Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
16 keer heerlijk stomende seks gehad, helaas met een getrouwde man die liever bij zijn gezin blijft.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
13-11-2019 15:56
16 keer heerlijk stomende seks gehad, helaas met een getrouwde man die liever bij zijn gezin blijft.
op heel veel plaatse!! En nu doet hij alsof hij trouwbaar is.
oudebaas schreef:
Wat verdrietig voor je :hug:
Sudrì schreef:
13-11-2019 15:58
:rofl:
Betty_Slocombe schreef:
13-11-2019 15:48
Er zijn denk ik echt mensen die ingaan op dat gehengel. Ik vind dat verbazingwekkend, maar dat is wellicht ook uit jaloezie, want niemand hengelt ooit naar mij.
Als het enige talent dat je bezit een groot geslachtsdeel is, is dat ook best sneu.

Hij doet het al jaren dus óf hij heeft er succes mee, of hij is heel volhardend.
Betty_Slocombe schreef:
13-11-2019 15:48
Er zijn denk ik echt mensen die ingaan op dat gehengel. Ik vind dat verbazingwekkend, maar dat is wellicht ook uit jaloezie, want niemand hengelt ooit naar mij.
Als het enige talent dat je bezit een groot geslachtsdeel is, is dat ook best sneu.
Afbeelding
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sudrì schreef:
:HA:
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
Yep. En nu moet er wraak genomen worden.
There is always something happening, and it's usually right now
Sudrì schreef:
:rofl:
SHIFTY schreef:
13-11-2019 15:42
Erg irritant inderdaad. Het meest storende vind ik wel dat het zo voor de hand liggend gehengel/gejengel is dat je alleen maar kan denken dat dit werkt op basis van de aanname dat vrouwen hier zwakzinnige zaadvragende glijmiddelen zijn. Het is dus aanmatigend voor vrouwen en stigmatiserend voor mannen.

Natuurlijk is negeren ook een optie, maar ergens vind ik het toch irritant om iedere keer geconfronteerd te worden met die tekstuele paardenlul die er telkens weer in gegooid wordt.

Het is ook zo vies en glibberig de hele tijd. Het doet me denken aan die Vieze Man van Koot & Bie.

Afbeelding
RikM schreef:
13-11-2019 16:00
Hij doet het al jaren dus óf hij heeft er succes mee, of hij is heel volhardend.

Het is het tekstuele equivalent van willekeurig dickpics rond strooien en wachten op een vrouw die dat als compliment opvat.
RikM schreef:
13-11-2019 16:05
Het is ook zo vies en glibberig de hele tijd. Het doet me denken aan die Vieze Man van Koot & Bie.

Afbeelding
Dat is echt veel te veel eer, hoor!!
Wie is nou die hengelaar dan?
PoesinBoots schreef:
13-11-2019 17:07
Wie is nou die hengelaar dan?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Charles, dat is toch al door iemand gezegd hier?

Je kunt niet om hem (of zijn tampeloeres) heen op de sekspijler. Blijkbaar werkt het, zijn er vrouwen die hem een pb sturen...
Marana schreef:
13-11-2019 17:10

Je kunt niet om hem (of zijn tampeloeres) heen op de sekspijler. Blijkbaar werkt het, zijn er vrouwen die hem een pb sturen...
Zou dat echt? Kan me niet voorstellen.
Marana schreef:

Dat had ik even gemist. Tja, als Tinder niet werkt......
Marana schreef:

Nou sorry hoor :sigh:
Marana schreef:

Zegt me helemaal niks.
Star² schreef:
13-11-2019 17:31
Zegt me helemaal niks.

Ja ja.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star² schreef:
13-11-2019 17:31
Zegt me helemaal niks.
Jee! Wel op blijven letten hoor! Zelf ik weet dat ie Djentel is (althans, zo noemt ie zich en ik kom vrijwel nooit op Seks)
Grobbekuiken_ schreef:
13-11-2019 17:37
Jee! Wel op blijven letten hoor! Zelf ik weet dat ie Djentel is (althans, zo noemt ie zich en ik kom vrijwel nooit op Seks)

Serieus, ik ben nu even gaan zoeken en zie dat die man hier al een aantal jaar schrijft :rofl:
Wie beleeft er nou genoegen aan het uitwisselen van lichaamssappen.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
13-11-2019 17:50
Wie beleeft er nou genoegen aan het uitwisselen van lichaamssappen.
Jakkes! :sick:
Zoals jij het suggereert is het smerig ja!
Yas :HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven