Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
En wat een knappe vrouw heeft Marco van Basten. Ik weet niet hoe ze er nu uitziet maar op haar bruiloft was ze echt stunning.
Am Yisrael Chai!
Die vrouw van Marco, helemaal eens. Maar Badr vind ik eng. En uitgesproken onaantrekkelijk, als ie praat wordt dat erger. Rare mpnd, krijgt zijn ogen niet open en de tanden zijn nep.
fashionvictim schreef:
29-11-2019 23:21
Het past in geen enkel topic dus maar even hier: wat een knappe man is die Badr Hari zeg. Vooral zijn wimpers en gebit, niet normaal zeg.

Pas maar op dat je 'm niet verkeerd aankijkt, hij trapt je zo de hele tent door.
Ik vind meneer Bonjasky dan een stuk mooier en sympathieker.
Malinois schreef:
29-11-2019 23:26
Die vrouw van Marco, helemaal eens. Maar Badr vind ik eng. En uitgesproken onaantrekkelijk, als ie praat wordt dat erger. Rare mpnd, krijgt zijn ogen niet open en de tanden zijn nep.
Helemaal mee eens. Doodenge psychopaat. Krijg de bibbers van die man.

FV, Google op Liesbeth van Basten, afbeeldingen.
Geen bijzonderheden
RikM schreef:
29-11-2019 23:27
Pas maar op dat je 'm niet verkeerd aankijkt, hij trapt je zo de hele tent door.
Hahahaha, ja, I know. Maar hij heeft wel echt prachtige tanden. Vraag me af of ze echt zijn of dat het facings zijn.
Am Yisrael Chai!
Malinois schreef:
29-11-2019 23:28
Ik vind meneer Bonjasky dan een stuk mooier en sympathieker.
Oh, dat is zon geweldige kerel! En inderdaad weak in the knees knap en aantrekkelijk.
Am Yisrael Chai!
RikM schreef:
29-11-2019 23:27
Idd. Totaal onaantrekkelijk.
fashionvictim schreef:
29-11-2019 23:29
Hahahaha, ja, I know. Maar hij heeft wel echt prachtige tanden. Vraag me af of ze echt zijn of dat het facings zijn.
Dat is echt niet echt. Geloof ik niks van. Ik kan hem echt onmogelijk aantrekkelijk vinden. Zelfs niet met mijn oren dicht.
fashionvictim schreef:
29-11-2019 23:30
Oh, dat is zon geweldige kerel! En inderdaad weak in the knees knap en aantrekkelijk.
Nou dat. Prachtig is ie. En verder ook nog leuk.
yasmijn schreef:
29-11-2019 23:29
Helemaal mee eens. Doodenge psychopaat. Krijg de bibbers van die man.

FV, Google op Liesbeth van Basten, afbeeldingen.
Oh nee, ik snap wel dat Estelle op hem viel hoor. Ik bedoel, rationeel weet je dat je het niet moet doen, maar hij raakt wel een soort oerinstinct want het is natuurlijk wel echt een ultieme alpha male. Ah, grappig, hij zegt nu zelf ook zoiets, over mannelijkheid.
Am Yisrael Chai!
Malinois schreef:
29-11-2019 23:32
Dat is echt niet echt. Geloof ik niks van. Ik kan hem echt onmogelijk aantrekkelijk vinden. Zelfs niet met mijn oren dicht.
Ook niet met mijn hersenen uit en vagina aan.

Vind echt een engnek. En ik val niet op alpha mannen, nooit gedaan ook.
Malinois schreef:
Nou dat. Prachtig is ie. En verder ook nog leuk.
Ik heb hem weleens ontmoet en hij is ook nog eens erg aardig. En heeeeeeeeeeel knap en aantrekkelijk.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
29-11-2019 23:33
Oh nee, ik snap wel dat Estelle op hem viel hoor. Ik bedoel, rationeel weet je dat je het niet moet doen, maar hij raakt wel een soort oerinstinct want het is natuurlijk wel echt een ultieme alpha male. Ah, grappig, hij zegt nu zelf ook zoiets, over mannelijkheid.
En echt, zodra een man zoiets zegt ben ik kláár. Ik dat juist zo’n bizar grote afknapper.
Lucifer2018 schreef:
29-11-2019 23:33
Ook niet met mijn hersenen uit en vagina aan.

Vind echt een engnek. En ik val niet op alpha mannen, nooit gedaan ook.
Ik zat serieus te bedenken wie ik eerder zou doen: Paul de Leeuw (die zit er naast) of Badr.
Ik kan niet kiezen.

Badr scoort wel punten als ie over z’n dochters praat. Dat moet ik hem na geven.
Malinois schreef:
Ik zat net te googelen en dan had hij wel echt al heel jong facings.

Ik geloof overigens wel dat hij volwassen geworden is. En ik heb jaren geleden al eens een docu over hem gezien waarbij ik toen ook al dacht dat hij best intelligent is. Maar goed, we weten allemaal dat hij bad news is. Toch heeft hij iets en vind ik hem echt erg knap. Vond ik in de Estelle tijd ook al, trouwens.
Am Yisrael Chai!
Malinois schreef:
29-11-2019 23:37
Ik zat serieus te bedenken wie ik eerder zou doen: Paul de Leeuw (die zit er naast) of Badr.
Ik kan niet kiezen.

Badr scoort wel punten als ie over z’n dochters praat. Dat moet ik hem na geven.
Gewoon geen van die 2. Sterf nog liever.
Ja dat heb ik dan weer bij Joran v/d Sloot.
fashionvictim schreef:
29-11-2019 23:39

Ik geloof overigens wel dat hij volwassen geworden is. En ik heb jaren geleden al eens een docu over hem gezien waarbij ik toen ook al dacht dat hij best intelligent is. Maar goed, we weten allemaal dat hij bad news is. Toch heeft hij iets en vind ik hem echt erg knap. Vond ik in de Estelle tijd ook al, trouwens.
Ik vind hem gewoon niet aantrekkelijk. Ook niet als hij geen bad nieuws was. Zijn lichaam niet, zijn hoofd niet, zijn uitstraling niet.
Kan ook nog he?
Lucifer2018 schreef:
29-11-2019 23:40
Ik wilde eerst zeggen, ik zou me door me kop schieten als ik moest kiezen.
Niq schreef:
Ja dat heb ik dan weer bij Joran v/d Sloot.
Ja, heel bijzonder natuurlijk. :-D :-D
Lucifer2018 schreef:
Ja maar als ik móest kiezen. Dan denk ik toch Badr. Doodgaan is ook zo definitief :P
fashionvictim schreef:
29-11-2019 23:39

Oo brrrr nee. Hij heeft in mijn ogen niets. Een engnek.
Geen bijzonderheden
Lucifer2018 schreef:
29-11-2019 23:41
Ik vind hem gewoon niet aantrekkelijk. Ook niet als hij geen bad nieuws was. Zijn lichaam niet, zijn hoofd niet, zijn uitstraling niet.
Kan ook nog he?
Je doet net alsof ik heb gezegd dat je hem aantrekkelijk moet vinden.

Ik vind hem erg knap. Dat is alles wat ik heb gezegd. Zijn wimpers en gebit zijn echt to die for.
Am Yisrael Chai!
yasmijn schreef:
29-11-2019 23:43
Oo brrrr nee. Hij heeft in mijn ogen niets. Een engnek.
Ook engnekken kunnen knap zijn :) .
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven