Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 7 november 2019 om 17:21
Nu wil ik friet. Afgelopen weekend had ik Chinees. Vanavond gegrilde groente op plaatbrood.

donderdag 7 november 2019 om 17:41
Wat is precies het dilemma?

Life is short. Eat dessert first.

donderdag 7 november 2019 om 17:43
Of dat wel mocht van mezelf, vandaag Chinees.

donderdag 7 november 2019 om 17:46
Ja, mag wel.

donderdag 7 november 2019 om 17:52
Heerlijk!Coconuts12 schreef: ↑07-11-2019 17:23Ook lekker wat jij eet. Toch Chinees besteld. Ben alleen vanavond en geen zin meer om te koken na een drukke opruim sessie vanmiddag.
donderdag 7 november 2019 om 17:59
Natuurlijk mag dat. Altijd.
Life is short. Eat dessert first.

donderdag 7 november 2019 om 18:33
Oww dat is ook goed om te weten!
Daar ben ik immers over niet al te lange tijd ook

donderdag 7 november 2019 om 18:56

donderdag 7 november 2019 om 19:13
Mijn visum is makkelijker.
Ik roep gewoon keihard TREKKER!
Tegen de tijd dat zo’n randstedeling weer durft te kijken (of klaar is met verward kijken ‘waar dan?’/ hautain brabbelen dat ze het woord tractor prefereren) ben ik die brug al lang over.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 7 november 2019 om 19:14
Alsof wij niet weten wat een trekker is. Tststs.

donderdag 7 november 2019 om 19:18

Vergeet ook je riek niet om je woorden kracht bij te zetten.

donderdag 7 november 2019 om 19:39
Ik zal het eerlijk toegeven.
Geboren en getogen in de meest bekakte wijk van de hofstad gebruikte ik ook het woord tractor, uiteraard
Ik wist niet eens wat een trekker in die zin was.
Maar sinds ik in het oosten van dit land woon en erop ben aangesproken én uitgelachen dat men het hier niet heeft over een tractor maar over een trekker, weet ik beter
Geboren en getogen in de meest bekakte wijk van de hofstad gebruikte ik ook het woord tractor, uiteraard

Maar sinds ik in het oosten van dit land woon en erop ben aangesproken én uitgelachen dat men het hier niet heeft over een tractor maar over een trekker, weet ik beter

donderdag 7 november 2019 om 19:42
Zie. Terecht van dat visum.broekrok schreef: ↑07-11-2019 19:39Ik zal het eerlijk toegeven.
Geboren en getogen in de meest bekakte wijk van de hofstad gebruikte ik ook het woord tractor, uiteraardIk wist niet eens wat een trekker in die zin was.
Maar sinds ik in het oosten van dit land woon en erop ben aangesproken én uitgelachen dat men het hier niet heeft over een tractor maar over een trekker, weet ik beter![]()
En wat anders: ik heb zo’n pesthekel aan hysterische reacties van forummers die niet goed lezen of kunnen lezen.

donderdag 7 november 2019 om 19:43