Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
fashionvictim schreef:
29-11-2019 23:46
Ook engnekken kunnen knap zijn :) .
Nee, bij mij niet.
Geen bijzonderheden
fashionvictim schreef:
29-11-2019 23:21
Het past in geen enkel topic dus maar even hier: wat een knappe man is die Badr Hari zeg. Vooral zijn wimpers en gebit, niet normaal zeg.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Niq schreef:
29-11-2019 23:40
Ja dat heb ik dan weer bij Joran v/d Sloot.
:O
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
yasmijn schreef:
29-11-2019 23:48
Nee, bij mij niet.
Nope.

Gelukkig lijkt hij erg gek te zijn met zijn kinderen..
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik denk dat Negan uit de walking dead de enige engnek is die ik wel waardeer. Maar die is nep. Dus telt eigenlijk niet.
Hari raakte naast de zaak rond Koen Everink ook in opspraak door ander wangedrag buiten de ring.

Voor mishandeling van de buren van zijn ex-vriendin is hij in 2006 veroordeeld tot een celstraf.
In 2010 werd hij gezocht voor mishandeling van een portier in Amsterdam met drie medeplichtigen. Tot een veroordeling kwam het niet.
In 2012 deed Jeroen van den Berg, de eigenaar van de Amsterdamse club Air, aangifte tegen Hari, omdat Hari hem in 2011 zou hebben mishandeld. Justitie heeft de zaak in onderzoek.
Geen bijzonderheden
Niq schreef:
29-11-2019 23:40
Ja dat heb ik dan weer bij Joran v/d Sloot.
Met jou vele andere vrouwen. Ik denk dat er dan wel iets mis gaat hoor.
fashionvictim schreef:
29-11-2019 23:29
Hahahaha, ja, I know. Maar hij heeft wel echt prachtige tanden. Vraag me af of ze echt zijn of dat het facings zijn.

Tsja, ik hoef 'm ook niet knap te vinden natuurlijk. Maar als ik naar z'n ogen kijk dan klapt ook meteen het wit van zijn tanden .. wat een donker en luguber persoon.
Sudrì schreef:
29-11-2019 23:55
Met jou vele andere vrouwen. Ik denk dat er dan wel iets mis gaat hoor.
Echt onvoorstelbaar. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je niet aan hem ziet dat ie toch wat chromosomen verwisseld heeft. Zijn DNA spelt zelf Do Not Approach voor behoud van de mensheid
fashionvictim schreef:
29-11-2019 23:39
Ik zat net te googelen en dan had hij wel echt al heel jong facings.

Ik geloof overigens wel dat hij volwassen geworden is. En ik heb jaren geleden al eens een docu over hem gezien waarbij ik toen ook al dacht dat hij best intelligent is. Maar goed, we weten allemaal dat hij bad news is. Toch heeft hij iets en vind ik hem echt erg knap. Vond ik in de Estelle tijd ook al, trouwens.
Badr ‘ik wist niet waar horeca voor stond’ Hari intelligent? Ik vind ‘m lelijk. Vind het zo’n typische ‘Lombroso-crimineel-smoelenboek’ kop. Laag voorhoofd, doodse ogen, weinig kaak.

Geen kille ogen maar doods. Brrr.
Goedemorgen.

Badr Hari aantrekkelijk? O_O

Maar, even iets heel anders en vooral schokkends:
Gisteravond betrapte ik mezelf op de gedachte: 'ga dan lekker terug naar je eigen land'.
In een discussie waarin iemand haar land van herkomst als voorbeeld stelde voor hoe in Nederland bepaalde zaken beter zouden moeten.
:@@: :$ :'(
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik voel alleen maar aversie bij die Badr.

Dus Fash, je leest het, je mag 'm wat ons betreft hebben. Maar dan zou ik me wel ernstig zorgen om je maken.
Solomio schreef:
30-11-2019 06:57
Goedemorgen.

Gisteravond betrapte ik mezelf op de gedachte: 'ga dan lekker terug naar je eigen land'.
In een discussie waarin iemand haar land van herkomst als voorbeeld stelde voor hoe in Nederland bepaalde zaken beter zouden moeten.

Ik heb die gedachte ook wel eens hoor.
Maar niet bij kritiek op Nederland in het algemeen. Wel bij mensen die de NL samenleving helemaal afwijzen, zoals radicale moslims.
Dan denk ik inderdaad: "ga dan in een land wonen waar deze levensovertuiging gemeengoed is".....Doei.
En Badr vind ik een criminele griezel. Net als Joran.
Niks aantrekkelijks aan. O_o
Solomio schreef:
30-11-2019 06:57
Goedemorgen.

Ik denk zoiets eerder bij Nederlanders die alleen maar klagen over alles hier (of mensen zoals de gele hesjes hier in Nederland): zoek dan een land waar je het allemaal wel goed vindt en ga daar wonen alsjeblieft.
Marana schreef:
30-11-2019 08:06
Ik denk zoiets eerder bij Nederlanders die alleen maar klagen over alles hier (of mensen zoals de gele hesjes hier in Nederland): zoek dan een land waar je het allemaal wel goed vindt en ga daar wonen alsjeblieft.

Zo'n land vinden ze niet want dat zijn beroeps-klagers.
Badr vind ik ook een creep en niet knap maar Osama had wel iets. Een complete gek kan wel knap zijn wat mij betreft.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
30-11-2019 08:09
Badr vind ik ook een creep en niet knap maar Osama had wel iets. Een complete gek kan wel knap zijn wat mij betreft.

Nope, voor mij niet. Aantrekkingskracht heeft bij mij erg te maken met uitstraling en (erg belangrijk) gevoel voor humor.
Dat straalde er bij Osama niet echt vanaf. :devil:
,
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 30-11-2019 17:14
0.00% gewijzigd
[quote=herfstappeltaart post_id=30680575 time=1575097936 user_id=310255]
Nope, voor mij niet. Aantrekkingskracht heeft bij mij erg te maken met uitstraling en (erg belangrijk) gevoel voor humor.
Dat straalde er bij Osama niet echt vanaf. :devil:

Neuh :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Aantrekkingskracht/aantrekkelijk is ook nog weer iets anders dan knap vind ik.
Nouschi schreef:
30-11-2019 08:18
Aantrekkingskracht/aantrekkelijk is ook nog weer iets anders dan knap vind ik.
Nou, dit dus. Volgens mij zei ik vooral knap. Doutzen Kroes is ook knap maar vind ik ook niet aantrekkelijk, idem voor Brad Pitt. Ik ken heel veel hele knappe bekende mensen die ik toch niet aantrekkelijk vind.
Am Yisrael Chai!
Josef Stalin was vroeger heel knap. Nu niet meer, want hij is ook dood.
Weet je wie pas knap is, en nog een aardige man ook? Erik Dijkstra.
Bedoel je trouwens Bin Laden, Nouschi? Ik weet niet meer zo goed hoe die eruit zag.
Am Yisrael Chai!
Ik vind het nogal wat om Badr Hari met Stalin of Joran te vergelijken, trouwens. Die man is geen moordenaar dus best wel raar om hem wel met massamoordenaars of lustmoordenaars te vergelijken.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven