Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 4 november 2019 om 21:28
In PB zou kunnen, daar weet ik het fijne niet van. Ik heb enkel een paar gewone berichten met hem gewisseld op een paar topics van hem.
Hij had/heeft ze in ieder geval ook duidelijk niet alle 24 in het kratje, maar op een hele andere manier dan 'onze' Claudio/Babette etc.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 4 november 2019 om 21:28
Ach ja ik vergeet soms hoe jong en onervaren de Mods zijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 4 november 2019 om 21:30
Nou dit was zeer duidelijk.

maandag 4 november 2019 om 21:30
Het viel mij vandaag op dat er veel nieuw TO’s zijn met een naam die eindigt op -lingXXX (drie nummers)
Vermoed dat het allemaal dezelfde is.
anoniem_327839 wijzigde dit bericht op 04-11-2019 21:30
0.73% gewijzigd

maandag 4 november 2019 om 21:32
Waarom nou weer die sneer?
maandag 4 november 2019 om 21:32
maandag 4 november 2019 om 21:34
Niet voor iedereen ik wist dat het een troll was maar niet dat het een bekende trolley was. Vooral een idioot dacht ik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 4 november 2019 om 21:34
True, maar als je nu bij een troltopic je zelfs nog moet gaan afvragen of de trol wel is wie hij zegt dat hij is...AeonOfWinter schreef: ↑04-11-2019 21:32Kan in principe natuurlijk iedereen doen die een beetje bekend is met die periode op dit forum en kan rijmelarijen.

maandag 4 november 2019 om 21:35
Nee maar dat het gewoon een troll was was duidelijkcharlottew88 schreef: ↑04-11-2019 21:34Niet voor iedereen ik wist dat het een troll was maar niet dat het een bekende trolley was. Vooral een idioot dacht ik.
maandag 4 november 2019 om 21:36

maandag 4 november 2019 om 21:49
ModeratorViva schreef: ↑04-11-2019 18:58Het topic 'Buikpijn, maar waardoor?' is verwijderd ivm medisch advies vragen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Het ligt aan de mod-van-dienst hoe de regels geïnterpreteerd worden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 4 november 2019 om 21:50
maandag 4 november 2019 om 21:56

maandag 4 november 2019 om 22:54
En jij maar denken dat een topic over de nieuwe deurmat een hoog andijviegehalte had, wordt er prompt een ander topic geopend over de vraag welk centerparcs het beste is.
Ik moest me toch inhouden om niet te vragen of dat net zoiets is als een topic over welke ingegroeide teennagel het minst zeer doet?