Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Herfstappeltaart een 24-uursban wegens pietendiscussie. :roll:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
13-11-2019 22:28

Mijn hemel, gaan ze daar nu ook nog voor bannen?
Je kunt het geen modereren meer noemen wat er op het moment gebeurd hoor.

Ik zou hier als Juun ook niet meer mee geassocieerd willen worden trouwens.
Solomio schreef:
13-11-2019 19:44
Hele eerste pagina van zijn reacties helemaal niks over de afmetingen van zijn wormvormig aanhangsel.

Zijn lul is inmiddels zo beroemd dat hij 'm er zelf niet meer hoeft in te gooien

viewtopic.php?f=5&t=452537&p=30617166&s ... #p30617166
SHIFTY schreef:
13-11-2019 23:00
Zijn lul is inmiddels zo beroemd dat hij 'm er zelf niet meer hoeft in te gooien

dat is eigenlijk wel waar
SHIFTY schreef:

Zo gaat dat meestal met lullen.

David Dunning
SHIFTY schreef:

Misschien moeten we die lul dan maar een eigen account geven.
Solomio schreef:
13-11-2019 15:43
En het afschaffen van de roe en de zak naar Spanje hebben ervoor gezorgd dat de jeugd van tegenwoordig voor niemand meer respect heeft.
Dus.

Is dat niet afgeschaft toen moeders blij met een glas wijn in de hand in de zak kropen, om lekker gratis naar Spanje te mogen?
Later is nu
Solomio schreef:
13-11-2019 22:28
Kan er geen apart pietentopic komen?
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Betty_Slocombe schreef:
13-11-2019 22:25
Dat het maar duidelijk is: https://dagelijkseverhalen.nl/mieneke-1 ... thmm_5G-aU
Er was ooit een heule oude Française, die elke dag een (paar) glaasje(s) rode wijn en een stuk pure chocolade nam. Zij zei dat ze daardoor zo oud geworden was. Zou dat te combineren zijn met de chips? Dan word ik ook heul oud.
Later is nu
oudebaas schreef:
14-11-2019 10:27
Kan er geen apart pietentopic komen?
Dat is er wel geweest, meerdere zelfs. Maar het team bleek niet toegerust deze lieve traditie in goede banen te leiden.
Lady*Voldemort schreef:
14-11-2019 11:39
Dat is er wel geweest, meerdere zelfs. Maar het team bleek niet toegerust deze lieve traditie in goede banen te leiden.
Gelukkig lukt ze dat wel met alle andere discriminerende en racistische topics.

David Dunning
En gelukkig ook met alle medische advies kwesties.
En kritische kanttekeningen.
En met provocerende zaken die medewerkers angst aan jagen
Ik heb vandaag de Coca Cola Vanille uitgeprobeerd. Eén tip: niet doen. Bah het is net alsof je haarlak drinkt.
En off-topic zijn in het mod topic door te reageren op mods die iets zeggen over het mod topic
Maud*de*Braose schreef:
14-11-2019 12:09
Ik heb vandaag de Coca Cola Vanille uitgeprobeerd. Eén tip: niet doen. Bah het is net alsof je haarlak drinkt.
Wel bijzonder dat jij weet hoe haarlak smaakt.

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:
14-11-2019 11:39

Maar laten we eerlijk zijn: topics over dat onderwerp lopen zo gigantisch uit de hand dat je bijna niet anders kan dan alles verwijderen. Mensen kunnen gewoon niet normaal discussiëren over dit onderwerp. Niet op dit forum en niet IRL.

Afbeelding
Solomio schreef:
14-11-2019 12:10
Wel bijzonder dat jij weet hoe haarlak smaakt.
Ik zeg altijd maar zo "als je nooit iets uitprobeert, leef je maar half" :biggrin:
Eens met Rik. Ga dat lekker ergens anders doen. Het is ook niet dat we niet weten wie voor of tegen is.
nouschi wijzigde dit bericht op 14-11-2019 12:15
0.97% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En daar is dit forum ook niet voor. Verhitte onderwerpen zijn voorhouden aan Kikki. Het moet wel gezellig blijven.
Nouschi schreef:
14-11-2019 12:15
Eens mer Rik. Ga dat lekker ergens anders doen. Het is ook niet dat we niet weten wie voor of tegen is.
Daar ben ik het zeker mee eens, maar dat geldt wat mij betreft voor vele, vele andere onderwerpen ook.

David Dunning
Inhoudelijk geneuzel is nergens goed voor. Als blijkt dat een aantal daar gewoon niet mee om kan gaan moet je dat allemaal niet willen. Censuur is dan een uitstekend middel om het een beetje gezellig te houden. Je wil tenslotte niet per ongeluk in een ongezellig topic binnen lopen.
SHIFTY schreef:
14-11-2019 12:18
Inhoudelijk geneuzel is nergens goed voor. Als blijkt dat een aantal daar gewoon niet mee om kan gaan moet je dat allemaal niet willen. Censuur is dan een uitstekend middel om het een beetje gezellig te houden. Je wil tenslotte niet per ongeluk in een ongezellig topic binnen lopen.

Ik denk alleen dat je het dan geen forum meer moet noemen :proud:
Solomio schreef:
14-11-2019 12:16
Daar ben ik het zeker mee eens, maar dat geldt wat mij betreft voor vele, vele andere onderwerpen ook.
Klopt, maar de meeste lopen niet zo uit de hand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven