Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik wilde de happy socks-adventskalender die Kruidvat verkocht. 24 Paar sokken voor 10 Euro. Echt waar. Maar eikels kochten de webshop leeg en bieden de kalender nu aan op Marktplaats voor 70 Euro. En dat was intens slecht voor mijn humeur, dat zo fragiel is dat sokken al zorgen voor verdrietjes.
RikM schreef:
28-11-2019 20:01
Dat mag dus tegenwoordig niet meer, valt onder prijsmisleiding.

Ik neem aan dat de ACM er meer op controleert, rond Black Friday.
Nee hoor. Er stond namelijk nergens op die kaart dat die matras was afgeprijsd, alleen dat ie NU honderd gulden kostte. En daar was geen woord aan gelogen :D
Betty_Slocombe schreef:
28-11-2019 20:02
Ik wilde de happy socks-adventskalender die Kruidvat verkocht. 24 Paar sokken voor 10 Euro. Echt waar. Maar eikels kochten de webshop leeg en bieden de kalender nu aan op Marktplaats voor 70 Euro. En dat was intens slecht voor mijn humeur, dat zo fragiel is dat sokken al zorgen voor verdrietjes.
Niet leuk.
Ik kan je Asos.com aanraden. Ik heb weer een voorraad fantastische kerstsokken en als ik dan die glitters aantrek word ik eventjes heel blij.
Lucifer2018 schreef:
Neem je dat aan of hoop je dat? :-D :-D

Afgelopen jaren hebben ze er veel op gecontroleerd, en hebben een aantal ketens (o.a. MediaMarkt, Blokker, Wehkamp, Bol.com) flink op hun donder gehad.
Wat dat betreft is Black Friday natuurlijk wel handig want je weet precies wanneer de aktie komt.
Betty_Slocombe schreef:
Shit, gemist. Aso zeg ook weer.

Ik heb bij de Bijenkorf 3 paar voor 20 euro gekocht, in de aanbieding. :-D
Sudrì schreef:
28-11-2019 20:06
Niet leuk.
Ik kan je Asos.com aanraden. Ik heb weer een voorraad fantastische kerstsokken en als ik dan die glitters aantrek word ik eventjes heel blij.
Ik ga kijken!
Vraagje aan Enn. Ik heb een nieuwe ava voor de feestdagen, maar ik kan je topic niet meer vinden om hem te laten glitteren.
Lady*Voldemort schreef:
28-11-2019 20:03
Nee hoor. Er stond namelijk nergens op die kaart dat die matras was afgeprijsd, alleen dat ie NU honderd gulden kostte. En daar was geen woord aan gelogen :D

O, op die manier. Ja, dan kom je er wel mee weg. Maar we hadden het over grote kortingsacties.
Sudrì schreef:
28-11-2019 20:06
Niet leuk.
Oh Asos. Mijn dochter heeft daar laatst schoenen gekocht, en die mensen wisten er zo'n administratieve bende van te maken dat dochter haar schoenen uiteindelijk gratis had en ondanks herhaalde verzoeken niet eens meer mocht betalen :rofl:
Betty_Slocombe schreef:
28-11-2019 20:08
Ik ga kijken!
Ik draag ze ook het hele jaar trouwens.
Ik heb inmiddels flamingo’s met kerstpakjes, diversen.
Eenhoorns met kerstpakjes, diversen
Dino verkleed als kerstboom.
Dino met kerstpakjes, diversen.
Kangaroos in kerstpakjes.
Koala’s in kerstpakjes.

En sokken verkleed ananassen, watermeloenen en aardbeien.
Lady*Voldemort schreef:
28-11-2019 20:09
Oh Asos. Mijn dochter heeft daar laatst schoenen gekocht, en die mensen wisten er zo'n administratieve bende van te maken dat dochter haar schoenen uiteindelijk gratis had en ondanks herhaalde verzoeken niet eens meer mocht betalen :rofl:
Echt nooit gedoe gehad daar. Snelle en nette service.
Coconuts12 schreef:
Vraagje aan Enn. Ik heb een nieuwe ava voor de feestdagen, maar ik kan je topic niet meer vinden om hem te laten glitteren.
Staat op overig.
Sudrì schreef:
28-11-2019 20:13
Staat op overig.
Ah, dank! Ik ga daar eens zoeken. Gevonden.
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 28-11-2019 20:20
6.46% gewijzigd
Sudrì schreef:
28-11-2019 20:12
Echt nooit gedoe gehad daar. Snelle en nette service.
Mijn dochter was ook zeer tevreden hoor :rofl:
Broekrok, geen vuur! o_o
SHIFTY schreef:
28-11-2019 19:56
Ik snap die hordes niet die dan staan te wachten tot de winkel open gaat om iets te mogen kopen.

Alsof het een gunst is om in hun winkeltje te mogen lopen om je geld aan hun te geven.
Ik heb daar nog eens een topic over geopend in verband met de opening van een nieuwe Media Markt vestiging.

actueel/massale-gekte/list_messages/450 ... #p30484271
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
Zolang mensen zich ziek kopen op aliexpress verbaast niets me. Op Netflix staat nu een docu over alle namaak make-up die uit die contreien komt, onvoorstelbaar dat mensen dat daar durven te kopen. Ook allerlei medicijnen enzo. Dan ben je echt goed gestoord hoor.
yasmijn schreef:
28-11-2019 18:53
Troost je, BF is zo nep als wat. Oplichterij.
Ik bedoelde ook eigenlijk.. Hoef me niet druk te maken over BF want geen geld.
Totaal niet als probleem.
Ik vind het er niet uit zien; al die wanhopige mensen die elkaar onder de voet lopen om zelf geen leuke deals mis te lopen. Sorry, daar voel ik me echt te goed voor.
Ik voel me echt nergens te goed voor. Maar ik heb er vooral geen zin in én ik wil niks én ik heb geld genoeg om het op een ander moment te kunnen kopen.
Coconuts12 schreef:
Ik las cavia ipv ava :facepalm:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
28-11-2019 20:46
Ik las cavia ipv ava :facepalm:
:HA:
Betty_Slocombe schreef:
28-11-2019 20:44
Ik voel me echt nergens te goed voor. Maar ik heb er vooral geen zin in én ik wil niks én ik heb geld genoeg om het op een ander moment te kunnen kopen.
Precies.

Maar het wordt echt gebracht alsof het je verdienste is dat je iets in de 'uitverkoop' heb kunnen kopen. Dat je jezelf dan een schouderklopje kunt geven. En dat mensen dan zeggen dat ze iets 'gescoord' hebben :facepalm: Ik heb zo'n hekel aan dat woord... Het onderstreept voor mij de consumptiegekte.
Betty_Slocombe schreef:
28-11-2019 20:44
Ik begrijp nooit zo goed waar die mensen vandaan komen die wel aan winkelbestormingen doen. Ik ken er werkelijk niet één, maar ze schijnen echt te bestaan.
Phineas schreef:
28-11-2019 20:52
Precies.

Maar het wordt echt gebracht alsof het je verdienste is dat je iets in de 'uitverkoop' heb kunnen kopen. Dat je jezelf dan een schouderklopje kunt geven. En dat mensen dan zeggen dat ze iets 'gescoord' hebben :facepalm: Ik heb zo'n hekel aan dat woord... Het onderstreept voor mij de consumptiegekte.
Oh, ik ben oprecht blij met mijn BF aankoop. Had het normaal gesproken nooit gekocht, het is ook nog eens overbodige luxe, maar wel ontzettend leuk. En een ‘belevenis’ (wat een achterlijk woord is dat), dus straks leuke herinneringen.
Dus deze aankoop voelt echt als een :yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven