Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 29 november 2019 om 23:48
Nee, bij mij niet.
Geen bijzonderheden

vrijdag 29 november 2019 om 23:48
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.fashionvictim schreef: ↑29-11-2019 23:21Het past in geen enkel topic dus maar even hier: wat een knappe man is die Badr Hari zeg. Vooral zijn wimpers en gebit, niet normaal zeg.
vrijdag 29 november 2019 om 23:50

vrijdag 29 november 2019 om 23:53
Hari raakte naast de zaak rond Koen Everink ook in opspraak door ander wangedrag buiten de ring.
Voor mishandeling van de buren van zijn ex-vriendin is hij in 2006 veroordeeld tot een celstraf.
In 2010 werd hij gezocht voor mishandeling van een portier in Amsterdam met drie medeplichtigen. Tot een veroordeling kwam het niet.
In 2012 deed Jeroen van den Berg, de eigenaar van de Amsterdamse club Air, aangifte tegen Hari, omdat Hari hem in 2011 zou hebben mishandeld. Justitie heeft de zaak in onderzoek.
Voor mishandeling van de buren van zijn ex-vriendin is hij in 2006 veroordeeld tot een celstraf.
In 2010 werd hij gezocht voor mishandeling van een portier in Amsterdam met drie medeplichtigen. Tot een veroordeling kwam het niet.
In 2012 deed Jeroen van den Berg, de eigenaar van de Amsterdamse club Air, aangifte tegen Hari, omdat Hari hem in 2011 zou hebben mishandeld. Justitie heeft de zaak in onderzoek.
Geen bijzonderheden

vrijdag 29 november 2019 om 23:55
fashionvictim schreef: ↑29-11-2019 23:29Hahahaha, ja, I know. Maar hij heeft wel echt prachtige tanden. Vraag me af of ze echt zijn of dat het facings zijn.
Tsja, ik hoef 'm ook niet knap te vinden natuurlijk. Maar als ik naar z'n ogen kijk dan klapt ook meteen het wit van zijn tanden .. wat een donker en luguber persoon.

zaterdag 30 november 2019 om 00:11

zaterdag 30 november 2019 om 00:24
Badr ‘ik wist niet waar horeca voor stond’ Hari intelligent? Ik vind ‘m lelijk. Vind het zo’n typische ‘Lombroso-crimineel-smoelenboek’ kop. Laag voorhoofd, doodse ogen, weinig kaak.fashionvictim schreef: ↑29-11-2019 23:39Ik zat net te googelen en dan had hij wel echt al heel jong facings.
Ik geloof overigens wel dat hij volwassen geworden is. En ik heb jaren geleden al eens een docu over hem gezien waarbij ik toen ook al dacht dat hij best intelligent is. Maar goed, we weten allemaal dat hij bad news is. Toch heeft hij iets en vind ik hem echt erg knap. Vond ik in de Estelle tijd ook al, trouwens.
Geen kille ogen maar doods. Brrr.
zaterdag 30 november 2019 om 06:57
Goedemorgen.
Badr Hari aantrekkelijk?
Maar, even iets heel anders en vooral schokkends:
Gisteravond betrapte ik mezelf op de gedachte: 'ga dan lekker terug naar je eigen land'.
In een discussie waarin iemand haar land van herkomst als voorbeeld stelde voor hoe in Nederland bepaalde zaken beter zouden moeten.
Badr Hari aantrekkelijk?

Gisteravond betrapte ik mezelf op de gedachte: 'ga dan lekker terug naar je eigen land'.
In een discussie waarin iemand haar land van herkomst als voorbeeld stelde voor hoe in Nederland bepaalde zaken beter zouden moeten.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 30 november 2019 om 07:58
Solomio schreef: ↑30-11-2019 06:57Goedemorgen.
Badr Hari aantrekkelijk?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb die gedachte ook wel eens hoor.
Maar niet bij kritiek op Nederland in het algemeen. Wel bij mensen die de NL samenleving helemaal afwijzen, zoals radicale moslims.
Dan denk ik inderdaad: "ga dan in een land wonen waar deze levensovertuiging gemeengoed is".....Doei.

zaterdag 30 november 2019 om 08:06
Solomio schreef: ↑30-11-2019 06:57Goedemorgen.
Badr Hari aantrekkelijk?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk zoiets eerder bij Nederlanders die alleen maar klagen over alles hier (of mensen zoals de gele hesjes hier in Nederland): zoek dan een land waar je het allemaal wel goed vindt en ga daar wonen alsjeblieft.

zaterdag 30 november 2019 om 08:08
Zo'n land vinden ze niet want dat zijn beroeps-klagers.

zaterdag 30 november 2019 om 08:12
Nope, voor mij niet. Aantrekkingskracht heeft bij mij erg te maken met uitstraling en (erg belangrijk) gevoel voor humor.
Dat straalde er bij Osama niet echt vanaf.

zaterdag 30 november 2019 om 08:17
[quote=herfstappeltaart post_id=30680575 time=1575097936 user_id=310255]
Nope, voor mij niet. Aantrekkingskracht heeft bij mij erg te maken met uitstraling en (erg belangrijk) gevoel voor humor.
Neuh

Neuh

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 30 november 2019 om 09:09
Nou, dit dus. Volgens mij zei ik vooral knap. Doutzen Kroes is ook knap maar vind ik ook niet aantrekkelijk, idem voor Brad Pitt. Ik ken heel veel hele knappe bekende mensen die ik toch niet aantrekkelijk vind.
Am Yisrael Chai!