en je pincode op je voorhoofd.
SHIFTY schreef:
12-11-2019 09:17
De uitwerking laat wel te wensen over, maar op zich ben ik wel blij dat er op Europese schaal over nagedacht wordt. Digitale Persoonlijke informatie verzamelen wordt steeds makkelijker, je bent er van afhankelijk en er wordt steeds meer mee gemanipuleerd.

Dan vind ik het op zich wel goed dat er Europese regelgeving komt en dat we niet iets per landje iets lopen te bedenken. En dat we ook niet gaan zitten wachten op regelgeving vanuit Amerika, Rusland of China, dan kan je net zo goed in je blote kont op straat gaan zitten met je creditcard tussen je tanden en je pincode op je voorhoofd.
Waarom in je blote kont? Doe dan iig ff een vijgenblad voor.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
12-11-2019 09:19
Waarom in je blote kont? Doe dan iig ff een vijgenblad voor.

En blad printen is zooooo 2018
SHIFTY schreef:
12-11-2019 09:22
En blad printen is zooooo 2018
Ik hartje 2018.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
SHIFTY schreef:
12-11-2019 09:17

Dat is ook zo. Er komen genoeg goede ideeën uit de EU, maar zoals altijd is de uitwerking weer zo lomp.

Degene die bedacht heeft dat dit soort privacyverklaringen een goed idee was, die mogen ze van mij echt met onbetaald verlof naar huis sturen.
Mee eens, het is een gedrocht. Maar ik denk ook dat bijvoorbeeld een Nederlandse wetgeving net zo lomp en onhandelbaar zou zijn geworden. De algemene gedachtegang over privacy gaat, naar mijn mening, de verkeerde kant op.

Nu wordt privacy gekoppeld aan alle informatie en de manier hoe je daar mee om gaat. Ik denk dat je meer bezig moet zijn met welke informatie privacygevoelig is; de rest moet je 'los laten'. Uiteindelijk wordt alle informatie van iedereen een brij van gegevens die niet tegen te houden is, maar die ook op zichzelf geen houvast meer geeft.
Malinois schreef:
11-11-2019 19:53
Heb je ooit genoten van een bubbelbad met essentiële oliën en rozenblaadjes, omringd door kaarsen en klassieke muziek op de achtergrond? Voor de Stier is dit wekelijkse routine! Het libido van dit sterrenbeeld is dan ook enorm gevoelig voor prikkels van de zintuigen. Als het meest sensuele teken in de astrologie, heeft de Stier een gevoelige nek (goed om te weten voor jullie volgende date). Zelfs de missionarishouding kan sexy zijn met een Stier, zolang je niet vergeet oogcontact te maken.

Mijn god. Dit heeft toch helegaar niks met seks te maken, jezelf vermommen als een luchtverfrisser en klassieke muziek?

En dat is dan blijkbaar mijn wekelijkse routine. Fijn om te weten.

Echt, Bach neukt toch voor geen meter.....

Oh, dit was echt iets voor mijn ex geweest. Stier inderdaad.
En ik houd volgens m'n sterrenbeeld niet van voorspel. Ex dus. :roll:
dreamer wijzigde dit bericht op 12-11-2019 09:47
3.85% gewijzigd
Later is nu
Pfff hier op het werk heeft een oelewapper vergeten de warmteblowers uit te zetten gister. Dus die hebben de hele nacht keihard lucht van 30C naar binnen geblazen. Het lijkt hier wel een sauna.
Heel fijn met al die fysieke inspanning :@ :swear:
OH help, Broekrok. Sterkte!
Later is nu
broekrok schreef:
12-11-2019 09:46
Pfff hier op het werk heeft een oelewapper vergeten de warmteblowers uit te zetten gister. Dus die hebben de hele nacht keihard lucht van 30C naar binnen geblazen. Het lijkt hier wel een sauna.
Heel fijn met al die fysieke inspanning :@ :swear:

:HA:

Ik bedoel, sterkte! Doe een zomerse outfit aan en waan je in augustus!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
12-11-2019 09:48
:HA:

Ik bedoel, sterkte! Doe een zomerse outfit aan en waan je in augustus!
Wat een goed idee! :lightbulb: :rofl:
broekrok schreef:
12-11-2019 09:49
Wat een goed idee! :lightbulb: :rofl:
Wat een idioot! Nou ja, zonnebril op en gaan! :sun:

:hug:
Life is short. Eat dessert first.
SHIFTY schreef:
12-11-2019 09:40
Mee eens, het is een gedrocht. Maar ik denk ook dat bijvoorbeeld een Nederlandse wetgeving net zo lomp en onhandelbaar zou zijn geworden. De algemene gedachtegang over privacy gaat, naar mijn mening, de verkeerde kant op.

Nu wordt privacy gekoppeld aan alle informatie en de manier hoe je daar mee om gaat. Ik denk dat je meer bezig moet zijn met welke informatie privacygevoelig is; de rest moet je 'los laten'. Uiteindelijk wordt alle informatie van iedereen een brij van gegevens die niet tegen te houden is, maar die ook op zichzelf geen houvast meer geeft.
waar het probleem zit is dat heel veel informatie niet privacy gevoelig 'voelt', totdat je het gaat koppelen en dan wordt het opeens privacy gevoelig, dat probeert die wet te ondervangen maar schiet op bepaalde punten gewoon helemaal door. Op sommige punten is het ook niet meer uit te leggen. Ik ben blij dat er wetgeving is maar het had wat simpeler gemogen naar mijn idee.

(yeay!!! ik mag napraten!!!!! met dank aan de moderator die mij hierheen verplaatst heeft)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven