Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 29 november 2019 om 17:20
Sint Pannenkoek? Dat moet ik gaan googlen.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 29 november 2019 om 17:30

There is always something happening, and it's usually right now
vrijdag 29 november 2019 om 18:00
Huh? Hoe kom je daar nou bij? Vind jij jezelf een relwijf?
Ik bedoel niet hier op napraat hè, maar op het forum.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 29 november 2019 om 18:04
kinderen/slappe-aanpak-staat/list_messages/453487
Deze doet me denken aan iets wat paarden erg lekker vinden.
vrijdag 29 november 2019 om 18:06
Haha ik had net wat geschreven over dat bijstandstopic en daar reageer jij direct onder.

En nee ik vind mezelf absoluut geen relwijf dus ik vroeg me al af waarom jij dat zou denken.
Foutje van mij dus, sorry.
I like being a mess. It's who I am.

vrijdag 29 november 2019 om 18:19
Volgens mij is dat verzonnen door Jan, Jans en de kinderen.

vrijdag 29 november 2019 om 18:22
Die ook idd.Star² schreef: ↑29-11-2019 18:04kinderen/slappe-aanpak-staat/list_messages/453487
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 29 november 2019 om 18:24
Ik las het! Ik had er nog nooit van gehoord.herfstappeltaart schreef: ↑29-11-2019 18:19Volgens mij is dat verzonnen door Jan, Jans en de kinderen.![]()
Life is short. Eat dessert first.

vrijdag 29 november 2019 om 18:37
Zoutsteen?Star² schreef: ↑29-11-2019 18:04kinderen/slappe-aanpak-staat/list_messages/453487
vrijdag 29 november 2019 om 18:40
Hooi.Star² schreef: ↑29-11-2019 18:04kinderen/slappe-aanpak-staat/list_messages/453487
Gras.
Haver.
Bokken.
Pubermeisjes uitlachen (hihihi)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

vrijdag 29 november 2019 om 19:11
Paardebloemen? Madeliefjes?Star² schreef: ↑29-11-2019 18:04kinderen/slappe-aanpak-staat/list_messages/453487
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 29 november 2019 om 22:31
Welke?Betty_Slocombe schreef: ↑29-11-2019 20:02Ik heb een enge film opgenomen en die kijk ik nu, zodat ik op tijd ben voor The Voice.
Op dit forum is het ook niet zo spannend.

vrijdag 29 november 2019 om 22:39
Een Duitse Krimi. Maar het ging over een godsdienstwaanzinnige man die er van overtuigd was dat als hij een meisje van 17 levend zou begraven met de urn van as van zijn gestorven babydochter die nu 17 zou moeten zijn dat zijn dode dochter dan wedergeboren zou zijn. En de politiecommissaris die het onderzocht was de vader van het verdwenen meisje en die draaide door en kreeg hallucinaties van gemene nonnen.
Echt, ze zijn heel ver verwijderd van Derrick daar.

vrijdag 29 november 2019 om 23:07
Ik vind het wel realistischer.Betty_Slocombe schreef: ↑29-11-2019 22:39Een Duitse Krimi. Maar het ging over een godsdienstwaanzinnige man die er van overtuigd was dat als hij een meisje van 17 levend zou begraven met de urn van as van zijn gestorven babydochter die nu 17 zou moeten zijn dat zijn dode dochter dan wedergeboren zou zijn. En de politiecommissaris die het onderzocht was de vader van het verdwenen meisje en die draaide door en kreeg hallucinaties van gemene nonnen.
Echt, ze zijn heel ver verwijderd van Derrick daar.