Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
SHIFTY schreef:
14-11-2019 14:26
Exact
Correct optreden en sociaal-ethisch verantwoord conducteren/modereren is prima.
Dictatortje spelen niet.

Omdat ze dat gezeik hier niet weer willen vind jij dat dictatortje spelen? Misschien alles iets minder serieus nemen? Er zijn platforms genoeg waar je tekeer kunt gaan, voor of tegen zwarte piet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maud*de*Braose schreef:
14-11-2019 12:09
Ik heb vandaag de Coca Cola Vanille uitgeprobeerd. Eén tip: niet doen. Bah het is net alsof je haarlak drinkt.
Je bent gek. Is superlekker.
Sudrì schreef:
14-11-2019 14:53

Ja vind ik ook! Bij onze bios kan je zelf smaakjes kiezen en dus ook vanille mét cherry :love:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Sudrì schreef:
14-11-2019 14:53

Je hebt gewoon geen smaak Su. Tis jammer, maar waar.
Ik ben het met Solo eens, ik begrijp ook niet zo goed waarom de gemoederen zo torenhoog oplopen als het over Zwarte Piet gaat. En ik snap wel dat de mods die ontsporende discussies hier niet willen. Zo jammer dat ze dat niet doortrekken naar andere discussies waar alle fatsoensnormen en allerlei wetten overtreden worden.
Maar ik zie hierin geen fascisme, dat vind ik een te zwaar woord.
Willekeur dan weer wel.
Enniewee, er is vast wel een topic dat gaat over hoe ongelukkig iemand is. Daarop inhakend wil ik even meedelen dat ik vandaag heel happy ben. De hele ochtend lekker gefotografeerd en ik hoorde net dat ik ben toegelaten tot een cursus die ik heel graag wil doen. :cheer2:
Nu nog de treinaanbiedingen in de gaten houden, want het is in Amsterdam.
Maud*de*Braose schreef:
14-11-2019 15:34
Enniewee, er is vast wel een topic dat gaat over hoe ongelukkig iemand is. Daarop inhakend wil ik even meedelen dat ik vandaag heel happy ben. De hele ochtend lekker gefotografeerd en ik hoorde net dat ik ben toegelaten tot een cursus die ik heel graag wil doen. :cheer2:
Wat leuk! :jump:
Life is short. Eat dessert first.
Alvast een voorproefje voor op de facebook van viva?
relaties/soms-is-eerlijk-zijn-niet-alti ... #p30621287
doornroosje9 schreef:
14-11-2019 15:37
Wat leuk! :jump:
Ja hè. Mijn leven is een puinhoop, maar in die puinhoop heb ik wel dingen waar ik zo blij van word. Daar geniet ik extra van.
Nouschi schreef:
14-11-2019 14:35
Omdat ze dat gezeik hier niet weer willen vind jij dat dictatortje spelen? Misschien alles iets minder serieus nemen? Er zijn platforms genoeg waar je tekeer kunt gaan, voor of tegen zwarte piet.

Ik vind de manier waarop hier gemodereerd wordt inderdaad een vorm van dictatortje spelen. Dat heeft niet alleen met zwarte piet te maken, dat heeft er vooral mee te maken dat het gewoon onfris is om te bepalen over welke onderwerpen we het wel en niet mogen hebben. Dat heeft er ook ermee te maken dat meds geen mening mag geven over Kiki en dat je daar dan ook weer geen mening over mag geven.

De mods hebben niet dezelfde positie als wij hier en dan dien je daar enigszins verantwoord mee om te gaan. Dat gebeurt niet. En dat vind ik kwalijk. Hoe serieus ik dat moet nemen is dan vers twee.

Maar het is precies hetzelfde als je thuiswonende kinderen elke dag weer iets anders verbieden met als motivatie 'omdat ik het zeg en anders rot je maar op'. Ik vind dat gewoon niet fris als je op die manier misbruik maakt van een ongelijke positie.
Maud*de*Braose schreef:
14-11-2019 12:09
Ik heb vandaag de Coca Cola Vanille uitgeprobeerd. Eén tip: niet doen. Bah het is net alsof je haarlak drinkt.
Ik heb mij laatst zo verslikt in cherry cola, ik dacht dat ik gewone cola had gepakt maar het bleek cherry cola te zijn. Ik had een hele grote slok genomen.. : :woa:
Malagueña schreef:
14-11-2019 15:14
Ja vind ik ook! Bij onze bios kan je zelf smaakjes kiezen en dus ook vanille mét cherry :love:
Een freestyle machine? Die hebben ze in Universal, kon je je helemaal wezenloos mixen :heart:
Maud*de*Braose schreef:
14-11-2019 15:34
Leuk! Kan je ook fietsen natuurlijk.
2019 schreef:
14-11-2019 15:41
Ik heb mij laatst zo verslikt in cherry cola, ik dacht dat ik gewone cola had gepakt maar het bleek cherry cola te zijn. Ik had een hele grote slok genomen.. : :woa:
Ik snap je helemaal. :-D
Sudrì schreef:
14-11-2019 15:43
Leuk! Kan je ook fietsen natuurlijk.

@(
Jij weet duidelijk niet waar mijn huis staat.
Maud*de*Braose schreef:
14-11-2019 15:44
@(
Jij weet duidelijk niet waar mijn huis staat.
Zeker wel. Ik had een collega die dat stuk regelmatig voor een weekendje heen en weer ging :O
Sudrì schreef:
14-11-2019 15:46
Zeker wel. Ik had een collega die dat stuk regelmatig voor een weekendje heen en weer ging :O
Wat een mafkees. :nut:
Maud*de*Braose schreef:
14-11-2019 15:49
Wat een mafkees. :nut:
Nogal!
Sudrì schreef:
14-11-2019 15:50
Nogal!

Ik ga lekker met de trein en als ik dan strand omdat die niet rijdt bel ik Noushi dat ik kom logeren. :biggrin:
In het modtopic.

Beste Mods,

Er staan een paar topics nog van mij open. Deze kunnen allemaal op slot.

Alvast bedankt!

Vind ik altijd zo grappig dit soort posts. :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Haha, die heeft het duidelijk niet begrepen.

Ik krijg wel zin om te loepen nu.
Malagueña schreef:
14-11-2019 15:14

Jij moet haast wel vrouw zijn.
Hmm
Betty_Slocombe schreef:
14-11-2019 18:40
Hmm
Volledig mee eens.
Life is short. Eat dessert first.
Betty_Slocombe schreef:
14-11-2019 18:40
Hmm
Nah
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven