Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 5 november 2019 om 08:56
Zelfs ik vermoedde dat.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 5 november 2019 om 08:57

dinsdag 5 november 2019 om 09:06
Daarom post ik dan verder niet mee in zo'n topic, vanwege dat ieniemini kansje dat het toch echt is.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 5 november 2019 om 10:23
Watje.PoesinBoots schreef: ↑05-11-2019 10:18Mogguh
Ik heb de kachel aan![]()
Fijn van redelijke nacht Yasmijn. Hoop voor Oude baas en Philae ook.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 5 november 2019 om 10:25
Heeft er iemand dat nog niet dan? Het is koud hier!PoesinBoots schreef: ↑05-11-2019 10:18Mogguh
Ik heb de kachel aan![]()
Fijn van redelijke nacht Yasmijn. Hoop voor Oude baas en Philae ook.
Life is short. Eat dessert first.

dinsdag 5 november 2019 om 11:13
Dit!doornroosje9 schreef: ↑05-11-2019 09:03Nieuwe nick aanmaken hoor, niet meer posten na 66666. Dat is gewoon fantastisch.
dinsdag 5 november 2019 om 12:06
Sterkte voor alle zieken en een dikke knuffel voor Oude baas, wat een klotezooi zeg.
Gister de nieuwe keuken geplaatst en ik probeer dat ding nu schoon te krijgen, zo jammer dat je niet gelijk met inruimen kan beginnen.
Maar de nieuwe koffiemachine zet een heerlijk bakkie gelukkig, dus veel koffiepauze.
Gister de nieuwe keuken geplaatst en ik probeer dat ding nu schoon te krijgen, zo jammer dat je niet gelijk met inruimen kan beginnen.
Maar de nieuwe koffiemachine zet een heerlijk bakkie gelukkig, dus veel koffiepauze.
I like being a mess. It's who I am.
dinsdag 5 november 2019 om 12:23
Goh, hier ook.
dinsdag 5 november 2019 om 12:39
Ik had een onrustige nacht met veel hazenslaapjes en wat pijn. Ik lig nog een paar dagen in het ziekenhuis. Geen opiaten meer, dus helder. Ik begrijp dat jij gelijk weer naar huis was. Vandaag ben je wat helderder?yasmijn schreef: ↑05-11-2019 08:57Oude Baas, beetje kunnen slapen?
Ik redelijk, 2 keer wakker geweest. Heb wel beneden op de bank geslapen ivm de opiaten. Ben altijd bang dat ik door die dingen ga ronddwalen en dan van de trap af mieter.
Vandaag aankijken of ik het zonder opiaten afkan, alleen met paras.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)
dinsdag 5 november 2019 om 12:40
DankjeAllyMcBeal schreef: ↑05-11-2019 12:06Sterkte voor alle zieken en een dikke knuffel voor Oude baas, wat een klotezooi zeg.

Heb je de keuken zelf geplaatst? Knap hoor!
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)
dinsdag 5 november 2019 om 12:41
Wat gek! Vanmorgen zat ze echt bijna aan de 66666 postings. Mir je krijgt een herkansing!

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.