Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Meh
Zal ik anders een sinterklaas en zwarte pieten topic openen? Lijkt met gezellig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
14-11-2019 18:47
Zal ik anders een sinterklaas en zwarte pieten topic openen? Lijkt met gezellig.
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Enn schreef:
Hmmm
Betty_Slocombe schreef:
14-11-2019 18:40
Hmm

Heb je een linkje?
Betty_Slocombe schreef:
14-11-2019 18:49
Hmmm
Meh
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
SHIFTY schreef:
14-11-2019 18:49
Heb je een linkje?
https://tinyurl.com/bmk5wc9
Enn schreef:
Met glitterpietjes!

*Heb vast mijn glittervleugels opgezocht voor de feestdagen. Dus verwacht maar weer dat ik het ook dit jaar niet voor elkaar krijg om ze te uploaden zonder jouw hulp ;-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Enn schreef:

Wel typisch dat het in de huisregels onder de 'Plichten Gebruikers' staat dat het verboden is om een topics te openen en reacties te plaatsen met als onderwerp de Zwarte Pieten-discussie.

We hebben dus de plicht om dit niet te doen :facepalm:

En daarnaast is deze reactie over de huisregels dus ook strikt illegaal en verboden omdat het ook over de Zwarte Pieten-discussie gaat.
Voor Betty

https://www.youtube.com/watch?v=yT5rqKMaHAg
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
14-11-2019 18:59
Voor Betty

https://www.youtube.com/watch?v=yT5rqKMaHAg
:heart:
SHIFTY schreef:
14-11-2019 18:57
Wel typisch dat het in de huisregels onder de 'Plichten Gebruikers' staat dat het verboden is om een topics te openen en reacties te plaatsen met als onderwerp de Zwarte Pieten-discussie.

We hebben dus de plicht om dit niet te doen :facepalm:

En daarnaast is deze reactie over de huisregels dus ook strikt illegaal en verboden omdat het ook over de Zwarte Pieten-discussie gaat.

Gaaaaaast. Laat gaaaaaaan.
:flirting:

Kultnacht ook nog .. ik vroeg me af of ze nou de 't' of de 'l' per abuis geplaatst hadden :biggrin:
RikM schreef:
14-11-2019 19:00
Gaaaaaast. Laat gaaaaaaan.

:flag: Ishutthefuckup :flag:
Je zal toch een week lang met een kudde Viva-lezeressen opgesloten moeten zitten in een leuk hippiedorpje in Brazilië :cry:
Lady*Voldemort schreef:
14-11-2019 19:05
Je zal toch een week lang met een kudde Viva-lezeressen opgesloten moeten zitten in een leuk hippiedorpje in Brazilië :cry:
Whut?
Lady*Voldemort schreef:
14-11-2019 19:05
Vrijeliefde weetjewel.

Geen vliegschaamte.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Enn schreef:
Nee.
Een kerstavatartopic lijkt me wel echt heel fijn.

En graag elke avatar met ergens een klein verstopt of een groot zichtbaar patatje.
Als protest tegen rare bannen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
voor Rik

https://www.youtube.com/watch?v=8L6T6Yj5u4k
SHIFTY schreef:
14-11-2019 19:14
voor Rik

https://www.youtube.com/watch?v=8L6T6Yj5u4k

Afbeelding
Ik vond 'm vrij briljant :biggrin:
Wist niet of je die al kende.
feow schreef:
14-11-2019 19:13
Nee.
Een kerstavatartopic lijkt me wel echt heel fijn.

En graag elke avatar met ergens een klein verstopt of een groot zichtbaar patatje.
Als protest tegen rare bannen.
Oja, we hebben dit jaar weer glitters!
Sudrì schreef:
14-11-2019 19:28
Mogen die voor Sint?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Sudrì schreef:
14-11-2019 19:28
Huh? Waar? Sjee dat is effe geleden dat ik daarmee bezig was.
Enn schreef:
Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven