Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 28 november 2019 om 19:23
Blijkbaar. Misschien iemand die verder nooit in een topic reageert....hmmmm....

donderdag 28 november 2019 om 19:23
Ik ben trouwens wel heel blij met Black Friday.
Ik doe mee aan van die klikmails: als je daarop klikt krijg je een cent ofzo.
En deze tijd van het jaar verdien ik me suf: dagelijks meerdere aanbiedingen voor ziektekostenverzekeringen en de hele week al extra BF-mails.
Boel centen verdiend.
Ik doe mee aan van die klikmails: als je daarop klikt krijg je een cent ofzo.
En deze tijd van het jaar verdien ik me suf: dagelijks meerdere aanbiedingen voor ziektekostenverzekeringen en de hele week al extra BF-mails.
Boel centen verdiend.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 28 november 2019 om 19:24

donderdag 28 november 2019 om 19:29
Toen werd je ook geflest hoor. Mijn vader had een beddenwinkel, en als het weer eens uitverkoop was kwamen de Uitverkoop-prijskaarten uit de kast en daar schreven we dan dingen op als NU 100 GULDEN, en die plakten we dan vals grinnikend op een matras die daags voor de uitverkoop nog 80 gulden kostte. En men trapte er nog massaal in ookMaud*de*Braose schreef: ↑28-11-2019 19:19Soms verlang ik wel weer terug naar de oude tijden, dat het twee keer per jaar uitverkoop was. En verder geen gedoe. Lekker overzichtelijk.

donderdag 28 november 2019 om 19:31
Lady*Voldemort schreef: ↑28-11-2019 19:29Toen werd je ook geflest hoor. Mijn vader had een beddenwinkel, en als het weer eens uitverkoop was kwamen de Uitverkoop-prijskaarten uit de kast en daar schreven we dan dingen op als NU 100 GULDEN, en die plakten we dan vals grinnikend op een matras die daags voor de uitverkoop nog 80 gulden kostte. En men trapte er nog massaal in ook![]()

donderdag 28 november 2019 om 19:32
Ja dat.Lady*Voldemort schreef: ↑28-11-2019 19:29Toen werd je ook geflest hoor. Mijn vader had een beddenwinkel, en als het weer eens uitverkoop was kwamen de Uitverkoop-prijskaarten uit de kast en daar schreven we dan dingen op als NU 100 GULDEN, en die plakten we dan vals grinnikend op een matras die daags voor de uitverkoop nog 80 gulden kostte. En men trapte er nog massaal in ook![]()
Of 1 best mooie aanbieding om mensen te lokken en de rest waren meer van dat soort nepaanbiedingen.

donderdag 28 november 2019 om 19:53

donderdag 28 november 2019 om 19:58

donderdag 28 november 2019 om 20:00
Ja, dat ook.Sudrì schreef: ↑1574967180 user_id=392256]
Die kochten er ook speciaal voor in.[/b]
Ik heb ds in de VS iets gekocht wat normaal $300 is en nu $70. En die aanbieding was wel echt.
Ik heb ook een echte aanbieding en als je iets toch al echt zou willen kopen is het soms best waard op even te kijken overal.
Misschien heb je wel echt mazzel.
Zo niet wacht je tot na de nepaanbieding en koop je het dan.

donderdag 28 november 2019 om 20:01
Lady*Voldemort schreef: ↑28-11-2019 19:29Toen werd je ook geflest hoor. Mijn vader had een beddenwinkel, en als het weer eens uitverkoop was kwamen de Uitverkoop-prijskaarten uit de kast en daar schreven we dan dingen op als NU 100 GULDEN, en die plakten we dan vals grinnikend op een matras die daags voor de uitverkoop nog 80 gulden kostte. En men trapte er nog massaal in ook![]()
Dat mag dus tegenwoordig niet meer, valt onder prijsmisleiding.
Ik neem aan dat de ACM er meer op controleert, rond Black Friday.