Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het toppunt vond ik wel e-mail van de ANWB waarin me "bizarre kortingen" werden beloofd. Bizar is niet echt het woord dat ik verbind met fietsendragers en windjacks, maar het hoort er allemaal bij tegenwoordig.
Solomio schreef:
28-11-2019 19:19
Is toch ook vaak bij die BTW-actie van de Mediamarkt?
Ik denk het. Nog nooit iets bij de Mediamarkt gekocht. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
PoesinBoots schreef:
28-11-2019 19:21
Zij jou wel dus :biggrin:

Blijkbaar. Misschien iemand die verder nooit in een topic reageert....hmmmm.... :wtf:
Ik ben trouwens wel heel blij met Black Friday.
Ik doe mee aan van die klikmails: als je daarop klikt krijg je een cent ofzo.
En deze tijd van het jaar verdien ik me suf: dagelijks meerdere aanbiedingen voor ziektekostenverzekeringen en de hele week al extra BF-mails.
Boel centen verdiend. :biggrin:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Als het al echt om de aanbiedingen gaat die niet eerst verhoogd zijn in de maanden ervoor.. dan is het vaak een slecht verkopend product of ouder product, dus een ouder model/serie/jaargang.

Net als bij de normale sale. :-D
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 28-11-2019 19:31
16.49% gewijzigd
Maud*de*Braose schreef:
28-11-2019 19:19
Soms verlang ik wel weer terug naar de oude tijden, dat het twee keer per jaar uitverkoop was. En verder geen gedoe. Lekker overzichtelijk.
Toen werd je ook geflest hoor. Mijn vader had een beddenwinkel, en als het weer eens uitverkoop was kwamen de Uitverkoop-prijskaarten uit de kast en daar schreven we dan dingen op als NU 100 GULDEN, en die plakten we dan vals grinnikend op een matras die daags voor de uitverkoop nog 80 gulden kostte. En men trapte er nog massaal in ook :proud:
Lady*Voldemort schreef:
28-11-2019 19:29
Toen werd je ook geflest hoor. Mijn vader had een beddenwinkel, en als het weer eens uitverkoop was kwamen de Uitverkoop-prijskaarten uit de kast en daar schreven we dan dingen op als NU 100 GULDEN, en die plakten we dan vals grinnikend op een matras die daags voor de uitverkoop nog 80 gulden kostte. En men trapte er nog massaal in ook :proud:

:hihi:
Lady*Voldemort schreef:
Ja dat.

Of 1 best mooie aanbieding om mensen te lokken en de rest waren meer van dat soort nepaanbiedingen.
Viel me destijds ook altijd op bij dat Prijzencircus bij V&D, was alles nog steeds duur, maar werd wel massaal gekocht.

David Dunning
Zo, weekend!!
broekrok schreef:
28-11-2019 19:50
Zo, weekend!!
:jump:

David Dunning
broekrok schreef:
Zo, weekend!!
:cheers:
:cheer2:
Solomio schreef:
28-11-2019 19:37
Viel me destijds ook altijd op bij dat Prijzencircus bij V&D, was alles nog steeds duur, maar werd wel massaal gekocht.
Die kochten er ook speciaal voor in.
Ik heb ds in de VS iets gekocht wat normaal $300 is en nu $70. En die aanbieding was wel echt.
broekrok schreef:
Zo, weekend!!
:yes:

:lips:
Life is short. Eat dessert first.
broekrok schreef:
28-11-2019 19:52
:cheer2:
Ik heb zaterdag een jarig kind, je kunt taart komen eten. :biggrin:

David Dunning
Ik snap die hordes niet die dan staan te wachten tot de winkel open gaat om iets te mogen kopen.

Alsof het een gunst is om in hun winkeltje te mogen lopen om je geld aan hun te geven.
Solomio schreef:
28-11-2019 19:54
Ik heb zaterdag een jarig kind, je kunt taart komen eten. :biggrin:
Als ik in je buurt zou zijn, deed ik dat zeker. Maar ik ga dan elders in het land iets vrijwilligs doen :P Overigens ook op 1,5 uur in de fwattuur.
Star² schreef:
28-11-2019 18:36
Ja, die zoon die op zijn hoofd was gevallen.
:idee:

Had zij geen perma?
SHIFTY schreef:
28-11-2019 19:56
Ik snap die hordes niet die dan staan te wachten tot de winkel open gaat om iets te mogen kopen.

Alsof het een gunst is om in hun winkeltje te mogen lopen om je geld aan hun te geven.

Ik snap daar ook helemaal niks van. Doorgedraaide consumptiemaatschappij.
Sudrì schreef: 1574967180 user_id=392256]
Die kochten er ook speciaal voor in.[/b]
Ik heb ds in de VS iets gekocht wat normaal $300 is en nu $70. En die aanbieding was wel echt.
Ja, dat ook.

Ik heb ook een echte aanbieding en als je iets toch al echt zou willen kopen is het soms best waard op even te kijken overal.
Misschien heb je wel echt mazzel.

Zo niet wacht je tot na de nepaanbieding en koop je het dan. :-D
broekrok schreef:
28-11-2019 19:56
Als ik in je buurt zou zijn, deed ik dat zeker. Maar ik ga dan elders in het land iets vrijwilligs doen :P Overigens ook op 1,5 uur in de fwattuur.
Ontwikkelingshulp?
Lady*Voldemort schreef:

Dat mag dus tegenwoordig niet meer, valt onder prijsmisleiding.

Ik neem aan dat de ACM er meer op controleert, rond Black Friday.
Sudrì schreef:
28-11-2019 20:00
Ontwikkelingshulp?
:rofl:
Je zou het denken.... Aan de overkant van de IJssel
RikM schreef:
28-11-2019 20:01
Dat mag dus tegenwoordig niet meer, valt onder prijsmisleiding.

Ik neem aan dat de ACM er meer op controleert, rond Black Friday.
Neem je dat aan of hoop je dat? :-D :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven