Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik ben ook gek op koopjes, nog steeds. Vroeger was een koopje ook gewoon de enige manier om iets te kunnen kopen, maar nog steeds krijg ik er een fijn gevoel van. Maar ik koop al een hele poos niet meer alleen om te hebben.
Behalve sokken en douchegel. Met de laatste ben ik gestopt na de laatste telling, de eerste stop ik ook als ik 100 paar heb.
Lady*Voldemort schreef:
28-11-2019 20:53
Ik begrijp nooit zo goed waar die mensen vandaan komen die wel aan winkelbestormingen doen. Ik ken er werkelijk niet één, maar ze schijnen echt te bestaan.
Ik heb zelf wel al een paar keer voor openingstijd bij een winkel gestaan omdat ik een bijzondere aanbieding wilde kopen. Maar bestormen doen we niet in het beschouwelijke Groningen.
Betty_Slocombe schreef:
28-11-2019 21:02
Ik ben ook gek op koopjes, nog steeds. Vroeger was een koopje ook gewoon de enige manier om iets te kunnen kopen, maar nog steeds krijg ik er een fijn gevoel van. Maar ik koop al een hele poos niet meer alleen om te hebben.
Behalve sokken en douchegel. Met de laatste ben ik gestopt na de laatste telling, de eerste stop ik ook als ik 100 paar heb.
Gekke sokken is een eerste levensbehoefte.
Sudrì schreef:
28-11-2019 21:06
Gekke sokken is een eerste levensbehoefte.
Jammer alleen dat de wasmachine ze steeds opvreet.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
28-11-2019 21:08
Was jij niet degene die zijn afwas de afwasmachine inflikkerde? Als je dat ook met de wasmachine doet, snap ik wel dat je sokken op een gegeven moment pleite zijn. ;-D
Sokken gaan tussen de trommel en de kast van de machine zitten en gaan daar langzaam stuk. Heel triest.
Betty_Slocombe schreef:
28-11-2019 21:14
Sokken gaan tussen de trommel en de kast van de machine zitten en gaan daar langzaam stuk. Heel triest.
Dit klinkt wel zielig.
oudebaas schreef:
28-11-2019 21:08
Geen last van.
Betty_Slocombe schreef:
28-11-2019 21:03
Ik heb zelf wel al een paar keer voor openingstijd bij een winkel gestaan omdat ik een bijzondere aanbieding wilde kopen. Maar bestormen doen we niet in het beschouwelijke Groningen.
Ik zag gisteren nog wel stapels Happy Socks liggen bij het Kruitvat in P. Waren mij allemaal te groot
Later is nu
Betty_Slocombe schreef:
28-11-2019 21:03
Ik ga weleens voor de sensatie. Het is gewoon leuk om bijv zo'n h&m/lagerfeld iets te zien, al die meisjes die dan helemaal blij 600 euro afrekenen. Omdat ik daar toch vaak voor mijn werk moest zijn paste ik weleens een afspraak erop aan, maar meer als toeschouwer.
Ervaring leert dat uit hebberigheid dan toch wat kopen in mijn geval nergens op slaat, ik ben nou eenmaal geen type ervoor.
Wel ben ik toen er een heel bijzondere supermarkt werd geopend daar met kind gaan staan, wij vonden het heel wat want we kregen sushi en een goodiebag.
Sudrì schreef:
28-11-2019 20:06
Niet leuk.
Ik kan je Asos.com aanraden. Ik heb weer een voorraad fantastische kerstsokken en als ik dan die glitters aantrek word ik eventjes heel blij.
Mijn haar kan tegenwoordig in een staart(je) en nu heb ik een kerst-haarelastiek gekocht.
Werd ik ook blij van.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
28-11-2019 21:34
Mijn haar kan tegenwoordig in een staart(je) en nu heb ik een kerst-haarelastiek gekocht.
Werd ik ook blij van.
Denk dat je dat heel leuk staat zo'n staartje! En altijd leuk om iets te kopen waar je blij van wordt.
Afbeelding

David Dunning
Dreamer schreef:
28-11-2019 21:28
Ik zag gisteren nog wel stapels Happy Socks liggen bij het Kruitvat in P. Waren mij allemaal te groot
Die aanbieding was mij nog niet goedkoop genoeg :proud: Je bent niet zomaar de queen of skeer, natuurlijk.
Coconuts12 schreef:
28-11-2019 21:21
Dit klinkt wel zielig.
Giro 555 doet er niets mee verder. Het is onbekend leed.
Solomio schreef:
28-11-2019 21:34
Werd ik ook blij van.
Wat leuk! Het mijne niet meer.
Solomio schreef:
28-11-2019 21:46
Afbeelding
Ik vind thuis zitten echt heel duur. Werken is goedkoper.
Sudrì schreef:
28-11-2019 21:54
Ik vind thuis zitten echt heel duur. Werken is goedkoper.
Daarbij bestel ik veel online, dus het slaat verder nergens op.
Maar ja, ik wil ook wel eens een plaatje plakken.

David Dunning
Solomio schreef:
28-11-2019 21:58
Daarbij bestel ik veel online, dus het slaat verder nergens op.
Maar ja, ik wil ook wel eens een plaatje plakken.
Advies: iets met glitters.
Bill Burr had zo'n mooie rant over Black Friday.

"There is nothing in Wallmart worth getting trampled over." :biggrin:

https://www.youtube.com/watch?v=1ZXYGxrNWbo
Zeg Su, doe es een prettiger toontje.

David Dunning
Solomio schreef:
28-11-2019 22:40
Zeg Su, doe es een prettiger toontje.
Als mensen minder onwijs doen en eens op zoek gaan naar feiten.

Verder heb ik 4 etiketjes dus het recht om los te gaan.
Phineas schreef:
28-11-2019 21:11
Was jij niet degene die zijn afwas de afwasmachine inflikkerde? Als je dat ook met de wasmachine doet, snap ik wel dat je sokken op een gegeven moment pleite zijn. ;-D
Hoho! Sokken zijn wel wat anders dan servies!
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Betty_Slocombe schreef:
28-11-2019 21:47
Giro 555 doet er niets mee verder. Het is onbekend leed.
Belachelijk.
oudebaas schreef:
28-11-2019 22:45
Hoho! Sokken zijn wel wat anders dan servies!
Afbeelding

Ook sokken kwijt...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven