Napraattopic deel 120

01-11-2019 10:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
07-11-2019 19:43
Maak je toch niet druk joh. Je zou er beter aan doen vast een uitputtende menstruatielessenserie te ontwerpen.
Ik ben het gewoon zat. Hou je bek als je te dom bent om te lezen (niet tegen jou natuurlijk).
Ik heb niet eens aparte lessen seksuele voorlichting! Zal me gaan schamen en nog wat koeienogen bij Broekrok uit de regio vandaan halen.
Sudrì schreef:
07-11-2019 19:17
Ik ook, maar dan weten ze weer niet waar het over gaat.

Hebben ze al een eigen taal binnen google translate? Ik wil niet teveel moeite hoeven doen.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Sudrì schreef:
07-11-2019 19:45
Ik ben het gewoon zat. Hou je bek als je te dom bent om te lezen (niet tegen jou natuurlijk).
Ik heb niet eens aparte lessen seksuele voorlichting! Zal me gaan schamen en nog wat koeienogen bij Broekrok uit de regio vandaan halen.
Ik stuur ze met liefde op!
broekrok schreef:
07-11-2019 19:49
Ik stuur ze met liefde op!
Stuk of 10.
Coconuts12 schreef:
07-11-2019 17:23
Ook lekker wat jij eet. Toch Chinees besteld. Ben alleen vanavond en geen zin meer om te koken na een drukke opruim sessie vanmiddag.
Lekker Coco ik hoop dat je ervan hebt genoten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sudrì schreef:
07-11-2019 19:42

En wat anders: ik heb zo’n pesthekel aan hysterische reacties van forummers die niet goed lezen of kunnen lezen.
Dat zijn er nogal wat.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
07-11-2019 20:15
Dat zijn er nogal wat.
Ja. En ben er even helemaal klaar mee.
charlottew88 schreef:
07-11-2019 20:09
Lekker Coco ik hoop dat je ervan hebt genoten.
Ja, was lekker!
Coconuts12 schreef:
07-11-2019 20:24
Ja, was lekker!
Wat had je?
Ik heb het liefst babi pangang en gebakken banaan.
Babi pangang spek! En Babi Ketjap en Kip Kerrie en Foe Yong Hai om het af te maken. En Koe Lu Yuk.
Ik hou zo van Chinees.

Ik hou niet van domme topics.
Betty_Slocombe schreef:
07-11-2019 20:34
Babi pangang spek! En Babi Ketjap en Kip Kerrie en Foe Yong Hai om het af te maken. En Koe Lu Yuk.
Ik hou zo van Chinees.

Ik hou niet van domme topics.

Kun je mij voor wakker maken!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben wel blij dat we het inmiddels niet meer over het forum hebben. Dat ging ook wel een beetje ver vond ik achteraf.
SHIFTY schreef:
07-11-2019 21:05
Ik ben wel blij dat we het inmiddels niet meer over het forum hebben. Dat ging ook wel een beetje ver vond ik achteraf.
Ja, al dat napraten. Pffff.
Maud*de*Braose schreef:
07-11-2019 21:06
Ja, al dat napraten. Pffff.

Precies. Blij dat het weer lekker over eten gaat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
SHIFTY schreef:
07-11-2019 21:05
Ik wil nog steeds dat die balk opzij weggaat en dat de moderators niet wissen wat kritisch is omdat ze dat provoceren noemen. Ik wil dat ze begrijpen dat kritiek geen provocatie is. En ik wil ook Babi Pangang Spek.
Is er inmiddels wel een consensus over wat spoileren is?
Nouschi schreef:
07-11-2019 21:09
Precies. Blij dat het weer lekker over eten gaat.
Nou, hmmm, chinees vind ik dan weer minder.
Ja, ik heb vandaag de hele dag hard gewerkt voor mijn geld, misschien kunnen jullie die discussie nog even voor me overdoen? Ik heb geen zin om terug te lezen.
Sudrì schreef:
07-11-2019 21:10
Is er inmiddels wel een consensus over wat spoileren is?

Volgens mij niet. Even wachten op Herfstappeltaart, kunnen we weer los. Biertje en borrelplank erbij en gaan.
Betty_Slocombe schreef:
07-11-2019 21:10
Ik wil nog steeds dat die balk opzij weggaat en dat de moderators niet wissen wat kritisch is omdat ze dat provoceren noemen. Ik wil dat ze begrijpen dat kritiek geen provocatie is. En ik wil ook Babi Pangang Spek.

Op alle punten mee eens. En ook een elegante combinatie van standpunten. Gooi er groepje chocolade bij en ik denk dat iedereen er wel wat mee kan.
Betty_Slocombe schreef:
07-11-2019 21:11
Ja, ik heb vandaag de hele dag hard gewerkt voor mijn geld, misschien kunnen jullie die discussie nog even voor me overdoen? Ik heb geen zin om terug te lezen.
Gewoon gloeiende gloeiende niet spoileren, hoe moeilijk kan het zijn. En als het wel mag zet je het in de OP. SPOILERTOPIC, en klaar!
Kan iemand ff hier spoileren hoeveel het staat bij Faaijenoord?
Geen zin om de tv aan te zetten.
broekrok schreef:
07-11-2019 21:16
Www.google.nl
broekrok schreef:
FEYENOORD 0 BSC YOUNG BOYS 0
broekrok schreef:
0-0 en Penalty voor Feyenoord. 1-0 dus inmiddels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven