Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Sudrì schreef:
20-11-2019 19:28
Heb nog een tasje vol en een kop.

Over de schutting ermee!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Sudrì schreef:
20-11-2019 19:29
Brood gedaan om het uit mijn keel te halen.

Dan moet het even helen, denk ik. Neem een borrel, dat verdooft wat.
the_Wicked_Witch schreef:
20-11-2019 19:28
Stukje brood eten wil ook nog weleens helpen.
Maar ik voel je, ik eet daarom ook niet graag vis. Behalve vroeger bij mijn oma, die haalde voor mij eerst alle graatjes eruit, de lieverd. Dan kreeg je vis met aardappeltjes en boterjus en ouderwetse sla met een ei.
Doe ik dus ook. Echt met de hand elk stukje vis voelen en graatjes eruit halen.

Ik maak soms maaltijdsalade met makreel en dan wil je echt geen graat ertussen hebben.
Life is short. Eat dessert first.
Nouschi schreef:
20-11-2019 19:29
Over de schutting ermee!
Waardevol advies!
Sudrì schreef:
20-11-2019 19:32
Waardevol advies!
Wel verstoppen in een stuk vlees of nat hondenvoer. Anders trappen ze er niet in, vrees ik.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
20-11-2019 19:30
Doe ik dus ook. Echt met de hand elk stukje vis voelen en graatjes eruit halen.

Ik maak soms maaltijdsalade met makreel en dan wil je echt geen graat ertussen hebben.

Ik ben meteen klaar met eten als ik een graat heb, zo goor vind ik dat. Zo'n slikmossel trouwens ook. Ik maak wel regelmatig vis voor het kind, dat check ik dan idd zoals jij het doet, maar zelf hoef ik dan niet meer.
Terwijl jullie hier over eten schreven zat ik te eten (andijviestamppot) en kon ik niet reageren op de winkel-discussie daarvoor. Dus ik ga dat nu nog even doen.
Iemand anders (Yas geloof ik) schreef al dat ze stof moet voelen. Dat heb ik ook, de kwaliteit valt zo vaak tegen, en dan moet je alles weer terugsturen.
Ik snap vooral het online kopen van schoenen niet. Ik denk dat ik gemiddeld 15 paar schoenen pas voordat ik een leuk paar vind wat ook nog goed zit, in de juiste maat dus. Dat is online toch niet te doen?
Marana schreef:
20-11-2019 19:44
Terwijl jullie hier over eten schreven zat ik te eten (andijviestamppot) en kon ik niet reageren op de winkel-discussie daarvoor. Dus ik ga dat nu nog even doen.
Iemand anders (Yas geloof ik) schreef al dat ze stof moet voelen. Dat heb ik ook, de kwaliteit valt zo vaak tegen, en dan moet je alles weer terugsturen.
Ik snap vooral het online kopen van schoenen niet. Ik denk dat ik gemiddeld 15 paar schoenen pas voordat ik een leuk paar vind wat ook nog goed zit, in de juiste maat dus. Dat is online toch niet te doen?
Doc's en Panama Jack's en bepaalde vaste merken sandalen en slippers kan ik prima bestellen zonder dat in een winkel allemaal te moeten passen.

Ik heb ook dat kleding die ik goed pas en echt mooi vind helemaal niet in een fysieke winkel in de buurt kan voelen en ik ben slecht ter been. Veel pijn. En ik haat fysiek winkelen, altijd al gehad.
:-D
Lucifer2018 schreef:
20-11-2019 19:47
Doc's en Panama Jack's en bepaalde vaste merken sandalen en slippers kan ik prima bestellen zonder dat in een winkel allemaal te moeten passen.

Ah ja, ik maak wel een uitzondering voor FitFlops en voor Asics gel-nimbus hardloopschoenen. Dan koop ik gewoon blind hetzelfde (of het opvolgende type) in dezelfde maat. Je hebt een punt.
Marana schreef:
20-11-2019 19:44

Ik heb echt een standaard voet denk ik. Is bijna altijd goed.
En al helemaal als ik een merk koop wat ik ken.

Er zijn nu Rieker boots onderweg.
doornroosje9 schreef:
20-11-2019 19:08
Zelfs al koop je makreel 'zonder graten', dan zit er altijd nog een graat in. Rotvis om schoon te maken!
Jup. Smaak is heerlijk. Maar ik gebruik em alleen maar in geblenderde vorm. Dus makreel pasta.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Sudrì schreef:
20-11-2019 19:11
Juist zo eenvoudig. Maar ik heb zelfs bij een inktvis nog graten.
:sherlock: :rofl:
Sudrì schreef:
20-11-2019 19:21
Wel lekker.

Het voelt nog steeds alsof ie er zit. Echt een fijne nieuwe dwanggedachte :P
Heb ik jarenlang gehad bij friet. Werd door mijn moeder zelf gemaakt en op een keer kwam zo'n 'hard' stukje in mijn slokdarm vast zitten. Niet weg te krijgen en bloedsmaak in mijn mond terwijl ik niet verder kon 'slikken'. Jarenlang geen friet meer gegeten en nu vind ik het wel weer lekker maar alles wat er 'te hard bruin' uitziet eet ik niet.
PoesinBoots schreef:
20-11-2019 19:54
Er zijn nu Rieker boots onderweg.
Ooooooooooo, ik hartje Rieker.
Gaan 'maar' tot maat 43. :'(
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik heb al jaren enkellaarsjes van Rieker. Zitten zo lekker en zo fijn warm :heart:

Enige schoenen waar ik geen blaren van krijg. Verder gaat ik winkelen en voor schoenen helemaal, omdat ik bijna alles lelijk vond, dus hoera voor online schoenen winkelen.
Solomio schreef:
20-11-2019 20:11
Ooooooooooo, ik hartje Rieker.
Gaan 'maar' tot maat 43. :'(

Oh dat is stom. Zijn je voeten niet met je gewicht meegekrompen?
De eerste keer dat ik ze zag wilde ik niet meer passen toen ik het merk zag vanwege omamerk. Maar toch gedaan en ze lopen als slofjes.
Mijn huidige Riekers zijn niet meer waterdicht. Daarom komen nu deze https://www.ziengs.nl/product/rieker-en ... 181100011/#
PoesinBoots schreef:
20-11-2019 20:19
De eerste keer dat ik ze zag wilde ik niet meer passen toen ik het merk zag vanwege omamerk. Maar toch gedaan en ze lopen als slofjes.
Mijn huidige Riekers zijn niet meer waterdicht. Daarom komen nu deze https://www.ziengs.nl/product/rieker-en ... 181100011/#
Die zijn leuk! En Rieker is ook fijn geprijsd.
Oh ik heb ook Rieker enkellaarjes, lekkere warme voering erin en loopt heerlijk.

Ik zie vandaag voor het eerst weer de wijzers van de kerkklok, wat een mist was het zeg.
I like being a mess. It's who I am.
Ik wist niet wat Roemer was. Moest ik googlen.

Niet mijn ding maar dat is vast geen verrassing ;-D
iPhone maakt Roemer van Rieker.
yasmijn schreef:
20-11-2019 20:40
Ik wist niet wat Roemer was. Moest ik googlen.

Niet mijn ding maar dat is vast geen verrassing ;-D

Ik vind de meeste schoenen die ze maken ook vreselijk.
PoesinBoots schreef:
20-11-2019 20:46

De schoenen wel maar de laarzen vind ik wel echt mooi, de meeste dan toch.
PoesinBoots schreef:
20-11-2019 20:46
Haha ja ik ook :proud:
I like being a mess. It's who I am.
Ik trek morgen mooi Riekers aan bij mijn bolerootje. Ik zal jullie krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven