Napraattopic deel 122
maandag 2 december 2019 om 08:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 15 december 2019 om 18:53
zondag 15 december 2019 om 18:54
ik zal het even naar boven halen voor jeherfstappeltaart schreef: ↑15-12-2019 18:52Nou sorry hoor, ik deed mee aan het gesprek maar ik heb niemand langs de meetlat zien liggen.
zondag 15 december 2019 om 18:57
jij bent zo aan de beurt ik ben even de meetlatposts aan het ophalen voor iedereen die nu doet alsof het maar gewoon een gesprekje was over kanker in plaats van een keihard oordeel over een vrouw die iets zegt over haar eigen ziekte
zondag 15 december 2019 om 18:58
zondag 15 december 2019 om 18:58
Maar wat is daar mis mee? Solo schrijft dat ze dat jammer vindt. Meer niet. En ze schrijft het hier en dus niet in het topic zelf. En ze zegt niets over die forummer.
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 18:59
2.03% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
zondag 15 december 2019 om 18:59
Joh ik zou dat niet eens durven. Geen grapje.
Serieus het ging niet over die forumster. Het was gewoon een uitwisseling van meningen over bepaalde benamingen van omgaan met de ziekte.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 19:00
16.39% gewijzigd
En ik vond vanochtend vroeg nog dat het bij alle kerst onderwerpen zo uit de hand liep zei ik nog tegen soloherfstappeltaart schreef: ↑15-12-2019 18:56Ik zie dat anders. Solo vindt het jammer dat er op dat topic een zwaar onderwerp voorbij komt. Dat is toch geen "langs de meetlat leggen" van de betreffende forumster?
Zo bedoelde ze dat volgens mij.
Dit dus.herfstappeltaart schreef: ↑15-12-2019 18:56Ik zie dat anders. Solo vindt het jammer dat er op dat topic een zwaar onderwerp voorbij komt. Dat is toch geen "langs de meetlat leggen" van de betreffende forumster?
Life is short. Eat dessert first.
zondag 15 december 2019 om 19:01
Meds heeft zo’n andersom dag. Béétje discussiëren, beetje uitlokken. Het zal het weer wel zijn. Volgende week kan dezelfde discussie zijn en kan ze een compleet tegengesteld standpunt verdedigen. Gewoon voor de sport denk ik
zondag 15 december 2019 om 19:02
daar vind ik heel veel mis meedoornroosje9 schreef: ↑15-12-2019 18:58Maar wat is daar mis mee? Solo schrijft dat ze dat jammer vindt. Meer niet. En ze schrijft het hier en dus niet in het topic zelf. En ze zegt niets over die forummer.